renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kymco Yager GT 125 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pavel-Šácha
Vloženo 13.9.2008
Aktualizováno 25.10.2012
Zobrazeno 8 807x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kymco Yager GT 125,vodou chlazený 4T motor, jednoválec 8.7kW, 10.9Nm, maximální rychlost dle TP 108km/h, kotoučové brzdy vpředu a vzadu, kola přední 120/70-13 TL, zadní 140/70-12 TL

Více fotografii

Motorka koupena od Kymco Praha Braník - Lze jen doporučit

První dojmy - pozitivní

Recenze

Kymco Yager GT125 je můj 3. skútr od značky, kterou uvidíte hodně v Německu, v Itálii, Řecku a v současné době i v Praze. Začínal jsem padesátkou, pak menší stopětadvacítkou a nakonec skončil u tohoto modelu, který přezdívám velký/malý skútr. Značku Kymco jsem volil v té době pro mě přijatelném poměru cena/zpracování, výkon a samozřejmě spolehlivost. Od podzimu 2008 do léta 2012 jsem na něm ujel 17000km. S čistým svědomím mohu tuto značku doporučit všem těm, kteří nechtějí dávat víc peněz za Yamahy, Vespy, Piagia, Hondy a přitom se bojí koupit levnou "čínu". Proti levnějším "čínám" je Kymco spolehlivé a nabízí výkony motorů hodné daným kubaturám.

První, co mě zaujalo u tohoto modelu je prostor pro nohy, prostor pro spolujezdce, prostor osvětleného zavazadlového prostoru pod sedlem, kam se mi vejde nejen helma a při převozu i hodně věcí. Samozřejmě mnohem lepší ochrana proti větru než u menších skútrů. A když už nestačí prostor pod sedlem, díky rovné podlaze a háčku pod řidítky umístíte před sebe i středně velkou tašku s nákupem, která vám nikam nepadá.

Odpružrení podvozku je nastaveno tak akorát, tlumí velmi dobře nerovnosti, a že jich je v Praze dost, a v zatáčkách se nevlní ani nekroutí, ovldánání je přesné a díky prostoru pro nohy nemusíte vyklápět kolena abyste mohli využít plný rejd. Při vyšších rychlostech je stabilní. Domnívám se, že v porovnání s předchozími skútry mají Yagerovi standardně osazené pneumatiky lepší přilnavost, zejména pak na mokré silnici. Ovládání brzd jde zlehka, umožňuje přesné dávkování, plynulé brždění ale i rychlé zastavení.

Výkon vodou chlazeného jednoválce o výkonu 8,7kW a korutícím momentem 10,9Nm je dostačujícím pro pohyb ve městě a po městských okruzích nebo při cestách po okreskách. Výrobce v technickém průkazu udává maximální rychlost 108km/h, kterou dosáhnete jen v idelních podmínkách nebo z kopce. To motor točí 9000tis otáček a z mého pohledu už se trápí - máte rukojeť plynu nadoraz. Běžná, klidná cestovní rychlost, kdy si motor jen tak vrní, je 80-95km/h a když potřebujete, dosáhnete snadno stovky. Původní ojetý variátor jsem vyměnil za Malossi, který má lepší a plynulejší průběh, zejména při rozjezdu a nebo naopak při potřebě zrychlit, když jedete třeba 80km/h. Otočíte rukojetí plynu, otáčky se zvednou a skútr uhání vpřed. Za ujetých 17000km jsem jezdil jen na pravidelný servis, tzn. oleje, filtry, seřízení vůlí ventilů. Spotřeba je v rozpětí 3,2 až 3,4l/100km a dojezd na jedno takování činí cca 260km. Ani jízda plyn/brzda/plyn neposune spotřebu výš.

Co lze na závěr vyzdvihnout? Určitě přítomnost zvukové signalizace zapnutých směrových světel, dobré osvětlení cesty při večerní jízdě, odemykání sedla klíčkem ze přímo ze spínací skříňky jak při vypnutém tak nastartovaném motoru, víko nádrže umístěné v prosotru před nohami a otevíratelné opět klíčem ze zapalování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
EterPeter
EterPeter napsal 23.10.15 v 16:16 10b.

Mám ho týden a zajíždím:) Vážně povedený kousek:)

Pavel-Šácha
Pavel-Šácha napsal 09.04.09 v 06:30

Jaké máte zkušenosti se svým Yagrem?

Pavel-Šácha
Pavel-Šácha napsal 22.09.08 v 21:59

jj.. zdá se to být jako dobrá volba, je to pohodlný na ježdění po městě.

yama_lube
yama_lube napsal 15.09.08 v 14:03

Moc pěkná mašinka A ta palubka,radost pohledět

Více komentářů



TOPlist