renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLX 650 (1997)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kadeloid
Vloženo 14.2.2008
Aktualizováno 14.3.2016
Zobrazeno 10 072x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Motorka která umí nadchnout, ale zároveň dokáže přidělat nějakou tu vrásku. Já byl spokojený, ale už přišel její čas.

Více fotografii

Motorka koupena od Kamaráda :-) - Dobrej kluk kterýho sem nakonec ukecal aby mi jí prodal.

První dojmy - Na KLX 650R si první dojem už nepamatuju. Prvně jsem jí sedlal v roce 2004 a co si jen tak vybavuju tak byla vysoká, jela jako prase a zvuk jak hovado. Z druhý KLX 650R byly první dojmy takový, že je v lepšim stavu než předchozí. Je to silný enduro za který se roznodně nikdo nemusí ani malinko stydět. Ve zkušenějších rukách toho v terénu dokáže hodně nabídnout. Na svůj věk vymakaná mašina.

Motorku bych doporučil pro - Těžko říct. Je to ale pro lidi, který motorky tohohle typu lákají - Velký, těžký, silný endura. Neni to žádná lehká hapina, i když "R" je podstatně lehčí než "C" Na motardech je to na silnici hravá a dobře ovladatelná motorka a na drapákách je to v terénu tank. Taky hlavně pro lidi, co nemam peníze na novou, ale chtěji dobrej stroj. Samo sebou musej mít prachy na servis. Ten naštění neni moc drahej, protože KLX, ať už C nebo R jsou obecně držáky, ale dojet se dá i držák. Dál bych spíš podotknul, pro koho se nehodí. Nehodí se pro lidi co nechtějí nebo nemůžou motorku našlapovat (verze R) Sice seřízená chytá dobře, ale v terénu se občas kulátí a to je pak občas trošku oříšek, popřípadě na místech, kde se dá těžko držet stabilní rovnováha.

Doplňky na motorce - Je tam jiný výfuk, přední maska a zadní stupačky jsou dodělávané. Taky k tomu sou motardy, ale ty mám pouze na STK. Zvažuji vyhřívané rukojeti na zimu, ale to musím promyslet. Momentálně musím došetřit prachy co sem na mašinu uvolnil.

Recenze

Neni to nějakej extra drakouš, ale zátah má slušnej a občas toho výkonu je až moc. V terénu je ale jako doma. Je to moje první velká kroska a až na pár drobností (všechno moje vina) nikdy nezklamala.. U mě je to super stroj, ale nemám moc s čím porovnat. Jezdim na ní od roku 2004 a kdybych si pořádně hlídal olej, tak sem asi neměl jedinej problém. Tenkrát to žralo oleje jak svině. Každou jízdu sem dolil tak decku možná víc (jízda tak 10km). Koncem roku 2008 sem nechal udělat výbrus a koupil sem nový gufera na ventily. Spotřeba oleje šla drasticky dolu a po najetí cca 500 km jsem zatím nezaznamenal, že by bylo oleje míň. Když pominu rosekaný plasty po pádech a takoví ty věci, který sou na ráně, nebyl žádnej problém. Motor drží pěkně a jede taky solidně. Převodovka má v prdeli dvojku, takže v zimě 09/10 našetřim na dvě kolečka a bude to OK... Na Kawu si nestěžuju a na to kolik jí je, drží pěkně. Osudový rok byl 2010. Tenhle rok v létě jsem jí utopil v potoce a od tý doby začala brutálně žrát olej. To by tolik nevadilo, kdyby za mnou bylo skrz ten dým vidět.. Už sem jí hnedle šel odhlásit a v tom s naskytla koupě motoru z Céčka. Nelenil sem a hned pro něj vyrazil 150km. Teď už si spokojeně brumlá v rámu. Teď už to snad bude v cajku a najezdíme spolu alespoň dalších 6 let. Jen počítám s tím, že už sem budu dávat jen fotky z terénu a ne z garáže a vyvrhnutym motorem na stole

Zaznamenané poruchy:

Přidřený vačky - vlastní vinou, opravenou za pomoci šikovných zámečníků

Selhání CDI - Nakonec byla chyba jinde, ale jeden "odborník" mi jí při testování odpálil. Koupil jsem novou od Ignitechu.

Praskající žárovky - zbastlená elektrika od předchozích majitelů, nová kabeláž, přidán odpor, závada odstraněna

Rozlámaný plasty - zakoupeny nové

Zlomený stojánek - svařen

Vylomené zrcátko - opraveno

Nestabilní volnoběch, střílení do výfuky, přehřívání - Ustřihlé woodruffovo pero u alternátoru, koupeno nové, závada odstraněna

Cukání při jízdě - závada odstraněna po seřízení hladiny v karburátoru a bohatosti směsi

Převodovka - Trojka vstup a koplet dvojka dost opotřebovaný. Jeden zub byl už naprasklej a na ostatních byl dost znát pitting. Koupeny nové a problém vyřešen.

Prasklý dekopresor - Vytrhnul kus víka a vyletěl ven. Už dřív jsem pořídil zánovní hlavu s vačkama, takže jen přehodit hlavy a víko zavařit.

Prasklá podložka pod vačkou - Byla příliš tenká kvůli předchozí repasi hlavy. Vyřešeno společně s dekopresorem.

Utopený motor - KO. Na poslední chvíli jsem sehnal náhradní motor

Moje úpravy:

Výměna ložisek v motoru

Seřízení rozvodů

Seřízení karburátoru

Výbrus + píst + gufera ventilů

Nové 3 kolečka do převodovky

Větráky na chladič s regulací otáček

Nakonec kombinace motorů z Céčka i eRka (2 startéry)

Taky sme s kamarádem (Matess727x) porovnávali rozdíly mezi R a C verzí. Rko oproti Cčku má jiný: Přepákování, zadní kolo, kyvku, brzdy, přední masku a držáky předních tlumičů, přední i zadni tlumiče, alternátor, elektriku, rám, nádrž, airbox, vrtání válce, výfuková vačka, předstih, hlavní tryska karburátoru, okruh chlazení, startér, sedlo, hmotnost, rozměry, Doufám, že sem na nic nezapomněl.

Tak už je prodaná. Po sedmi letech jsem jí pustil dál. Budu na ní nejspíš dlouho vzpomínat jak sem si s ní užíval, ale taky na ty doby, kdy sem jí proklínal.
---






Stalo se co se stalo a já se vrátil opět ke kawě. Pro mě je to parádní stroj a týhle se už nezbavim! Info budu nejspíš zase průběžně doplňovat jak sem, tak do deníku. Úpravy co sou psaný výš se týkají staré kawy. Nová bude pokračovat zase níž.

Teď začíná nová etapa. Starou kawu nahradila novější a jak je vidět, tak je ta po "fejsliftu" Rozdílů oproti starší je pár, ale zato hodně k lepšímu. První zásadní věc je větší nádrž asi o 3 liry (možná i víc, nevím to přesně). To samo sebou zlepšuje dojezd ať už v terénu nebo na silnici. Docela tohle zlepšení vítám, protože když sem jezdil v partě, tak sem musel vozit petky s benzínem v batohu. Další zásadní věc je originál montovaný větrák na chladič. Na "Céčko" se montoval už od začátku, ale na "eRko" ne. Tady se začal až do novějších modelů. Díky větráku je modifikovanej malinko rám, respektive uchycení pro chladič je o malikno posunuto vpřed a i trošku elektrika (je tam o pár drátků víc). To nejspíš ohledně změn všechno. Pokud na něco přijdu, určitě doplním.

Je tomu už rok a půl co mám "novou" kawu doma a není co nového psát. Závady nejsou. Jen občas vyměním olej a leju benzín. Poslední dobou jsem tam nazul motardy a jezdím s ní do práce, protože na terén nemám zrovna moc času tak aby alespoň nezrezivěl válec.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hrďa606
Hrďa606 napsal 21.01.17 v 14:47

Hrďa606
Hrďa606 napsal 21.01.17 v 14:47 9b.

Parádní profil,nádherná motorka..

Kentucky_CZ
Kentucky_CZ napsal 20.11.12 v 10:05 10b.

Moc pěkná kawa.Taky jsem o ní uvažoval ale po tom propadáku s přihlášením jsem od toho upustil.Přeju at´slouží.

kadeloid
kadeloid napsal 20.11.12 v 06:39

Sawovi patří velký dík za to, jak se o ní staral a ještě větší dík, že mi jí prodal Motardy tam mám v podstatě jen kvůli STK. Převážně tam budou drapáky. Ty jen musím pořídit a zadní kolo přeplést na 18". Mám k tomu origo kola na KLX C a tam je 17".

poli651
poli651 napsal 19.11.12 v 23:32 10b.

Krásné R-ko Kadeloide!! Jen ty kola pro závodníka jako jsi ty se ti na té mašině určitě nemůžou líbit Hodně šťastných jízd v sedle tohoto motocyklu a super zábavu s lidmi kteří endurem žijí tak jako ty ti přeji

Více komentářů



TOPlist