renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda FMX 650 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Borneley
Vloženo 10.12.2020
Aktualizováno 29.3.2022
Zobrazeno 2 331x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nesmrtelný, vzduchem chlazený a poctivý buchar.

Motorka koupena od JardaZX10R (Havlíčkův Brod)

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660 X: V okolí nebyla žádná, která by za to stála.
KTM 640 LC4 Supermoto: Moc velký výkon na ŘP v 18ti letech a vysoká cena.

První dojmy - První dojem? Kus těžkého ingotu, pro někoho, kdo dříve sedlal ostré ,,cvajtakty" a ehm. babettu. Po první jízdě jsem nebyl moc nadšený z výkonu, ale do práce z práce to půjde. Nakonec jsem byl motorkou mile překvapen.

Recenze

Motorku bych doporučil pro začínající motar jezdce, nebo na druhou stranu pro vesnické kochače jako je můj otec. Je hodná a dá se na ní slušně vyblbnout...

...Klasika: V 18ti letech papíry do 35kw a s tím velké dilema. Jakou motorku na cestu koupit, když jsem do teď žil v blátě? Nabízely se nějaké číny v okolí (125 - 250ccm), ale to jsem nechtěl. Moje představa byla ostrý motard. No jo, jenže s omezeným kapitálem a servisními nároky jsem tuto možnost rychle smazal a poohlédl se po něčem nenáročnějším na údržbu. Nakonec jsem se dostal k výběru mezi FMX 650 a XT 660. X-teček v okolí moc nebylo, tak jsem šáhnul po FMXu.

První dojem? Opravdu kus těžkého ingotu pro cvajtaktového odchovance. První jízda byla jen kolem prodejcova garáže na 1,2 a 3 stupeň. Pak následovala 30km cesta domů. Prvních pár km po rovné hlavní silnici jsem si říkal, co jsem to sakra koupil, ono to nejede, měl jsem radši přestavět tříkilo od KTM na motard. Rychle jsem pochopil, že to není ostrý soutěžák a nejlíp se cítí mezi dědinama na okrskách a právě tam mě to začalo bavit. Každým dnem mě motorka bavila víc a víc..

Dostačující krouťák a po pár týdnech dojíždění do práce mi přestal chybět i vyšší výkon motoru. Je to takový pohodový buchar. Po 2,5k km výměna oleje a jezdím dál, nic po mě nechce krom základu. Ano, trochu oleje sice spapal, ale nic dramatického na vzducháč v tomhle obsahu, po najetých 30k km.

V kolonách a na křižovatkách je docela nepříjemné to vzduchem chlazené topné těleso zvané motor. V létě motor topí opravdu hodně, takže nic příjemného v páteční dopravní špičce. Kvalty docela krátké, do města super.

Hodně mě překvapila obratnost na tu váhu. Na kruháčích jde dolů až na stupačku a pak rychle na druhou stranu ven.

Obrovský limit této motorky přišel na vyjížďce s ,,Horneťáky". Nestíhal jsem jim a po 100km mě nehorázně bolel zadek a záda. Na dlouhé vyjížďky FMXo opravdu není. 110km a už hledám pumpu, přepínám na rezervu. Max dojezd jsem sice nezkoušel, ale 200km na nádrž určitě nedá. I tak jsem si motorku hodně oblíbil.

Už ji mám doma několik let a jen tak z domu nepůjde. V poslední době na ní jezdí otec a je spokojený.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Brumbaal
Brumbaal napsal 14.12.20 v 08:10 10b.

Taky jsem ji jezdil a nedám na ni dopustit. Jo výkon tam moc nebyl ale mě to nevadilo, bavilo mě stíhat ty silnější stroje.

Borneley
Borneley napsal 11.12.20 v 06:15

@pkkaca FMXo jsem koupil už před 6ti lety, vložil jsem ho zpětně. Nechal jsem ho otci a už dva roky sedlám větší Hondu

pkkaca
pkkaca napsal 11.12.20 v 00:44 10b.

Do "začátku" výborný stroj Stejně brzy půjdeš výš

findejs1310
findejs1310 napsal 10.12.20 v 20:23 10b.

Pěkná funka

Více komentářů



TOPlist