Když jsem prodával Thundercata, bylo mi jasné, že vedle Monstera chci mít i supersporta. Vybíral jsem dlouho a nakonec jsem vybral srdcem a asi nejlépe, jak už to tak bývá, že ano
Výška jezdce: 175 cm
Recenze
Chvíli jsem sice přemítal nad volbou rovnající se absolutní sázce na jistotu, což by byla zbrusu nová R6, ale co si budem povídat, míra exhibicionismu napůl s potřebou mít pod sebou sílu už od nízkých otáček mě uvrhla opět na Apeninský poloostrov a nelituji toho 749 je ortodoxní supersport, jede to zezdola ale celé spektrum otáček se dá využít jako že to jede až do 10000 ot/min. Samozřejmě je to mnohem kultivovanější, než Monster 900. Podvozek a brzdy jsou bez debat vynikající, na italský stroj je i celkem vidět do zrcátek No a samozřejmě zvuk a otevřená spojka, o tom asi psát nemusím Kapitola sama o sobe je nenapodobitelný design, mimochodem matná černá vypadá na slunci naprosto úžasně
Ano, ale holt jsem se někam posunul... on ten Monster sice tak sportovně nevypadá, ale o moc míň sportovní není..a dovezl mě už 3x do Sevastopolu...a to se počítá... díky za hodnocení
Zamáčkla jsem slzu, byla fakt hezoučká
zdravim ostravu - krásný temný hřebec z výborného chovu 10b.
Parla Italiano. Bella bycyclissimo. Furia
taky mě to mrzí, ale musel jsem... Na motorce hodně cestuji, Monster je univerzálnější a dá se na něm vyblbnout i ujet 1000km denně... 749 bych ale napřesrok nazpět, až se vše ustálí