!-prodáno-! jawa NEW PIonýr (125ccm) Moje českočínská mašinka.
Výška jezdce: 175 cm
Recenze
Jawa NEW PIonýr
- R.V. :2007
-motor: 125 ccm (Orion)
-Výkon: neměřen
-Krouťák: ňákej tam je, asi dost
-Spotřeba:zhruba 2,6L
-maximální rychlost: po rovině 90km/h, z kopce 105km/h
-cestovní rychlost: 70-80km/h kopec nekopec
-Mnou osazená sportovní československá řídítka z originálního pionýru
-Zatím jsem opravoval zadní rozetu, a napevno přidělal ke středu..Já jim dám přidělat to přes čínský nesehnatelný gumy!
-Dále oprava uložení kyvky. Kovové vyběhané uložení vyměněno za silonové.
-Přehánějící tachometr doplňuje pečlivě nastavený tachometrz jízdního kola.
-Čínský dotroubený klakson vyměněn za jiný
-Držáky karoserie nahradily zdrhovačky v barvě (černé), jinak by to snad drželo jen pomocí gravitace
Na moto je dost tvrdě a tučně podepsaná čínská výroba, ale to nic nemění na tom že je to pořád můj oblíbený stroj, který jezdí skoro zadarmo, když nebudeme počítat ne příliž vysoké náklady na opravy a úpravy spojené právě s čínskou výrobou.
Pěknej stroječek , dám ti za něj 10 bodeček !
Mrkni na ten muj .
Mno hele, zapalování můžeš použít starý, a karbec dát si myslim lepší musíš. Ale ještě bych se poptal někde na foru jak je to s těa karbcema. Já jsem musel nádrž poposadit vejš.
!JEZDIM SOCKOU! (prodáno)
Na tu continentálku jsem zvědav.. Ta mišelka je na okrsku jak dělaná, zvládá parádně asfalt i polní. Je to focený hodně z blízka, tak působí jako drapák, ale je to spíš na asfalt. Hele tak ty jsi kupoval i jiné c.d.i. zapalování? Kolik stálo? Já chci koupit ten motor na dirtbike.cz a bez nového karbece to taky nepůjde. Cos všechno teda vlastně měnil, aby to šlo?
Jinak blinkry pěkný, styl intrůdr. ale zadní guma, jako by si řikala o polní ceztu , ještě dneska se pokusim sem hodit svojí pneu.