Na tuhle motorku jsem obdivně koukal a říkal si, jaké by to asi bylo ji mít v garáži...no a teď ji tam mám )) Když jsem narazil na tenhle kousek v trikoloře se zlatými koly, tak jsem ji prostě musel mít. Je to moje první motorka s automatem DCT.
Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov)
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: Prostě jsem se zakoukal do Afriky :-)
První dojmy - Motorka mi na začátku přišla obrovská, ale při jízdě a ovládání to není znát. Čekal jsem, že vzhledem k jejím ofroadovým ambicím to na silnici nebude nic moc, ale opak je pravdou. Motor má dostatečný výkon a táhne jako prase, kdykoliv se vezme za plyn. Na naše rozbité silnice je to ideální motorka, ale když se s ní vjede do zatáček na hezkém asfaltu, tak i tam si s ní člověk užije spoustu legrace a troufnu si říct, že i tam je hodně rychlá.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého koho baví motorky a má cestovateské touhy, protože ke zdolávání velkých vzdáleností a poznávání nových krásných míst je tahle motorka stavěná
Doplňky na motorce - Motorka má z výroby zásuvku a vyhřívané hefty, kupoval jsem ji i s předním ochranným rámem, zadním hliníkovým kufrem SW Motech a navigací Garmin. Takže jsem dokoupil jen dva boční hliníkové kufry SW Motech TraX Adv. Teď už uvažuji jen o přídavných dálkových světlech, protože jízda za tmy není nic moc. Přední lED světlo svítí hezky, ale má ostře ohraničený světelný kužel a zvlášť v zatáčkách to není úplně ono.
Recenze
O technické specifikaci téhle motorky a její výbavě tady už bylo popsáno spoustu stran, tak je zbytečné to tu zase rozepisovat a budu se soustředit jen na své pocity.
Motorka je vizuálně obrovská a v té trikoloře se zlatými koly budí pozornost všude kam přijede a všem se moc líbí. Vysoká teda je, ale při mé výšce to není vůbec problém a aspoň člověka nebolí nohy po delší cestě. Motor mě překvapil jakou má sílu a zátah, mám obuty Pirelli Scorpion Trail II a na silnici drží skvěle a můžete si na motorce dovolit v zatáčkách cokoliv. Šotolinu nebo suchou polňačku zvládnou taky, a do jiného terénu se určitě pouštět nebudu.
Při první jízdě jsem byl celkem rozpačitý z automatu DCT, hlavně v režimu D, což má být režim pro cestování. V tomto režimu řadí převodovka strašně brzo a v nízkých otáčkách. To mi fakt nevyhovuje a mám pocit, že motorce se to taky nelíbí. V režimu S zejména ve stupni 2 nebo 3 už je to úplně jiná káva, motor se nechá víc vytáčet a převodovka řadí krásně plynule a intuitivně. Při podřazování si přidává meziplyn a výfuk při podřazení vydává krásný zvuk. Já jsem si ale zvykl řadit tlačítky na řidítkách a to mi vyhovuje nejvíc. Ty rozjezdy bez spojky a přeřazení pod plynem je naprostá bomba, takže si člověk užívá nekonečnou akceleraci a zrychlování motorky.
Líbí se mi sériový výfuk, který má krásný zvuk a proto mě ani nenapadlo ho měnit za laďák. Mělo by to smysl snad jen kvůli úspoře hmotnosti, ale má to smysl kvůli 1,5 kilogramu u téhle motorky? Když naložíte tři kufry a spoustu bagáže, tak ta hmotnostní úspora dle mého názoru nemá smysl.
Nádrž o objemu 24,2 litru a dojezd někde okolo 500 km je super a k této motorce to prostě patří. Je to super, když nemusíte každou chvíli hledat benzinku.
Joooo
Příteli memethe. Na motorkářích už vypadám jako prodejce Afriky co máš . To co jsi koupil je prozatím poslední plnohodnotný velký Enduro s velkými zdvihy. ( pominu-li DCT...ale jak kdo). Máme doma dvě úplně stejný a taky s DCT. Podotýkám, režim D je označení ,,důchodce" takže víme o čem píšeš. Nicméně jsi napsal že terén nee.. tak my si s paní počkáme až nám napíšeš že joo.. Včera jsme to po pauze osedlali a mohu jen říct jen jedno. Ta motorka nás bude bavit asi až do důchodu!!! Dobrá volba, neznám lepší..(byť jsem seděl na ledacčem)
fešanda ať dělá radost
Super já si jedu pro tu šedou ať slouží a třeba někdy na silnici ...
Pekne napísané, krásna mašina. Je ideálna na to, čo píšeš.. presne...tak si ju uži v zdraví , veľa šťastných kilometrov prajem!