to se neda popsat,na tom se musi clovek projet...
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - No ta první dojmy už si moc nevybavuju, ale jestli si na něco pamatuju tak to byl fakt, že po první projížďce jsem si musel chladit zápěstí :). Emoce a ego v nebi to se nedá popsat. To si fakt člověk musí zkusit. Jk
Recenze
3 leta zkusenost,nikdy sem nemel problem(kupoval sem ji v Italii primo od distributora ducati"Giannarelli"Carrara Toscana).tvrda jak štolvrk,nepohodlna ale do brna a zpet sem s ni dojel(to sem jeste bydlel v It)bezchybna na okruh(chtelo by to ale 998r),zaludna na silnici.laska od mych 14 let.draha na udrzbu a na opravu po padu :( bééé.hajnul sem si na ni zatim dvakrat a doufam ze uz se mi špatne vychovani řidici vyhnou obloukem.jinak je to pro me srdcova zalezitost a ti kdo s touhle jednostopu slecnou meli tu cest"doufam"ted kejvou hlavou.vsem a hlavne Tem kdo si tohle precetli preju od srdce hodne km bez nehod s rohlikem od ucha k uchu.ci vediamo sulla strada ;)
Jak uz jsem poukazoval 2.7.2010 me smetlo auto takze jak budou penize dam ju do kupy.
29.10.2011 doufam, mohu prohlasit za den znovu zrozeni toho "kusu plechu co me neuveritelne tocil celej rok". No asi jsem nebyl sám a timto bych chtel oficialne podekovat Jurovi Mrkývkůjc ze to sni a se mnou vydrzel, a ze ji behem letosniho ruku rozebral a znova slozil "JENOM" 3X. :)
Tim se mi samozrejme naskytla moznost absolvovat neuveritelne pocetně obsazenej smutecni akt ktery se konal 30.10.2011 na automodromu.Opravdu mi tato akce potvrdila, ze motorkari a motorkarky jsou solidne velka rodina ktera drží pri sobe a ze to "riziko" kterymu jsme neustale vystaveni stoji za to.(RIP Simoncelli).
Ps:vsem preju hodne km bez nehod a poruch vasich moto milacku.
J
31.10.2020
Zdarec motonadšenci,
dlouho sem neaktualizoval můj stav, ale nebyl úplně důvod. Moto mám pořád stejnou a pokaždé když na ni sednu, je to jako poprvé. Tím myslím parádní pocit s "železa" co Vás i po 20 letech od opuštění fabriky nepřestává vzrušovat a naplňovat pocitem, že je to vyjímečná motorka. Co se týče mého užšího názoru na moto pojďme na to.
1. Není to motorka na každý den.
Opravdu ne i když ji v létě využívám opravdu hodně (jezdím na ni do práce). Myslím, že je jasný na jaký hřiště tahle krasavice patří, ale já sem zastáncem toho motorku používat a ne ji leštit a vyjet na ni jednou do měsíce. Podle mého osobního názoru se kola zkrátka musí otáčet. Přirovnání bych viděl v člověku co furt sedí na prdeli a jednou za měsíc si dá půl-maraton, jak to asi dopadne? S tím je samozřejmě spojený občasný servis (nejen při nástupu sezóny a na jejím konci), ale bohužel se stářím motorky i průběžná výměna opotřebených součástí. Co si budeme nalhávat, není to levná moto co se servisu týká a já nejsem prototyp motorkáře co má dílnu a ve volných chvílích se v ní "hrabe". Raději se spoléhám na mého dvorního mechanika (Jiří Mrkývka), který dle mého soudu má zkušenosti (obzvláště s tímhle strojem) ohromné a nikomu jinému bych ji nesvěřil.
2. Emoce přetrvávají.
Jak už jsem naznačil v úvodu, tahle motorka doslova překypuje množstvím poskytovaného pocitu exotičnosti. Je Italská, červená, má dva hrnky, fantastické jízdní vlastnosti a je hlučná...hóódně hlučná. Na druhou stranu jak sem uvedl výše není úplně 100% spolehlivá (do Rakouska bych ji na týden nevzal), drahá na údržbu a na mě už trošku "slabá" (to ale není chyba, taková prostě je). Potřeboval bych 998. Ta negativa však (alespoň v mém případě) odplouvají kamsi k nedohlednu hned, jak si na ni sednu a nastartuji. Jezdil sem na vícero motorkách a nebyla to žádná ořezávátka (např. Cagiva Mito, Aprilia RSV 1000, R1 z 99 roku), ale už 14 let se mi s "Duchnou" pravidelně stává, že dojedu na semafor a lidi se zastaví a čumí. Já jim to nemám za zlé, naopak být na jejich místě, taky bych "čuměl". Tohle je jedna z věcí co mě neuvěřitelně nabíjí dobrým pocitem vyjímečnosti a myslím, že většina motorkářů má tenhle pocit společnej. Jenom v případě téhle motorky je to celkem jednoduchý, stačí totiž nastartovat a je to.
3. A dál?
Jeden z důvodů proč sem si sedl ke komplu a píši tyhle řádky je fakt, že je mi přes čtyry pětky a začínám uvažovat a motorce, kterou více využiji. Jek sem uvedl výše, machna je to super, ale myslím, že od určitého věku začne člověk krom emocí hledat taky praktičnost. U někoho to přijde dřív, u někoho později. Já se při koupi této motorky řídil hercnou a teď už pomalu začíná převládat praktičnost (každej si to přebere po svém). Nelituji toho protože tahle motorka mi opravdu propůjčila pocit vyjímečna. A co dál? Uvidíme, zatím mi stále říká pane, ale co bude dál nechám na zítřek.
Mějte se a smějte se!!
Jarda
Ps: přidávám i nějaké novější fotky
No hele uchvatny zvuk! Posilam desitku pointu.
Jasných 10b,parádní foto
Italové umí...
jedina a spravna volba ..takze 17.-19.6.11 Italmoto a Myto u Rokycan