renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200F (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Grafixon
Vloženo 19.12.2010
Aktualizováno 10.1.2022
Zobrazeno 7 556x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Honda VFR1200 červená s klasickým manuálním řazením. Pro třicátníka na cesty i zábavu ideální záležitost.

Motorka koupena od FIRMA:Racing Team H.J.M. (Dobřichovice) - Zkušenosti s prodejcem jen samé pozitivní.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW K 1300 S: Honda mi prostě více sedla co se týče jízdní pozice i jízdními vlastnostmi.

První dojmy - Jako kdyby byla vyrobená přímo pro mě. Všechno je tam, kde má být a hlavně kde to chci.

Motorku bych doporučil pro - Je vám nad třicet. Jste duchem sportovec i cestovatel. Máte trošku nadváhu a ve sportovní kombinéze, i s ohledem na věk, se díky tomu cítíte divně. Nemáte už zapotřebí být za každou cenu všude nejrychlejší a na supersportu při cestách se cítíte nepohodlně. Kupte si VFR1200.

Doplňky na motorce - Komplet kufry, přídavné plexi, držák na PDA.

Recenze

Leden 2022 Vůbec se mi tomu nechce věřit, ale právě je to 10 let, co jsem osedlal tuto motorku. Najeto více než 40 000 km. Za tu dobu jsme toho hrozně moc prožili. Stala se nedílnou součástí mého života. A jestli se dožiji důchodu, budu na toto období velmi rád vzpomínat. A to ještě nekončíme. Co se týče technického stavu. Prakticky bez problémů. Motor šlape jak hodinky. Opravovala se pouze spojka. Měl jsem období, kdy jsem na okruhu valil kvalty nahoru bez spojky a podepsalo se to na ní. Popraskalo také původní sedlo. Přečaslounil jsem jej novou kůží z Francie. Za tu dobu mašina nasbírala pochopitelně pár menších škrábanců. No, některých větších. Párkrát mi upadla z blbosti. Dvakrát jsem to položil v Sosnové. Pokaždé na levou stranu. Je to pomalý okruh, takže jen odřeniny a ulomené páčky. Poprvé opravováno v servisu za raketu. Podruhé svépomocí. Zakytováno, zbroušeno a aplikován polep. Zároveň jsem přestříkal na kouřovo obě plexi. Byla hodně poškrábána a esteticky to nebylo nic moc. Jednou jsem jí zachránil před pádem, když mi klouzlo zadní kolo na tramvajových kolejích. Od té doby mám v háji kyčel. Občas se mi při delší jízdě nepříjemně připomene. Do důchodu budu muset asi vyměnit za něco pohodlnějšího. Ale to bude doufám až za hodně dlouho.

Leden 2014 Najeto 18600 km. Chlapi, já tedy nevím, jestli to kdy někdo pamatuje, aby byli takovéto příznivé zimní měsíce pro jízdu na mašině. Tradičně jsem při prvním mrazíku mašinu zazimoval a týden na to čumím na teploměr a říkám tý holce, co ty v té garáži vlastně děláš. Tak jsem vrazil zpátky baterku, dofouknul gumy, dolil olej a hurá do centra Prahy. Velkoměsto je v tomhle super, protože všechny ty baráky zvednou teplotu min o 2 stupně oproti normálu. Sedlal jsem jí až do 15. ledna. Globální oteplování má spoustu negativních vlivů, ale pro české motorkáře je to myslím pozitivum. Zdá se, že nám to v dohledné době prodlouží sezónu.. Pochopitelně je otázka, kdy na ní znova sednu. Doufám, že v polovině března už zase budeme lítat.
Pohodovou cestu všem.

Více na: http://www.motorkar...b438763&id=56187
Copyright © Motorkari.cz
Září 2013.
Najeto 18000 km. Žádná závada, nebo porucha. Absolutně bez komplikací, šlape jako hodinky. Jen jí mám holku trošku odřenou poté, co se mi jí podařilo položit na okruhu. Když už mluvím o okruhu, tak je jedna drobná věc, která mi znepříjemňuje život. Nízko položené stupačky. Přeci jen je to spíš cestovně laděná motorka. Instalováno přídavné plexi. Rozdíl markantní. Zvlášť pro cestování na delší vzdálenosti vyšším postavám vřele doporučuji. Naučil jsem se manipulovat s optimálním nastavením podvozku. Zjistil jsem, že se vyplatí si s tím hrát. Motorka se chová mnohem lépe, když si při jízdě se spolujezdcem trošku přitvrdím, apod. Do příští sezóny bude potřeba vyměnit baterku. Už začíná vykazovat snížení kapacity, ale třeba se přes zimní pauzu v dobíječce vzpamatuje.

Polovnina sezóny 2011 na VFR1200
Najeto 4800 km. Mašina absolutně bez závad. Po zimě jsem dofouknul gumy, vrátil baterku a od té doby jsem na to nešáhnul. Gumy si drží svůj tlak tak, jak má být. Vše ostatní funguje bez problémů.
Chvíli jsem laboroval s nastavení tvrdosti zadního odpružení, až jsem ho nakonec vrátil na tovární nastavení. V Hondě asi ví, jaké tady máme shit silnice :o)).
Řešil jsem problém s navigací. Instaloval jsem 12V zásuvku pod sedlo. Koupil nepromokavý držák na PDA a připojil nabíjecí kabel do zásuvky a držáku. Mrkněte na fotky.
Koupil jsem všechny kufry včetně brašen. Cena je sice šílená, ale po pár výletech zjistíte, že je zcela adekvátní. Kufry jsou řešeny absolutně geniálně a brašny luxusní a pohodlné. Zvlášť přítelkyně si je nemůže vynachválit.
Uvažuji o koupi přídavného plexi nebo nové helmy s lepším odhlučněním. Člověk si totiž na VFR velice rychle zvykne cestovat i ve dvou rychlostí 200 km/h a více. Odpor vzduchu není problém, ale problém je hluk. Přeci jen při 185 cm mám hlavu v takové výšce, kde mi to hučí kolem hlavy jako turbína a přítelkyně se 180 cm na tom vzadu není o moc lépe. Bude to znít rozmazleně, ale když si chcete poslechnout v takovéto rychlosti v helmách nějakou muziku, tak je to v těch našich stávajících nemožné.

Další příspěvek po skončení sezóny.
Po prvních dvou měsících zajíždění nového stroje jsem absolutně nadšený. Než jsem jí koupil, tak jsem vyzkoušel hodně podobných strojů. Dal jsem si opravdu záležet a věnoval tomu hodně času, abych vyzkoušel všechny jejich klíčové vlastnosti. VFRko mi prostě sedlo nejlépe. Design je přesně podle mého gusta. Motorka vypadá luxusně, moderně, robustně (silně) - přesně pro chlapa ve středním věku. Hned po prvním svezení jsem byl přesvědčen, že je to ta pravá mašina pro mě. Posez je pro mou postavu (185 cm, 100 kg) velmi pohodlný a přirozený. Bez problémů na mašinu zalehnete i s menším bříškem, aniž byste lapali po dechu :o). Je to díky tomu, že prostor pro jezdce je nadstandardně dlouhý. Můžete si poposednout o hezký kousek dozadu. Po 300 km v kuse jsem nepociťoval žádné bolesti zad. Hodně tomu také přispívá výborná ochrana před vzduchem. Na rukou i při mé výšce leží minimum váhy. Veškeré ovládací prvky jsou i pro mé kratší prsty přesně na dosah. Trošku tužší jsou páčky. Chvilku jsem to cítil a občas si musel po průjezdu zacpanou Prahou protřepat ruku. Ale po 1000 km ručky zesílily a teď už si na to ani nevzpomenu. Přehozené ovládání blinkrů mi naopak vyhovuje. Připadá mi to i logičtější. Klakson by měl být podle mne blíže k palci pro rychlejší použití. Sedlo skutečně klouže nejvíce ze všech na kterých jsem seděl, ale mě to paradoxně vyhovuje. Lépe tak můžu kontrolovat náklon aniž bych musel zásadně zapojovat stehenní svaly. Ani přítelkyně s tím vzadu nemá problémy. Má kalhoty na zadní části těla z takového materiálu, který neklouže. Motorka není z nejtěžších, takže se mi velmi lehce ovládá. Zvuk motoru mi připadá příjemný i se základním výfukem. Jeho tvar je sice netradiční, ale mě do celkového designu stroje dokonale zapadá, takže i přes doporučení kamaráda nebudu měnit. Motor je prostě paráda. Když "cestuji", nemusím skoro řadit. Je tak klidný, že jsem byl z počátku překvapený číslem na tachometru. Naopak, když "sportuji" a trošku za to vezmu, tak se cca. od 5800 otáček se z "cesťáčku" stane hodně slušný závodník.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JardaBar
JardaBar napsal 10.01.22 v 18:41 10b.

p.lehky
p.lehky napsal 01.06.18 v 08:16 10b.

Zdravím,
mohu se zeptat, kde a jaký jsi pořídil popisovaný držák navi/mobilu prosím tě?
..řeším teď po pořízení VFRa problém, že mi můj stávající držák z řídítek nejde jinam uchytit, než na střed
Díky za radu, aj. fajn recenze

wsbk
wsbk napsal 23.12.15 v 11:31 10b.

Yampa
Yampa napsal 16.09.13 v 14:14 10b.

Moc pěkná a zajímavá mašinka! Přeji mnoho dalších šťastně najetých km a krásných zážitků v jejím sedle! 10 b. za motorku i komentář!

Grafixon
Grafixon napsal 18.02.11 v 21:45

Více komentářů



TOPlist