Starší poctivá motorka , po banditu 600 asi idelani volba ...
Motorka koupena od serti (Ledce)
Výška jezdce: 176 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 Fazer S2: Nižší výkon nustnost motor hodně vytáčet
První dojmy - Motorka je spíše sportovní ale posed není zas tak Hrozný , zvykl jsem si rychle motor dokáže být hodný ale už kolem 5 tisíc dokáže hezký zatáhnout podvozek drží a motorka funguje jak má ve všech směrech ..
Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil asi všem kdo hledají kompromis mezi cestováním a sportováním a taky těm kdo přestupuje třeba z 500-600cc. Ale na litra si ještě nevěří
Doplňky na motorce - Na motorku jsem dal po koupi zrcátka z novějšího modelu + laděný výfuk Dominátor
Recenze
Dlouho jsem vybíral co koupit , Bandit 600 po 5 letech přestával stačit a to hlavně jak podvozkem tak i výkon to chtělo větší přeci jen už to není ono a chyběl hlavně výkon v těch nižších otáčkách. Začal jsem hledat motorku ideálně o obsahu kolem 800cc (z litra sem měl furt respekt) výběr nebyl v tomhle obsahu moc velký (z750, GSX-R 750,fz8,) později sem vyřadil vyloženě supersporty a chtěl jsem spíš něco sportovně cestovního na čem se dá jet i delší trasa bez větších obtíží , náhodou se ke mě dostalo info ,že je na prodej kousek ode mě jedno vfr 800 sice starší (98,) ale hodně zachovalé a je potřeba říct na tu dobu hodně nadčasová a technologicky nabitá motorka ( vstřikování paliva , nastavení předních i zadních tlumičů,duální brzdy , palubní počítat ,jednoramenná kyvka ,spojka ovládaná kapalinou,zkrátka věcí co nejsou ani u novějších moto samozřejmostí. Moc se mi líbí ,že to ještě není taková ta motorka nabitá elektronikou , ale poctive japonské železo.
Oproti banditu jde motor krásně od těch 4 tisíc az k omezovači ale ani podvozek nemá žádný nedostatek vzadu konečně pneu 180 a krásně si pobere všechny nerovnosti přitom ani při svižnější jízdě kolo neodskakuje.Brzdy jsou super mají systém duál takže by spolu s přední měli částečně jít i zadní a opačně , motorka má brzdy tak akorát na svoji váhu a výkon. Jízda se spolujezdcem je kupodivu pohodlnější než u bandita částečně na to má vliv sedlo na zakázku od předchozího majitelé ale i provozek je lépe naladěn . A asi jako poslední + bych uvedl servis jelikož má motorka rozvod ozubeným soukolím stačí jednou za čas udělat menší servis (olej,filtry,svíčky ..) tak spolehlivou moto si myslím dnes už nikdo nevyrobí :( z chronických závad má tenhle model snad jen regulátor dobíjení ale většina ojetin už ho má vyměněny jako ta moje navíc se nejedna o nějak drahou součástku ...
Pěkná, ať slouží!
Gratuluju k parádní mašině, sám jednu řídím a s tvými slovy souhlasím. Jak jsi spokojeny s laďákem ? Uvažuju že bych taky nějaký koupil A to sedlo ti závidím. Tak kolama dolů a spoustu radosti
dobrá volba