Koupil jsem ji jako originál bez úprav, přesně jak jsem chtěl.
Recenze
Na ZRX 1200 S jsem skočil ze Simsona a dost jsem si pochvaloval výkon, kterýje oproti simálovi fakt lepší. Potřeboval jsem něco pro dva, na co můžu hodit kufry a jezdit jak sportovně, tak cestovně. Občas jedeme i na polní a lesní cesty a ani tam s ní není problém. Vím, cestovní enduro bych asi využil víc ale ty se mě zase nelíbí. Co se týče jízdy, je to hodná motorka, kde lze nastavit na podvozku úplně vše. Možná mohla být ještě trochu větší, ale co by člověk chtěl po japoncích. Už tak je zázrak, že postavili takhle velký stroj. Průběh výkonu je příjemný, při běžné jízdě netočím přes čtyři tisíce, v sedmi chytne druhej dech a zvuk sériovýho výfuku se změní na krásnej mamutí sound. To ale moc nezkouším, nechci se přece zabít. Koupil jsem si na ni pár věcí, který považuju za důležitý, jako třeba nosiče kufrů, boční kufry, navigaci Zumo 550 včetně uzamykatelnýho držáku, vyhřívaný rukojeti, padáky přední osy, padací rámy, prodloužení předního blatníčku, tmavý plexi, bílý sklíčka blinkrů a zadní světlo a nechal přešít sedlo. Řetězová sada mi odešla, když bylo na tachometru 30000km, tak jsem koupil zlatý DID X-ring, takže uvidíme. Olej liju Castrol GPS 10W40 a mezi 6 tis dolívám cca 2-3 deci. Gumy sada Dunlop roadsmart a zatím super. Klopit to jde vzadu až na hranu, vpředu cca 1cm od kraje. Na přední i na zadní se mi udělala sice ploška, ale vypadá to, že budou mít slušný kilometrový průběh. Jsem s ní spokojen...
Ta první věta nemá chybu
"Na ZRX 1200 S jsem skočil ze Simsona a dost jsem si pochvaloval výkon, který je oproti simálovi fakt lepší." Pobavils!
super mašina,jasných 10b
Rex je Rex
Jedna z mála za kterou bych měnil, a mělo by to smysl .