renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha PW 50 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sally06
Vloženo 19.12.2020
Aktualizováno 19.12.2020
Zobrazeno 2 130x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Nezháněl jsem, nehlídal jsem inzerci, prostě haluz.
koupena 6.5.2020

Více fotografii

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - Jede to i semnou hodně slušně. Pro mladýho čerstvě 4 roky je to těžká svině.

Motorku bych doporučil pro - pro děti od 5 let nejdříve. Já se cítím na mastodontu takhle malý a nejistý s tou váhou. To dítě se cítí 10x tak horší, protože sedí na své první motorce! Musí 100% dosáhnout na zem aby na tomhle mohlo kloudně začínat.

Recenze

Prý nejlepší motorka na začátky? Jako mezi motorovými asi ano, ale daleko lepší pro děti jako první moto je určitě elektrika (Oset, kuberg apod.) Stačí jim na to dvorek nebo malá zahrádka. Na PWčko musí mít člověk velkou plochu a nejlípe na rovině. V kopečku to neustále PWčko tahá přes spojku, dlouho se rozjíždí a až se rozjede jede to strašně rychle na 4letý dítě! Není to ideální Je tam náběh na motokros, motorka je těžká pro takového prcka a dá mu jen to, že se vlastně jen vozí a jen rychle, protože pomalu to nejde s tou váhou a odstředivou spojkou.
Na Osetu se mladej zdokonaluje, roste, na PWčku jel v podstatě 3x. Oseta si vytáhne sám, sám si zapne klíček a sám jezdí a kdekoli. PWčko vyžaduje dospělého, nastartovat, hlídat, větší plac, když spadne, tak to sám nezvedne Oseta zvedne v pohodě, nasedne a jede. PWčko je potřeba dospělého, zvednout, nahodit atd. za mě špatně. Na Osetu najezdí 10x více díky tomu, že může jezdit opravdu sám, když už to má v ruce. Tím pádem získá 10x více zkušeností než na PWčku, které je těžké, neohrabané a rychlé zbytečně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pospa71
pospa71 napsal 23.12.20 v 21:37 10b.

Sallly přesně si to vystihnul ! Naprosto souhlasím s tím jak si to napsal.
Naše mladá na tom jezdila od 3 do 6ti let. Další negativum kromě rychlosti byla hlučnost ,pokud děcko jezdí někde v zástavbě každý den hoďku tak už sousedi vrčí.
Pokud chceš aby prcek čuchnul k benzínu ,tak moc na výběr nemáš , cenu tyhle motorky drží a pokud to děcko nezničí tak se to prodáš dál takřka za stejnou cenu, což je další výhoda.
V 6ti letech jsme přešli na PW 80 kterou sehnat v čr v zachovalým stavu byl neskutečný problém,najezdili jsme spoustu km a všchny byly neskutečně vyhrkané ,nakonec jsme si ji nechali dovézt z Německa kde je trh přece jenom větší. Řekl bych že 80tka na mě dělala lepší dojem než 50ka , ale zase,je to přece jenom kus železa ,váha přes 60kg je pro prcka dost ,takže prcek se vozí,pracuje s plynem a sere sousedy uplně stejně.Nic vic ta motorka děcko nenaučí. Dneska má holka 9 let , PW jsme prodali a pokukujem po něčem co bude lehké, a hravé . No a mám pocit, že teď jsme teprve v řiti.

Sally06
Sally06 napsal 23.12.20 v 14:15

Každý to má jinak Ty jsi rád, že kluk věděl kdy dát sytič, cit pro motor? Otočil plynem a čekal než se to rozjede. Ale jako jo sluchově se učí vnímat otáčky. Ale jak jsem psal, zkrátka se jen vozí.
Já upřednostňuji, že kluk od mala už bude umět jezdit ve stupačkách, řádně držet rovnováhu, projede slalom v sedě i ve stoje a bude mít nad motorkou absolutní kontrolu, protože bude tohle všechno ovládat. Na PW tohle nedá, protože rejd je jinde, váha o vesmír jinde atd. atd. Když po Osetu 16.0 sedne na PWčko, tak je z něj hotový jezdec, protože už mu to nepřijde, tak těžké, velký a bude hlavně už umět ovládat motorku.
píšu to znova. TRIAL je základní škola v jízdě na motorce. Když přeskočím základní školu (Oset/trial), tak budu, jak bambus na střední (PW), budu proplouvat, ale s odřenýma ušima a strachem, nejistotou kdy spadnu nebudu se rozvíjet a zdokonalovat, ale jen proplouvat a nic z toho.

Rooba
Rooba napsal 22.12.20 v 13:16 8b.

Moje zkušenost s PW je odlišná. Kluk na něm jezdil od 4 let. Z toho co píšeš mi přijde že jsi mu neomezil plynovou rukojeť. Já ji klukoj ubral aby motorka jela pomalu a postupně po pár dnech jsem o půl otočky přidával. Ani nepozna lže to jede o trošku víc. V 5 letech ji už sám vytáhl z garáže, nastartoval, při pádu sám zvedl. Jediné co nedokázal bylo dát na stojan. Za mne nejlepší motoka kterou můžeš děcku pořídit. Od mala se učil citu pro motor, aby poznal kdy dát sitič a kdy ne. A spoustě dalšího co mu elektrika dát nemůže. Ve třech letech začínal na čínské 110 čtyřkolce kde získal první zkušenosti.

Sally06
Sally06 napsal 20.12.20 v 17:40

Určitě v té době, když ještě nebyla elektromobilita vůbec, tak to bylo bezesporu asi jediné a dobré na čem se dalo začínat pro děti. Praxe mi jasně ukázala co si to dítě raději vybere. Já si taky raději vyberu lehkou motorku než mastodonta, kterého nezvednu ze země. U toho dítěte to platí mnohonásobně. Každopádně souhlas, kardan a motor to má samozřejmě dobré, ale je to prostě už pro děti co umí jezdit. Takže ideálka se naučit na tom malým osetu aby věděli o čem je plyn.

scott67
scott67 napsal 20.12.20 v 12:52 10b.

Na svou dobu to byl dobrý materiál pro malé jezdce. Líbí se mi ten kardan. Dobrý. Já jsem klukům koupil PW80 (tehdá stála 52 tisíc a já ji sehnal po jednom dítěti za 10) Dnes už i pro začátečníky nevhodná. Je to přežitá technika. Ale motor je furt tak dobrej, že jsem, jak děcka rostly, pořád zvětšoval rám, až jsem skončil se 16 koly. Občas se na tom ještě svezu. Určitě ve své době nic lepšího nebylo.

Více komentářů



TOPlist