lehoučká a plná výkonu, budeme se chvíli seznamovat
Březen 2010-GO motoru, asi si ji chvili necham, rozdíl je opravdu patrný.
Leden 2011 - kontrola motoru po 60 mth, vůle minimální, vypadá to že ještě aspon 40mth dá, ne-li celou sezonu, no uvidím
Výška jezdce: 174 cm
Recenze
zatím těžko co psát, musíme se seznámit, každopádně o cca 45kg mín než DRZ a to je sakra cítit...motorově prostě točivka, ale příjemná, o poznání silnější než DRZ, ale prostě to chce zvyk, je to prostě 2T
Březen 2010-komplet GO (píst, nikasil, ojnice, ložiska, gufera), dále FMF Gnarly koleno, gripy, řetězovka, PDS, řadička, vyčištěná přívěra, seřízení karbecu.
- zajíždím, ale první dojmy z kolena super, točím 1/2 plynu a řadím, sbírá se jako divá
černá ji sluší
Mazec, fakt kráska a musí aji perfektně jezdit! 10b je tutovka!!!
Jen mi furt není jasný, jak si se jako zatvrzelý 4Takťák dostal ze 4T na 2T. Mě osobně by ani nevadilo tak si zvykat na něco novýho, ale když nad tím přemýšlím, tak bych se strašně, ale fakt strašně bál o to koleno. Páč přece jen při tom ENDURO co jezdíme (uplně všady a uplně všechno ) prostě Kačka občas skončí na zemi. Jednou tak, podruhý tak, pak se opře o strom, pak spadne tam a tak.
uper věc jsou bástry, bez těch bych stroj nechtěl už ani omylem. Pak taky kryt motoru, ale prostě o to koleno bych se bál. Když tak nad tím přemýšlím, tak si myslím, že na Enduro je asi lepší mít 4T a na MX a cross 2T. Přece jen an té dráze tomu kolenu nic moc udělat nemůžeš... Nebo se pletu?
Díky za odpověď
super stroj,měl jsem jí a chci jí znova,hned jak prodám svoje moto .Ta Tvá je krásná
Ať ti jezdí. Logický přestup z DR-Z (S),znám to.
PEKNÁ
Souhlasím... 200 ktm the best... Tak ji ve zdraví užívej...