Jak říkal předchozí majitel - takovej šicí stroj. Stačilo oříznout víko airboxu, dát jinou trysku a motorka jede hned jnak. Jen na trati vyndavam tlumivku, aby mě bylo trochu slyšet
První dojmy - širší nádrž proti ktm motor - ve vršku moc nejede dobré přední tlumiče na endro
Recenze
Po nových rozvodech a ventilech od předchojího majitele jsem dal ještě ojku a píst, tak doufam že to nějakej rok vydrží. Původní píst byl až do teď! Motorka má pěknej krouťák a tak nějak splňuje to co jsem od ní očekával. Váha by mohla být tak ještě o 5 kg dole (váženo s plnou nádrží 117 kg) ale zase nádrž skoro 10l. Papírově to má tak 30 ps, ale otevřené to dostalo nějakej koník navíc a jede o dost víc i s tim špuntem ve vejfuku víc než přechozí DR-Z 400e. Díky pěknému krouťáku se dá zvednout plynem ještě na trojku. Sériový výfuk je krásně tichounkej!
31.12.12 - motorka jezdí dál bez problémů, je teda už dost oštípaná ze všech stran, měnil jsem nebo opravoval postupně snad všechno - komplet plasty, obě kola, kotouče, stupačky, podsedlový rám, světlo, řídítka, asi 10x páčky, chladiče, atd. ale všechno moji vinou, motorka zažila postupně hodně pádů, kotrmelců a karambolů, jen na motor jsem nešáhnul (aktuálně najeto 180 MTH od GO po koupi). Snažím se mít stále čistej vzduchový filtr, olej měním cca po 10 MTH, leju Motul 5100. Už nehlídam ani ventily a až padne honda za vlast, tak zase asi 250 4t (nejspíš KTM exc nebo čistej cross ve 250f). Hondu už ale ne, chce to zkusit zase něco jinýho.
2013 - motorka utopená a nacucla si vodu, pro 2014 nový píst (už byl stejně čas), nová ojka, rozvoďák, opravena vodní puma (voda bez fridexu) - vše ostatní v motoru v pořádku, + nové chladiče, přepáčko, ložiska na kyvce, řetězová sada.
Pěkná .
velmy pěkná hondice ať slouží
pěknej stroj
parádní stroj
10b