renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda SLR 650 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník kuburak
Vloženo 23.3.2021
Aktualizováno 23.3.2021
Zobrazeno 1 478x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehký, spolehlivý a hravý jednobuch.

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Po přechodu z Jawy 350/638 to bylo jako zjevení, plyn trhal ruce a na brzdy jsem se bál i podívat jak to dobře brzdilo. :-D

Motorku bych doporučil pro - Začátečníky, mladé kluky s A2, do lesa, na cestu kamkoliv, na dennodenní ježdění i výlet za hranice, prostě univerzál jak má být.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, dvojitý světlomet.

Recenze

Je začátek léta 2016 mám zrovna po maturitě a plnému rozletu do světa stojí v cestě jen zapalování na mé "vždy" naleštěné Jawince, ve kterém se už přes hodinu rýpu šrobouvákem u škarpy. A jak se tak rýpu a rýpu, roztalučuji a roztalučuji dávám už třetí svíčku, kondík, cívku a jiskra stále nikde, říkám si:
"A dost!! Tohle léto budu jezdit !"

Ač to pro mne bylo velmi, velmi ale opravdu velmi těžké se rozloučit s mou milovanou Jawinkou (Ono to s tou spolehlivostí u ní nebylo tak špatné nebo lépe řečeno většinou se nepokazilo nic, co by nešlo hned opravit) byl jsem rozhodnut... Koupím si nějakého toho Japonce, Němce, případně Itala a budu jen lít benzín a občas doleju trochu toho oleje..

Dostal jsem celkem dobré peníze za Jawku, něco došetřil z brigády.. Sice to také nebylo na bůh ví co ale také to nebylo úplně málo. Větší starosti mi dělalo co vybrat?
Má duše retromila ihned zavrhla kapotky: "Moje motorka musí mít kulaté světlo" řekl jsem si rezolutně. No jo ale tím mi stále zůstal celkem široký výběr. Dlouho jsem pokukoval po různých naháčích a tak.. nakonec jsem si řekl: "Bude léto, budu jezdit za holkama k rybníku, musí to něco dokázat i v terénu." Tím se můj výběr zůžil už značně. Jednou z možností bylo koupit nějakého Dominatora, DRko suzuki apod a předělat si ho k obrazu svému ale bylo léto a já potřeboval jezdit hned a tak má volba padla právě na SLRko případně novější Hondu Vigor, dlouho jsem hledal až mne padla jedna do oka... A kulatá světla měla rovnou dvě !!

S tím jsem měl ze začátku problém. Moc se mi to nelíbilo ale nakonec jsem povolil a fakt, že je téměř na druhém konci republiky mne nezastavil, táta přišel dokonce s myšlenkou že to spojíme s výletem. Nakopli jsme tedy jeho Hondu CBX 650 a hurá na moravu.

Po pár hodinách, obědu v Chotěboři a 230 kilometrech jsme byli na místě a já mlsně obcházel mou nastávající. Oproti Jawě byla celkem vysoká ale nic, co by mne odradilo, motorku jsem několikrát obkroužil jak Alík kolem hárající fenky a zeptal se majitele jestli se můžu projet. Nasedl jsem a jelo se... No a první dojmy?
Nic proti Jawkám, Jawky a Čízky miluju ale tohle byl prostě koncert. Leč měla "pouze" 32 Kw, táhla oproti Jawce tak, že jsem z ní málem spadl kdybych se pořádně nedržel. Při prvním brždění jsem se málem poroučel přes řídítka, když jsem se znalý jen bubnovky z třipade zakousl do páčky brzdy, ty brzdy byly snad ještě větší rozdíl než ten motor.

Chvilku mi trvalo než jsem si zvykl na velký jednobuch a jeho kompresi, chce to trochu více citu při podřazování a popojíždění ale nebylo to nic, co by se po pár jízdách nedalo nacvičit. Motorka jinak táhla krásně v širokém spektru otáček, na dálnici jsem z ní jednou jedinkrát dostal 165 km/h a víckrát jsem ji už takhle trápit nechtěl, ostatně co taky na dálnici žejo? O tom ta motorka přeci není. V terénu jsem byl více než příjemně překvapen a to i na Mitaskách E07, dokonce jsem ji jednou vzal i na motokrosovou trať.

Byl to dělník, můj jediný dopravní prostředek a najeli jsme toho spolu fakt strašně moc a to (krom výměny spotřebního materiálu) bez závady. Co jsem ji opravu hodně oblíbil byl neprosto geniální zadní nosič, s trochou toho gumicukového umění, na něj šlo nandat opravdu nesmysl věcí.

Postupem času mi ale motorka začala trochu všednět, mohla by trochu více táhnout? Kor když jedeme ve dvou... (Brzdy byly i při plné náloži ve dvou stále dostačující) Mohla by vypadat lépe, více retro, trochu něco do cafe raceru nebo scramblera. A tak mi to hlodalo a hlodalo, chvíli jsem přemýšlel že se pustím do stavby scramblera ale nakonec rozhodl osud... Potkal jsem u nás na Přírodovědecké fakultě partu bláznů a naplánovali jsme si výlet na Babettách do Rumunska k Černému moři a to si žádalo nemalé finance a tak šla Hondička na inzerci a toho kroku jsem další 3 roky litoval.. Slrka mezitím zdražili (a to o parník nechápu) a mne čeká další rozhodování co si pořídit dál.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.epanica
p.epanica napsal 24.03.21 v 16:47 10b.

Ať dělá jen radost ...

SoudruhJohnny
SoudruhJohnny napsal 24.03.21 v 12:42 10b.

Super příběh s tou jawou 350 jsem dospěl k podobným věcem, ikdyž teda ta tvoje byla teda mega leštenka, a po ní jsem si taky koupil SLR. Ikdyž jsem byl z té mojí jawy nešťastný, tak stejně trošku lituju že jsem jí prodal, možná to bude tím že člověk vždycky lituje, ale spíš lituje že už není v té době kdy měl tu danou motorku, než že už nemá tu motorku. Kdybys ale chtěl, můžeš se klidně někdy stavit u mě ve Varech, a nostalgicky se projet na mojí SLR, a vlastně by mě i zajímalo jestli poznáš rozdíl mezi 32kw a 25kw verzí .

Více komentářů



TOPlist