BMW K1300R se stará motor o zdvihovém objemu 1293cc, který dává nejvyšší výkon ohromných 173 koní a masivní kroutící moment 140 Nm.
První dojmy - BMW K1300R se stará motor o zdvihovém objemu 1293cc, který dává nejvyšší výkon ohromných 173 koní a masivní kroutící moment 140 Nm.
Recenze
BMW K1300R se stará motor o zdvihovém objemu 1293cc, který dává nejvyšší výkon ohromných 173 koní a masivní kroutící moment 140 Nm.
Díky celkem širokým řídítkům je ovladatelnost motocyklu až překvapivě jednoduchá a BMW zatáčí skutečně s radostí, čehož jsme si užívali opravdu často. Řídítka jsou taky velmi dobře vyvážené a citlivé, takže budete mít dokonalý přehled o tom, co se právě pod koly děje. Odpružení je plně nastavitelné, takže si ho budete moct nastavit přesně podle sebe a o bezpečný rozjezd se postará kontrola trakce ASC, takový výkon přece něco krotit musí. O zastavení se postarají neúnavné kotoučové brzdy, které mají průměr kotoučů 2 x 320 vpředu a 265mm vzadu. Jsou taky velmi dobře dávkovatelné a celkově se nám opravdu líbily. Jedná se o čtyřválcový motor se čtyřventilovým rozvodem a jeho hlavní předností je plynulý běh bez vibrací a ohromující zátah. Rychlost motocyklu je skutečně drtivá a budete mít dostatek výkonu v celém spektru otáček. Hlavní otázka je, jestli na to máte žaludek, protože při první jízdě vás zátah určitě překvapí. O přenos výkonu na se stará přesná šestistupňová převodovka, která má velmi vhodně poskládané jednotlivé stupně.
super motorka a dobrá barva
Nadhernej stroj... uplne z toho cpi sila 10b
Impozantni trhac asfaltu
Moc pěkná, super doplňky