Návrat skvělé silničně cestovní motorky od Hondy! Základem podobná AT, ale ve skutečnosti úplně jiná. Někoho nenadchne, jiné okouzlí!
Motorka koupena od FIRMA:CITY MOTO (Plzeň 3-Jižní Předměstí - Motorka přišla ještě do konce roku, což jsem vůbec nečekal, takže překvapení velmi milé!! Skvělá domluva, parádní přístup- doporučuji!
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Husqvarna Norden 901: Úžasná motorka, pohodlná ale vyšší cena, spíše enduro, minimální výbava
Ducati Multistrada V2 / S: Spíše sportovní než cestovní, úzké sedlo, ale jede to nádherně, vyšší cena a menší výbava
Kawasaki Versys 1000: Nechtěl jsem 4válec, žádná barva co by se mi líbila, s Hondou větší zkušenosti mám
Suzuki DL 1050 V-Strom XT: Zvítězila výbava, design a cena NTčka
Suzuki DL 1050 V-Strom DE: Prozatím jen možnost předobjenání
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: Spíše enduro než cesťák, vyšší cena, menší výbava. Ale s NT stejný motor, rám,..
Yamaha Tracer 9 / 900: Podobná motorka jako MTS, nelíbil se mi vzhled budíků
KTM 1090 Adventure: Fajn, zajímavá ale nová se už nevyrábí
První dojmy - Zajímavý design, skvělé na dálkové cestování, super na dálniční přesuny, pojízdný karavan na 2 kolech a za rozumné peníze!
Motorku bych doporučil pro - Cestovatele co již něco najezdily, pro cestování ve 2 ale i fajn rychlé svezení!
Doplňky na motorce - Honda: (boční kufry, hlavní stojan, vyhřívané rukojeti, vnitřní tašky, Android auto, tempomat) + Quickshifter, ALU boční kryty kufrů, komfortní stupačky spolujezdce.
Givi: Nosič kufru SR1196, plotna M7 monorack 7, kufr Topcase V56NNT (+opěrka E111, zahrádka E159 ), podkova BF30 + tankvak ST605B tanklocked, vyšší plexi D1196ST, uzamykací box S250, rozšíření bástrů EH1178, brzdové světlo kufru E160.
Givi doplňky na boční kufry: držák E162 + termolahev STF500S, držák E149 + kanystr TAN01, protiskluz E146, elastické popruhy Z285.
Ostatní: Čirá folie na hlavním světlometu, zatmavení blinkrů, potah rukojetí a páček, doplňkový polep- karbon, fluo žlutá, kryty rukojetí (bastry), prodloužení předního blatníčku, rozšíření bočního stojanu, mřížka chladiče, LED mlhová světla, zadní blatníček, padací rám (spodní+ horní), parkovací brzda, boční přídavné tašky kufrů, držák telefonu+ antivibrační deska Quadlock
Recenze
Po tom, co jsem zjistil že je mi 500ka slabá, jsem se začal rozhlížet po něčem větším. Přes všechny možné značky jsem se dopracoval až k Hondě,
jelikož s Hondou už zkušenost mám, byla to jasná volba, pro mně uplně ideální- raději asfaltové cesty než bahnom*dání.
Nejdříve jsem si jí jel půjčit a opravdu překvapila, velká, pohodlná, parádní ochrana před deštěm, větrem, skvělá výbava v základu. Skvěle funguje spojetí s intercomem a telefonem.
Motorku jsem dovezl těsně před Vanocemi, takže fajn vánoční dárek. Zatím jsem namontoval všechny možné doplňky, které jsem měl doma už od podzimu.
Na motorce jsou aktualně 2km a během toho stihla přibrat přes 15 kg všech možných doplňků, vylepšení.
1.7.23
S motorkou se pořád sžívám, vylepšuji a také se chystám na první trip CZ-AU-IT-AU-CZ.
16.1.24
Sezona 2023 proběhla naprosto v pořádku, až tedy na proraženou pneu ve Slovinsku. Vše naprosto v pořádku. Sedlo se již vysedělo jak má. Za ten Alpsko-italský trip skvělá spotřeba 5L/100 km.
.
tyhle stroje jsou prostě super
Všem mockrát díky
Pěkně a inspirativně krůček po krůčku. Pasky do kufrů, dobrý tip. Už objednány.
Koukni na stupačky od SW MOTECH EVO footrest. Ty blastry 1*. Trápím se s tím u DCT delší dobu.
T.
Zdravím,
zajímalo by mě, jak máš uchycený ten box Givi S250, mohl bys mi to příblížit event. nafotit?
Díky. MiP.