renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Adrenalin.vkrvi
Vloženo 13.4.2008
Aktualizováno 9.2.2014
Zobrazeno 6 806x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


SV 1000 naked bike u mě doma! Splněný asi 5letý sen.

Více fotografii

První dojmy - Moto do ruky hned nepadla, není jezdit jako jezdit. Chtělo to cvik, ale nakonec jsem dokázal moto položit i tak, že mi dřely stupačky a zadní brzda o silnici. (dvousměsovky michelin). Co jsem na ní miloval nejvíc byly Nm!

Motorku bych doporučil pro - Určitě pro děti.

Doplňky na motorce - Kryty chladičů s logem SV z nerezu spolu s krytem řetězu.(CNC), LED miniblinkry(něchtěl jsem věřit vlastním očím, jak tak malej chcípák svítil...), leštěné výfuky(zábava na zimu), duralové široké řidítka, H4 osram 90% větší svítivost(nevím jak procentuálně okem změřit rozdíly světel, ale znát to určitě bylo). Myslím, že nic víc jsem do toho necpal, všeho moc škodí.

Recenze

+ velmi dobrá ovladatelnost, uspokojující výkon a krouťák, stabilní podvozek, krásný zvuk a zrychlení, velmi dobrá všestranost.



- spotřeba paliva při rychlejší jízdě je větší(9l/100km), jinak kolem 5,5-7l/100km.
Spolujezdec nic moc, cestování nad 500km se spolujezdcem alespoň pro mě dosti hororová). Tlumiče nastavitelné dle hmotnost řidiče, nebo způsobu jízdy, super věc, dále tlumič řízení jako originál(do budoucna polohový), miniblinkry, štítek(momentálně sundaný), široká řidítka dural. Co se týče motoru, jsem nadmíru spokojen(bál jsem se nějakých pazvuků, klepání, cinkání apod, ale motor je klidný, čistý chod. Spojka je perfektní, naprosto spolehlivě pracuje přesně jak řeknou mé prsty. Převodovka je přesná, tichounká, jen mi chybí 7rychlostní stupeň. Brzdy, používám jen a pouze přední brzdu, zadní przdu nikdy nepoužívám. Důvod je ten, že když uberu plyn, motor mě zabrzdí sám a přední brzdou si jen přibržďuji a když brzdim tak, že mám zadní kolo ve vzduchu, zadní brzdu bych stejně ani nepotřeboval. Rám je poměrně tuhý, nekroutí se(hornet za roku 00 na tom byl dosti hůře) a kola drží krásně stopu. Při ohřátí pneu nebylo problém při tvrdém nastavení tlumičů si dát kolínko na zem a nebo i se dotknout stupačky o asfalt. I tak se moto chovalo krásně a drželo stopu bez vlnění. Průser je akorát v tom, že při projetí prudkou otáčkou se studenou gumou s kombinací vysokých otáček motoru a ubráním plynu vás zadní kolo přeběhne a už lítáte vzduchem jako jezdci na moto GP při pádech. Říkám to proto, že známý měl také sv a přesně tohle se mu stalo...

Mé shrnutí: Tento stroj se nehodí pro začátečníka, nebo pro nějakého kloučka s 25kw v papírech, ale pro jezdce ze skušenostmi alespoň na nějakém malém silničním Véčku. Přece jen ten dvouvál v litru se chová úplně jinak než šestka ve čtyřválci...



Tak motorku mám již druhým rokem. Až se divím, že motorka neměla nikdy žádnou poruchu (starám se o ní a je to kámoška). Na stroji jsem stihl nalítat za celé období co jí vlastním jen cca 9tkm. Práce atd... I po této vzdálenosti a seznamováním z ní mám respekt. Jezdil jsem na čtyřválcích, konkrétně zx900r 2001 a nad mé očekávání jsem měl velké zklamání. Ninja byla po servise, najeto 17000km a do 8tisíc otáček, kdy dostala trochu života byla líná a uřvaná. (na nikoho to není narážka). U mého stroje stačí 3000ot./min a začíná mocně táhnout za ruce a nabírat rychlost. V 6000ot/min moto dostane brutální zátah, kde nezkušenému jezdci se začne motat šiška ze zrychlení. V 8000ot/min do 10000ot./min moto letí jako postřelený prase a mnou dosažená rychlost bez vetrného štítku s honitbou s aprilií RSV1000 byla tachometrových 262km/h(asi dvě vteriny), nic příjemného na můj krk a o tubolencový mozek z třásnoucí se helmy. Moje další akcička byl sprint přes celé letiště. Jediný kdo mě porazil byl thunderace1000 a o pár metrů sv1000 s kapotáží. Moto jako FJ, XJR, gsx1400, fzr mě na rozjezd zmizely za zadkem.

Navyžaduji žádnou brutální střelbu (pokud se to dá takto říct, viz odstavec nahoře) a tak sv 1000 Naked bike s výkonem 88kw a 102Nmi byla pro mě jasná volba. Brutální dunivý zvuk, který spustí i poplašné zařízení v některých automobilech prostě vyráží dech a při klidné jízdě při ubrání plynu ty výfuky krásně bublaj a buchaj, prostě musí se to slyšet. Ve městě na ulici vás prostě nikdo nepřehlédne a každý se otočí. Krásnej pocit.

Cestování je pro mě zatím tabu. Když jsou peníze, není čas, když je čas, nejsou prachy a když je čas a prachy, není počasí... Jezdím zatím jen republiku, párkrát Rakousko, Německo.

Nově: 6.3.2010 Motorka stále bez sebemenší poruchy, nové obutí Michelin pilot road 2 dvousměsová. Nyní najeto asi 27tkm. Olej valvoline 10w40, filtr k&n, iriodovky, DOT4, street řidítka, přeleštění výfuků a svodů.


Přeji všem úspěšný start do nové sezóny 2010!!!

NEW: 2013/8 Ačkoliv s velmi těžkým srdcem jsem moto nedávno prodal dobrému známému 50let. I když bylo nabídek více kupců do 20let, moto jsem si do poslední chvíle nechal a prodal až jednomu staršímu vlkovi. Utěšující pro mě je, že jí mám pořád na očích, dokonce mám schváleno občasné půjčení, ale...

Pro blbečky, co velké Sv odsuzují: Melete sračky, Sv pro mě bylo nejlepší motorkou, co jsem kdy měl. Za asi 6-7sezon jsem s ní zažil mnoho dobrého. Nikdy žádnej problém s ničím, prostě nic. Společně jsme dokázaly natrhnou většinu namyšlených a arogantních 'motorkářů' sedlajících sportovní písklata... GSXR600, GSXR750 rok 2010, CBR900, Z1000, hornet6 atd atd. S úsměvěm rád vzpomínám.

Spolehlivost je jen a jen:

OLEJ, specifikace od výrobce, interval radši trochu míň, než přetahovat!!! Kapaliny ostatní, vidle, brzdovky, fridex všechno tohle max po dvou letech. Motor jednou za dva roky nechat seřídit(rozvody, ventily), svíčky, ošlechtit. Ale také hlavně, nevymýšlet píčoviny a nesrát se a nevrtat do motoru, když to není třeba.

Pokud se mi bude chtít opět na rychlejší sedlo, koupil bych si jí klidně znovu. Zatím zůstanu u relaxu, koupil jsem topku maraudra.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Adrenalin.vkrvi
Adrenalin.vkrvi napsal 08.01.14 v 16:47

Díky, už jí bohužel nemám, ale prodal jsem jí s klidným srdcem do dobrých rukou starému psovi.

Sonyjarek
Sonyjarek napsal 03.01.14 v 20:29

Twl zas po dlouhé době dobrej článek, co dobrej výbornej ŠUMAVA IN.

Adrenalin.vkrvi
Adrenalin.vkrvi napsal 14.02.12 v 19:32

kovarradek
kovarradek napsal 04.02.12 v 23:01

Hadiprd
Hadiprd napsal 16.09.10 v 12:56

Nádhernej stroj, slyšel jsem zvuk dvouválcovýho kladiva SV a je to prostě jedinečněj zvuk. za 10 prstů

Více komentářů



TOPlist