Honda VFR 1200X Crosstourer (2018)

Vlastník antonio81
Vloženo 17.11.2021
Aktualizováno 28.2.2022

Perfektně ovladatelný silák. Kupoval jsem ho 3.11., takže je to fešák Hubert ?

Motorka koupena od FIRMA:Půjčovna motocyklů Praha (Praha)

KTM 1190 Adventure: Crosstourera jsem měl v hledáčku dlouho a naskytla se dobra příležitost, ikdyz byl dražší.

První dojmy - Na to kolik váží je za jízdy perfektně ovladatelná. Podle mě podstatně víc než moje lehčí TDM900. No a ten zátah, to je pecka!

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo už má něco nájezdněno na větší motorce. Kdosi chce užít silný zátah a pohodlí na delší cesty, ikdyz mě se s nim pro Praze jezdí taky dobre.

Doplňky na motorce - Pro koupi na něm byly padáky a tři hliníkové kufry Givi. Ještě přidám vyhřívané hefty Koso a centrální stojan.

Měl jsem ho půjčený před par lety na dovolené ve verzi s automatem a moc se mi líbilo, akorát to byla zrovna novinka za kupu peněz.
Chtěl jsem už po 6ti letech vyměnit své TDM900, protože když jedeme ve dvou s plnou bagáži, tak občas chyběl výkon a navíc ja nejsem žádný drobek(196cm,115kg). Chtěl jsem něco více cestovního s vyšším výkonem a to jsem v Crosstourerovi našel.
Na místě je manipulace těžší, ale to se všemi cendurami.Jakmile se rozjezdu, tak je krásně ovladatelný a jistě drží stopu. Posez je docela vzpřímený a fajn jsou sirsi riditka. Sedlo bych snesl i vyšší,ale OK.
No a ten motor je famózní, dá se jet jen tak bublando, ale jak se podrží, tak to letí, ale při tom stále pod kontrolou. Brzdí velmi dobre,i když brzdy na TDM jsou ještě o chlup ostřejší.
Líbí se mi, jak je celkové tuhý a nikterak se do zatáček nekrouti, celkové je podvozek velmim příjemný. Pomáhá tomu 19”přední kolo.
Parádní je taky kardan, takže zde není země cukání z řetězu. No a samozřejmě jeho bezudrzbovost je jen plus. Velice praktické je jedniček sklopné plexi, které v nejvyšší poloze zajištuje velký odklon foukani na helmu.
Jinak je to krasavec v cervenocerne, drátěné kola a s letmo uložené zadním kolem.

wi_tack
wi_tack napsal 21.11.21 v 10:35 10b.

Ať dobře slouží a jsi s ním spokojený Ten motor mě taky dostal

Milan1963
Milan1963 napsal 18.11.21 v 16:40 10b.

marin35
marin35 napsal 18.11.21 v 10:59 10b.

No... hezký

Paulano
Paulano napsal 18.11.21 v 09:11 10b.

tomcruise77
tomcruise77 napsal 18.11.21 v 07:14 10b.