Prostě Boxer. Ze začátku jsem si celkem zvykal na projev boxeru a naklánění se na pravou stranu, ale po pár stech kilometrech a xx minut stání na semaforech si člověk zvykne.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda ST 1300 Pan European: důvod neuveden
První dojmy - První dojem byl poněkud zvláštní. Vůbec jsem nečekal jak je to z pohledu řidiče objemná motorka.
Recenze
Po Suzuki VL 800 jsem přesedlal na Hondu NT700. Honda byla fajn, ale na cestovaní kde jsou potřeba delší přesuny jí prostě chyběl výkon. Kdyby měla 6ku, tak bych si jí nechal, ale zbytečně se trápila při těch 130-140 ve dvou. Co se týče ovladatelnosti tak to je prostě o zvyku. Na někoho těžka a někdo stím nemá problém. Je to prostě kus velké motorky. Se spotřebou necelých 5 litru o objemu nádrže 26l stím najede fakt dost kilometrů. Úložného prostoru je tam dost, takže dva lidi nebudou mít problém se sbalit na dovolenou.
Od půlky srpna 2020 do listopadu najeto okolo 5000km. Česko, Rakousko, Slovensko. Zatím spokojenost :)
Taky jsem přesedlal z NTéčka a rozdíl je znát. Brambora je super a zdá se mi i pohodlnější. Tak hodně šťastných km a KOLAMA DOLŮ
Jó, hlavně ať jsi spokojený
Parádní cesťák
Hezká. Při Tvém mládí sis vybral velice moudře...
Nalévej VERVA 100 nebo SHELL RACING a spotřeba půjde
ještě dolů a navíc se Ti odvděčí plným a plynulým výkonem
(bez cukání při popojíždění třeba v koloně)
Vzhledem k hmotnosti stroje jsou adekvátní brzdy, takže bez problémů!
Přeji mnoho pohodových km a VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
Koráb silnic