Cagiva River 600 (1995)

Vlastník kuchta50
Vloženo 22.11.2010
Aktualizováno 18.11.2013

Pro neznalce pěkná motorka,s kuframa,brembo brzda...Koupil jsem ji 23.4.2005.Nechápu jak a proč,ale příběh s moji motorkou byl vymazán,tak ho znovu doplním.Nikoho nepomlouvám,ani neurážím,všechno je real. 18.11.2013

Motorka koupena od Bývalého kamaráda - Dříve jsme byli dobří kamarádi a do prodeje motorky aspoň dobří známí

První dojmy - Uviděl jsem ji u známého v garáži.Skoro dvacet let jsem nejezdil a chtěl jsem znovu začít,celý život jsem jezdil jen na Jawách,takže jsem vůbec nevěděl,na co si musím dát pozor.

Motorku bych doporučil pro - Po mých skušenostech bych ji nedoporučil nikomu,ale určitě existujou i jiné.Tento typ měl problémy se startérem všeobecně.

Doplňky na motorce - Žádné

Po delším neježdění jsem oslavil návrat k motorkám koupí Cagivy River 600.Prodal mi ji kamarád.Už mě mělo zarazit,že nešla nastartovat /prý stála dlouho/.Nakonec po hodinovém laborování na autobaterii naskočila,tak jsem ji odvezl domů.Po cestě mi přestala brzdit přední brzda,doma jsem zjistil,že vidle vytekla skrz simering přímo na kotouč.Motorku jsem vytřel,uklidil a zkontaktoval prodejce.Moc radosti neměl.Druhý den jsem skoro vytrloukl nově nabitou baterku,než chytla.Prodejce se v ní povrtal,po chvíli nastartovala,dojel jsem domů a už ani neškytla.Prodejce mi sehnal mechanika,který se na to koukne.Musel přijet autem,protože mašina už nechytla.Nakonec udělal generálku vidlic,tam zjistil,že nejsou z toho roku a tyče jsou zezadu narezlé,takže brousily simering i prachovku a generálku starteru,protože byl v dezolátním stavu.Po opravě motorka startovala pěkně,při jízdě ve dvou se vlnila v zatáčkách,do leva jsem ji musel tlačit a doprava padala sama a při propružení se uplně zhoupla-štafle jak prase.Deset dní po opravě při jízdě jsem přibrzdil zadní brzdou-rána jak hrom,zadní kolo do smyku a po pár metrech se to zas srovnalo.Myslel jsem,že mi vlítl nějaký klacek do kola,přibrzdil jsem zadkem a nic.Dobrzdil jsem to předkem,zastavil jsem,koukám a utržená brzdová zadní hadice.Opatrně jsem dojel do dílny a tam jsme zjistili,že mašina byla pořádně bouraná a dotyčný,/ nevím který majitel /,rozlámal záchyt reakce zadního kola,vystříhl z hliníkového plechu stejný tvar a ty střepy k tomu plechu přinýtoval a zakytoval.Prasárna nejvyššího řádu.Můj skutečný kamarád Roman B.,co mi ji dával do kupy udělal nový záchyt reakce a všechno dal do kupy.Byl jsem za bývalým majitelem a prodejcem,aby mi vrátil peníze.Kroutil se,že neví,o čem mluvím,no bylo to zajímavé,ale peníze dal.Foto jsem přidal,protože tomu se těžko věří,vždyť jsme se na tom mohli zabít.

KaCzaba
KaCzaba napsal 21.02.16 v 08:37 1b.

Jeje...nocni mura

Piwell
Piwell napsal 21.01.15 v 10:30

Tak to je hrůza, opravdu hrůza

Radim-CC
Radim-CC napsal 02.12.10 v 18:56

tak toho kamaráda co ti ju prodal jedině nakopat do pokud zatajil tolik závad, tak bych už k němu titul "kamarád" nikdy nenasměřoval

kuchta50
kuchta50 napsal 23.11.10 v 10:34

Tahle motorka byl velký omyl.Najezdil jsem na ni za 4 měsíce 200 km,protože se věčně sypala,až po komplet.generálce startéru začla startovat,olej z vidlí-nová gufera,rozpadlý držák zadní brzdy-slepený bývalým majitelem.Jak to dopadlo je na fotkách.Jsem rád,že jsem se ji zbavil.Akorát se do ní cpaly zbytečně prachy.Víťa