renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Benelli TNT 1130 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Buteo
Vloženo 11.4.2009
Aktualizováno 6.6.2012
Zobrazeno 9 165x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Italskej tříválec...to nejde popsat, to se musí zažít. Silnej a hlučnej

Více fotografii

Recenze

S litrovým Fazerem jsem se těžko loučil, ale první kilometry na TnT mi všechno vynahradily. Benelka skvěle padne do ruky (tedy jezdcům tak do 185 cm), je překvapivě pohodlná. Úžasná v zatáčkách, tvrdší nastavení a pneu Pirelli Supercorsa dovolují jet pořádnou pilu, ale není problém ani výletní tempo (samozřejmě Fazer je univerzálnější, hodnější, ale taky větší a neohrabanější). Motor TnT má dost síly už od 2 tisíc otáček, okolo4 tisíc mírnej propad a od 7 tisících střela...a ten zvuk. Proti Fazerovi a třeba B-Kingovi má TnT agilnější podvozek a nejen v zatáčkách je znát, že je o cca 30 kg lehčí. Samozřejmě Japonci jsou v mnoha směrech "dotaženější", ale Italové motorkám dokážou dát tu pravou šťávu...

20. 4. - návštěva brněnského okruhu. Přestože Benellka není okruhový speciál, tak krásný poježdění (6 - 9 tis. otáček), odřený slidery na botách a čas 2:34 min. Příště snad bude čas ještě lepší.

13. 6. - super výlet přes Orlické hory až do Králíků, zpátky přes Letohrad, Choceň a Ústí nad Orlicí.Krásný silnice a skvělí spolucestující...tak si představuju příjemně strávenou sobotu. Najeto přes 270 km, spotřeba 7,4 l/100 km...výlet na pohodu.

Po supercorsách jsem obul Michelin Pilot Power. Zadní vydržela cca 6000 km, což je slušný. Dobrej grip, spokojenost, ale Pirellky držely líp. Přední v chladnějších dnech chvíli trvá, než se ohřeje, do tý doby tupý řízení...je třeba trochu opatrnosti. Na novou sezónu budou Metzelery Sportec M3. Tak uvidíme.

Celkem najeto cca 8000 km, s TnT čím dál větší spokojenost, spotřeba mezi 7,2 - 8 l/100 km. Nádrž pobere 17 litrů, každých 150 kiláků na Vás tedy bliká "hladový oko". Okolo některých čidel rosí olej, takže je potřeba častěji kontrolovat hladinu, ale to platí asi u všech italských motorek. Pod sedlo se prakticky nic nevejde (zámek na kotouč a lékárnička), nádrž je plastová (takže žádnej magnetickej tankvak ...ale už se pracuje na systému uchycení), no praktická motorka to opravdu není...naštěstí platební karta moc prostoru nepotřebuje. A vo tom to je.

Benelli si našla nového majitele...trošku zazlobila, ale už je vyřešeno. Můžu říct, že to byla jedna z nejlepších motorek, na které jsem jezdil...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Motlik25
Motlik25 napsal 20.04.16 v 05:41 10b.

Videl bych to ze tady někdo jezdi na lachtana :D

jinak moto top !

Snow
Snow napsal 22.10.13 v 21:59

Luxusni stroj!! Proste Ital 10b

JohnyBaroch
JohnyBaroch napsal 05.02.13 v 22:35 10b.

pecka 10b

BadRX
BadRX napsal 16.08.11 v 14:19

Luxusni motorka!

Toxy
Toxy napsal 03.01.11 v 15:59

Krásný kakao :)) zaslouženě 10b

Více komentářů



TOPlist