Jednoduchá a velmi spolehlivá dvouválcová klasika s nestárnoucím designem. 3 ventily na válec, 44 koníků a chlazení vzduchem a olejem.
Recenze
Na dnešní poměry má slabší brzdy a celkově jízdní vlastnosti, ale to není u této motorky tak důležitý. Na druhou stranu má velmi levný provoz. Mám ji od r. 2002, najel jsem přes 30 000 km a stále mi vyhovuje. Z domu už nejspíš nepůjde. Na CB a Hondu celkově nedám dopustit.
Ahoj, taky mam CB 450 S (1988/20kW), za 2 a pul roku jsem najezdil pres 8 000 km. Klasicky mam problemy s volnobezkou, meli jsme to rozebrany, ale pruzinky z propisek nejsou co byvaly, nicmene alespon trochu to pomohlo. Taky mam problemy s tim, ze mi motorka nekdy netahne. Taky bych problem hledal v elektronice, ale najdete zavadu, ktera se objevuje jenom nekdy. Svicky pouzivam NGK DR 8 ES, ale tema to asi nebude. K tomu skrceni, skrti se vackou, mensi prumer trisek v karburatoru a jeste jinej sekundarni prevod.
Preji mnoho ujetych km a kdyby mel nekdo zajem, tak ji mam v umyslu prodat, zatim jsem inzerat nedal. Mam na ni plexi a 2 bocni kufry.
a ted mi zacala moto vynechavat, takze sem je vymenil za NGK DR 8 ES-L a vse je zase ok, takze doporucuju
Bosch R6,971.XR4CS. tot je na nich napsano sou tam minimalne od doby co sem ji poridil, coz uz nakej patek je...
cuz hele chtel bych se zeptat jakej mas typ svicek v motorce?
jj mno je to zavada uz nevime jak ji odstranit to je peklo dik mej se