Celá motorka je vlastně takovej slepenec asi pětadvaceti různejch strojů, co dům dal. Model XV 920 vychází z legendární Yamahy TR1 To už je vedlější protože stroj je složen z dílů mnoha motocyklových značek a modelů. K tomu mi dopomáhej Bůh
Motorka koupena od Antony Fokker
Výška jezdce: 200 cm
První dojmy - Rozvor vyšel nakonec okolo 180cm, čemuž jsou pchopitelně poplatné i letové vlastnosti stroje. Poletování s Rudým Baronem není záležitostí pro trpaslíky. Člověk který měří méně než 185cm bude mít problém dosáhnout na ovládací prvky tohoto stroje.
Motorku bych doporučil pro - ambiciózního mladíka urozeného původu, který miluje boj a pohrdá smrtí...
Doplňky na motorce - No něco by se našlo...
Recenze
Je to v podstatě taková znouze cntnost. Když jsme začali čekat potomstvo žena prodala Drakouše, jakože už bude ta vzorná a zodpovědná máma... No vydrželo jí to nějakej čas ale potom jsm zjistili ,že mi drandí ze Spiritem častěji než by se mu líbilo. Druhá motorka byla prostě nutnost. Nastala tradiční otázka
Za co?
Pak se oběvil nepojízdný vrak Viraga s nekompletním motorem a tak jsme za něj dali 22tis rozpočet byl stanoven na 50tis a od toho se odvíjelo vše ostatní. Jsou věci kde se ušetřit dá a není to vidět. Zkušenost je ale taková že kdybych na začátku přihodil nějaký peníz a to samé úsilí věnoval třeba Sportstru měl by výtvor uplně jinou hodnotu. Virága jsou obecně jedny z nejhnusněších mororek, které kdy spatřily světlo sveta. Z toho plyne že se při procesu zkrášlování se musí začít rámem. Jinak bude výsledek vždy jen poloviční úspěch. XV920 je model kerý dělala Yamaha mezi roky 1981-84. Tehdy vládly motocyklovému světu zcela jiné trendy. Když se kouknu co je z původní motorky využitelné pro můj záměr, tolik toho zase není. Z původního stoje jsem použil motor, část rámu kyvku brzdové třmeny. Ještě tlumič šavle+kluzáky a pár drobností. Koncept se utěšeně rozrostl. Bylo potřeba popracovat na brzdách. Stavba zabrala cekem dva a půl roku. Nic mě netlačilo jezdit jsem měl na čem. A teď už to lítá. Prohánět se na vlastnoručně postaveným stroji, to je pocit kterýmu se v nic nevyrovná. Zkušenost s tím je nezdělitelná. Konečně mám mašinu která mi není malá. Měřím dva metry a udělal jsem si jí podle sebe. Člověk co nemá min.180cm se na ní nesveze...
Perfekt stavba 1* vždy kolama dolů
Krása. Stavba i fotky.
Fakt dobrá práce ... jen ten rejžovej motor by chtel vyměnit za Hd ... delam si prdel, je to fakt super.
pěkná práce