renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati 748 (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník s4r
Vloženo 20.12.2007
Aktualizováno 19.3.2023
Zobrazeno 8 146x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.9

Popis motorky


Po dvouventilovém SSku upgrade na čtyřventilovou techniku. Antihopingová spojka, karbonové Termignoni + ECU, něco karbonových dílů, sintrové destičky a další... Postupně probíhá další zkrášlování a pokračovat se bude ještě dlouho!

Více fotografii

Výška jezdce: 192 cm

První dojmy - Byla to moje první jízda na superbiku od Ducati, bral jsem to tehdy jako něco neskutečně výjimečného, a taky to tak bylo, oproti dvouventilu, který jsem důvěrně znal, byl tohle jiný vesmír…

Recenze

Když jsem byl čerstvým majitelem SSka, tak jsem se setkal s několika názory, že je to perfektní stroj pro naučení na 4T dvouválci, který mi jednu sezonu perfektně poslouží a v další bych se na něm jen trápil, takže posilním. V tu dobu jsem si myslel trošku něco jiného, ale jak se nakonec ukázalo, tak z části ti lidé pravdu měli. Perfektní stroj na naučení to je, praktická stránka mu také není cizí a pod sedlo se dalo nacpat náhradní tričko, pantofle, lékárnička, pojistky, nářadí, dvě peněženky a foťák. V tomto ohledu nebylo co vytknout. Ono, když se tak vracím myšlenkami zpět, tak vlastně není nic, na co bych si mohl postěžovat a ohrnout nad tím nos. V obsazení jen pilot + stroj se dalo nastolit docela slušné tempo, podvozek byl nastavený přesně na můj vkus, jen brzdy se mi občas zdály slabší. Nicméně i s tím se dalo něco dělat, jenže k tomu už jsem se já nedostal. V obsazení pilot + spolujezdec byl výkonový deficit docela znát a výhody 2V se ztrácely... Člověk musel točit o dost více, aby byl pokud možno stejně svižný, jak byl zvyklý jezdit sám... Tachometrová maximálka ve dvou lehce překračovala 190 km/h, což je na tak malý motor super. Spotřeba prakticky nehybná...šest a kousek... 748 je příjemným překvapením! Díky Termignonům, které jdou ruku v ruce s novou řídící jednotkou je spodní spektrum otáček příjemně silné a o vršku nemluvě! Nehledě na to, že to všechno se odehrává v úplně jiných rychlostech než na SSku. Další změnou jsou brzdy. Ač jsou naprosto stejné na obou motocyklech, tak odlišná brzdová pumpa + sintrové destičky dělají na 748 doslova zázraky a pro běžné silniční ježdění je brzdná síla perfektní! Přední vidlice má ještě tužší nastavení než na SSku, sériové pružiny jsou dost nepoddajné, takže kde SSko drželo na nerovnostech stopu, 748 si tak jistá není. Posaz je ale oproti SSku pohodlnější, nádrž tolik netlačí do břicha a užší řídítka padnou lépe do ruky.

Závady po sezoně 2008: čidlo olejové pumpy, vysypané ložisko na vystavovací tyčce spojky, prasklé silentbloky uchycení palubky(moje blbost)

Do nové sezony 2009: kompletní antihopingová spojka TSS, nové náplně do vidlí + gufera, vzduchový filtr JHP Performance, karbonový klín do kapot, karbonový protektor na nádrž kolem klíčku, jiný karbonový kryt spojky, rychloupínáky na kapoty...

2.4.2009 - po nehodě a 2.5.2009 prodáno novému majiteli...

17.10.2009

Sezona prakticky u konce, venku poletuje bílé svinstvo a já stále občas se slzou v oku vzpomínám na 748... Díky Miurovi jsem měl možnost se před cca měsícem opět na 748 svézt. Karbonové laufy, monoposto, mraky karbonu, jen jedna odlišnost oproti té mé - žlutá barva! A pocity? Jen ty nejlepší! Motor už mi v porovnání s 916 v Monsteru jako takový silák nepřijde, je potřeba točit, točit a točit, ale odměnou je člověku perfektní zvuková kulisa a velmi příjemný pocit jistoty z řízení! Podvozek, který mi už dříve tak tvrdý nepřipadal, mi teď přijde tvrdý jako pryčna, ale poslouchá na slovo. Tady Monster ztrácí a bude potřeba si s nastavením podvozku více pohrát, což svěřím někomu, kdo tomu rozumí, narozdíl ode mě! Jinak nahaté desmoquattro toho nejlepšího objemu už doma mám, touha po tom kapotovaném stále trvá! Snad zase časem...a klidně v podobě 748...výkon není všechno!

Před lety jsem založil FB skupinu Ducatisti Czech Republic, kde se dosud sešel úctyhodný počet milovníků Ducati. Jste srdečně zváni!

Ducatisti Czech Republic

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
WhiteS
WhiteS napsal 10.02.10 v 15:26

Hezká motorka! Super laďáky! Máš to za jasných 10! Hodně bezpečných kilometrů a krásnou sezónu 2010, Whites

DMC.motobiker
DMC.motobiker napsal 15.10.09 v 19:11

No, byla moc pěkná , taková je jedině za 10b...
Škoda této krásné motorky , velká škoda.
Ale hlavně že ty jsi v pohodě...

s4r
s4r napsal 21.07.09 v 18:46

SLUT: jestli už ses vypovídal, tak si dej obkládek na hlavinku, aby ti třeba nepraskla žilečka...myslím, že se neznáme, co myslím, vím, že se neznáme, tak si nech laskavě soudy a rady pro sebe, já o ně nestojím...

SLUT
SLUT napsal 19.07.09 v 10:46

To jsou ty zlatý pracky, panáček si myslí, jak to má najetý a pak hajá.Jen padej, ať se něco nučíš.A úplně největší mistrovství je, ukázat to všem ve městě, jak jsi dobrej.Někde jsem to tady čet.Všichni zkrotnou.Ty blbější holt na vozejku, popřípadě v urně.Tak přeji hodně km s na doraz vodévřenym plynem.Ale neboj, taky jsem byl vylízanej, taky na dvouválu, taky jsem machroval i po městě.Pak mi zavřel silnici traktor hned za zatáčkou.Zbylo jen hodit to na zem, abych si neurazil hlahu, ale i tak byl náraz na tvrdo.Bylo z toho 14dní v nemocnici, třičtvrtě roku pracovní neschopnost a hlavně mi to zatřáslo pudinkem tak, že se mi rozsvítilo.Je to 8 let a díky tomu, že přemejšlim za ostatní a předvídám, jsem se do žádný prekérky nedostal.Moje jízda rozhodně nepřipomíná couvání, ač jsem zpomalil.Doufám, že na to přijdeš dřív, než uděláš neštťastnou svojí rodinu, příbuzný, kamarády, kamarádky..

upss
upss napsal 16.06.09 v 22:03

Sakra tys ji ale zřídil! No hlavně, že ty jsi celej! Byla pěkná, ale na ty fotce vypadá hrozivě..To jsi nechal za odvoz?

Více komentářů



TOPlist