renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 800 S (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník spidi.cz
Vloženo 18.8.2010
Aktualizováno 27.2.2013
Zobrazeno 6 801x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Moje Yellow Label je dobře zpracovaná, žádné kvalitativní kompromisy.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Motka je trochu jako z jiné planety, ale mě se líbí. Kámoši říkají ajťácká motorka a já ajťák jsem...Motorka mi padla hned do ruky. Jednoduchá na ovládání, nezáludná, s velmi dobrou spotřebou kolem 5 litrů, docela pohodlná

Recenze

Je to úplně něco jiného než Raptor 650, kterého jsem sedlal před ní.
Věčně jsem pošilhával po Ducati, Moto Guzzi nebo BMW.
Bylo mi to celkem jedno, i když jsem italy preferoval. Chtěl jsem evropskou, dvouválcovou motorku do 200 kg.
Původně jsem chtěl zůstat u italských, ale náhoda tomu chtěla a uviděl jsem BMW F800S a bylo vymalováno. Upřímně jsem se na ni moc ze začátku nedíval, ale pořád jsem kolem ní nějak kroužil. Hodně mne zaujala její univerzálnost se sportovním zaměřením. Na této motorce se dá jet s kamarády na sobotní kolem komínovou vyjížďku, každé ráno do práce jako na skútru nebo do Alp na týden. Až jsem uviděl inzerát s odpočtem DPH a byla doma.

Fakt jsem neudělal špatně…
I po párti zatím ujetých kilometrech musím říci, že je to skvěle ovladatelný stroj, na který se vlezu a má velmi dobrý podvozek, který snese i nějaký ten řidičův kopenec.
Na to, ze je to skoro „zalehávačka“ je velmi pohodlná a po více jak 400 km v pátečním odpoledni jsem se cítil velmi dobře a zadek mne nebolel.
Zvláštní kategorii je pro mne motor. Po šestkovém Raptorovi, který jel super, ale ve větších rychlostech vadl a občas v Alpách za deště vynechával přední válec, je toto mazec. Ve dvou stovkách ještě zrychluje sice to neurve ruce, ale děje se tak. Standardně montovaný tlumič řízení se postará o to, aby se vám jelo jako po kolejích. Další věc je dynamika tohoto motoru, kdy se nechá vytočit a velmi rychle reaguje na změny. Nemá žádné propady, takže máte pořád dost výkonu. Rovněž příjemná věc je to, že není ucukaný, což zpříjmňuje jízdu ve městě. Zvuk který se line z výfuku je jak někteří píší takový nic moc, ale to mě nevadí. Nemám alespoň zalehlo v uších. Další velkou devizou je spotřeba na nádrž ujedu 300 km při spotřebě do 5 litru. Co k tomu dodat…

A ještě jedna lahůdka je řemen místo řetězu nebo kardanu. Žádné mazaní ani gyroskopické efekty.
Co říci k podvozku? Jedna velká paráda. Nechá si toho dost líbit až na přední vidlici. Ta je na můj vkus moc měkká a nejde poštelovat. Což trochu kazí náladu v ostrých zatáčkách a při brzděni máte pocit, že poletíte přes řídítka. Ale to je asi tak vše.
Výbava je skvělá věc, ostatně toto byl jeden z důležitých argumentů při koupi, i v letním dešti při večerním návratu jsem ocenil vyhřívané rukojeti, ABS je taky špičková věc i když na zadní brzdě mne trochu vyplašilo. Když jsem na to šlápl tak mne to kopalo jako v autě.

Co mi na motce vadí?
- přední vidlice je podle mne měkká. I když na našich silnicích je to spíše dobře. Přes zimu s tím, ale nechám něco udělat.
- blinkry, při první vyjížďce jsem měl vykloubený palec, ale i to se poddalo,
- dál jsem fakt nic co by se mi nelíbilo nenašel...

Podle mne je to motorka pro toho kdo chce fakt dobře, bezpečně a nedraze jezdit a taky trochu cestovat.
Takovýchto motorek na našich silnicích není mnoho, takže si zachováte také jedinečnost. A BMW vás taky na cestě nenechá.
Je to jak reklama, ale fakt ne jsem příjemně překvapen, nějaký ten čas si ji v garáži nechám…

Sezóna 2011
Nechal jsem namontovat či doplnit:
1. Progresivní pružiny do předních šavlí, protože ty staré se moc nořili. Podle prvních kilometrů je to lepší. Motorka se tolik nenoří a je jistější do zatáček. Zato, ale víc skáče...

2. Přímý K&N filtr - ze začátku to trochu kuckalo a někdy to chcípně, ale jinak to jde daleko lépe do otáček.

3. Laděný výfuk REMUS Revolution - až po montáži výfuku má celá věc smysl. Když jsem tam dal pouze přímý filtr tak to šlo pouze do otáček bez citelného zvýšení výkonu, ale jinak to bylo pořád přidušené. Až tam přišel REMUS tak je to více odšpuntované. Motorka jde výrazněji do otáček, je taková divočejší, dostala trochu výkonu.

---
Moje bejvalka.
V únoru 2013, prodaná.
Ať novému majiteli slouží a dělá mu hodně radosti stejně jako mě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bulldogbiker
bulldogbiker napsal 31.12.12 v 14:11

gratuluji k nákupu
ještě štestí že jsi neskončil u itálie!!!

COMPANY
COMPANY napsal 28.01.11 v 13:41

Krása za 10

Marex
Marex napsal 22.11.10 v 22:17

Žlutá, deutsche, pidlooká,
Pepa před ní jenom toká.

Toká jako tetřev hlušec,
byť to není Ital- vůbec.

Však Pepovi to nevadí,
a jemu radost nahradí,

že má navíc pár kubíků,
teď může sníst víc knedlíků.

spidi.cz
spidi.cz napsal 22.10.10 v 13:20

Díky za názor, přes 200 určitě nejezdím, a když tak jen chvíli, jednak se bojím a druhak jsem měl již za rychlou jízdu papíry v odmašťovně...Určitě to není motorka na hnaní na krajní meze. Není to nic ultimativního, ale to v BMW, když toto stavěli věděli. Mě stačí její hravost a radost se kterou jezdí po silnicích. Po Raptoru 650 je to super fungující stroj.

Richia
Richia napsal 20.10.10 v 23:54

Chlape, preji Ti moooc stesti a kilometru. ALe takovy univerzl to zase neni. Mluvi ze mne vice jak 20.000 km za rok, ktere jsem na ni udelal. Zjistis, ze brzdy, predni, nic moc. Podvozek, pokud pojedes do 200 Km/h je dobrej, pres tuto rychlost, hodne problemu. Nejhorsi je to okolo maximalky. Pokud ji nebudes trapit jako ja je a bude vyborna. U motorek do roku 2008/ zacatek 2009 se objevuje spousta "malickych" chyb, ktere pekne naserou. Pokud by jsi je mnel nechat odstranit z vlastni kapsy, nedoplatis se. Celkove "chybicky" by mne stali vice jak 120.000 kc pokud bych je mel platit z vlastni kapsy. Nastesti bylo vse v zaruce. Jinak, pokud ji nebudes hnat az do krajni meze, budes s ni max. spokojen. Ja mel spotrebu okolo 5,5l na 100km a muzu ric, ze jsem ji "netlacil" , ale jesdil na ni.

Více komentářů



TOPlist