Po prvním nastartování má jméno Brumík, ideální motorka pro malýho tlustýho prcka jako jsem já...
Recenze
Brumíka mě přivezli z HD Brno v únoru letos. Byl tam menší problém, já neměl vůdčí list na tuto kubatůru... Papíry jsem dělal někdy v minulým století a to tak, že jako do války s imperialistama západníma, výhoda byla, že nás to (odvedence) tehdy stálo 330Kčs. K těmto papírům byl i vůdčí list na padesátku a to byly jediné stroje, co jsem vodil. Nejprve Jawa 20 a Stadion, v roce 1988 jsem zakoupil sobě skútr Simson a to sem byl ve třiceti velkej frajer, stálo to tehdá 7000Kčs a to byla prda jaxviňa! Po "revoluci" šel z domu, potřeboval sem škváru na auto. A vod té doby sem neseděl na jednostopým vozidle. Řidičák na velkou motorku jsem po plzeňsku dodělal až letos v červenci. Testy pohoda, mám s autem najeto přes milion km, jízdy nula... A přál bych Vám vidět, co se mnou Brumík první km prováděl. Jak mě školili kluci na prskoletech a kamioňáci hnali před sebou. Prvních cca 200 km byl porod a děkuju Bohu, že byl tak schovívavej a nechal mě žít. Tenhle postup nikomu nedoporučuji. Největším problémem pro mě byly malý kruháče a odbočování z klidu za roh, než jsem přišel na to, že se dá motorka naklopit i v pomalé rychlosti, tak sem byl fšude moc rychlej. Ale to už máme za sebou, letos jsme najeli sice jen 2000km, ale výhradně kolem komína a jezdili jsme převážně po městě a trénovali ty kruháče a křižovatky. A dnes už můžu směle a s troškou nadsázky tvrdit, že už si to s Brumíkem užíváme a každá jízda je pro nás zážitkem. Motorku jako takovou bych asi po těch pár kilometrech neměl soudit, ale svůj názor říct můžu. Kdo tvrdí, že HD nejede, tak lže, sportster zrychluje do kila za 5,2 vteřiny, což umí jen pár sporťáků čtyřkolovejch, nebudu to srovnávat s dvoukolovejma supersportama co to uměj vo 1,5vt rychlejc, ale to nic není a míchal bych jabka s hruškama... Jediný, co bych mohl na Brumíkovi pokritizovat je trošku nestíhající podvozek na škaredejch silnicích, amíci asi naše tankodromy neznají. Spotřeba je super (4,5/100km), jezdím 80-100, jednou sem to zkusil na 150, ale hnedele sem toho nechal. Úprav jsem zatím moc nedělal, v HD jsem akurváť dokoupil nosič rychlooddělávací, Bože, stál vo litr víc jak ten Simson za komančů. Plexi jsem koupil neznačkový a móóóc se mi osvědčilo i když stálo desetinu jak origo. V garáži mám ještě zabalený černý vejfuky Vance&Hinnes, ty origo doutníky mají sice super zvuk, ale k černé motorce patří černý vejfuky jak k velbloudu hrby!!! A to je asi tak vše, co jsem chtěl říct.
Pěknej stroj a dobře napsaný.. Taky jsem to drbnul rovnou na 13-ti stovku 10b
Ahoj hezkej kousek , dej fotky s těma hinesama . Jinak máme společný začátky na velký motorce . Já jsem seděl naposledy v 16 na 350 jawě a teď rovnou hup na 1700 . Přeji mnoho pohodových kilometrů . Ps : osm táců za nosič je peklo , šmejdi nevědí co si za ty doplňky na moto říct .
:´-
Zdar, máš to za jasných 10. Za krásnou motku a jako podporu za odvahu. Já jsem letos taktéž přesedlal z padesátek skokem na 883
pěknej černej ďas určo se někde na cestě potkáme,jsme taky od Blanska a bručíme na HD ode mně 10bodů
Bmw jezdilo za Hitlera, HD ještě dřív a koncepce se moc nemění. Tem zvuk motoru je výborný.