renocar_unor



PROFIL MOTORKY

ČZ 125/516 (1993)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník czechino
Vloženo 20.7.2010
Aktualizováno 28.2.2012
Zobrazeno 5 535x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Čezet motokros

Více fotografii

Recenze

Krosku jsem chtěl už vážne dlouho a když se jí kámoš zbavoval tak jsem se po ní vrhnul.Na České motocykly mám slabost tak to byla jasná volba.Hned jak jsem jí dotáh domů,tak jsem jí kompletně rozebral,vyčistil a přestříkal,myslim že je teď docela hezká,ale to je jen můj názor :). Tak a teď k technice: ohledně motoru... je to zabiják,když se rostočí tak mám co dělat abych to zvládal(nechápu lidi co můžou jezdit na takovém CR 500). Motorku mám na hobby ježdění po lesích a loukách,takže zajíci nemají šanci jako když jsem je honil na fekálovi(hajzlící ušatí)
Podvozek... pro mě absolutně dostačujcí,díry a kořeny i sem tam nějakej hop,skok zvládá parádně.
Brzdy...jsou taky dostačujcí sice to nejsou Bremba,ale mě ůplně stačej.
Jediné co mě vadí je děsnej řev,ale u závoďáku se s tím musí počítat.
No to je asi vše co bych vám k ní pověděl. Mrkněte na fota...
Celá rozborka a zborka motky ZDE

28.2.2012 Video,zetka se po roce a půl konečně dočkala :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Endurak123
Endurak123 napsal 01.01.18 v 20:16 10b.

kolik meříš ccm ja 160 myslis ze bych dosahl jinak hezka

Koprkam
Koprkam napsal 25.10.14 v 13:12 10b.

Jistě, že nejde srovnat japonce a zetku, ale pokud jde o mě samotného, dám přednost staré Jawě 350/634 před třeba CBčkem od hondy. To samé platí u krosek, než třeba DTčko nebo CRko tak bych volil čezetu, ale to vlastně jen proto, že jsem patriot. Myslím si, že ČZ byly alespoň obstojné. Jinak je jistý, že cizí mašiny maj lepši podvozek, vlastně lepší všechno, ale Jawa a ČZ tvoří velkej kus naší historie. Takže za mě jedině Jawu nebo ČZ.

czechino
czechino napsal 13.12.11 v 18:04

HQracingTEam: dík za uznání vzhledu Jasně hodnocení je přehnané,ono taky kluk kterej zná jen fichtla a přesedne na tuhle bestii,tak je z toho silně vyplesklej
Ale taky ono ta RM tě údržbou sežere za živa

HQracingTEam
HQracingTEam napsal 05.08.11 v 09:43

hej když vidím ty parametry cos sem zadal, skoro se stydím že mám husqvarnu , prej nastavení podvozku 8/10(myslíš ty ventilky na vzduch na savlách?) to bych musel u svojí husky dat 20/10, a mechanickej zvuk u 2t? když ten motor všechny hluky přeřve a vibracema přerezonuje měl sem 513 a to byla vražda, sice jela, ale když vidím co si ted dovolím na husce...je to jak wartburg a audi na zavodní dráze...ted sem koupil za 4,5 rm125 1985, a technicky je uplně jinde než 516, vzadu superpevnej fullfloater, klapky, 8 kanálu, přední šavle maj nejen veltilky na vzduch ale i štelovací šrouby se 17! polohama, zadní celntrál je taky komplet stavitelnej, rám desetkrát pevnější, vuubec nemužeš srovnávat japonce se zetkama!ani čuchnout si k nim zetka nemuže! jinak tvoje 516 se mi docela líbí, taková monster edice..

czechino
czechino napsal 04.01.11 v 16:03

V tlumiči je drátěnka,nechci nečím zadělat výfuk a ztrati výkon jeětě se zkusím někde pozeptat

Více komentářů



TOPlist