renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda PCX 150 (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník nickac
Vloženo 11.9.2020
Aktualizováno 11.9.2020
Zobrazeno 726x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Místo motárda - skutr do města ... a je perfektní

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Okamžitě padla do ruky. Jen jsem si musel hned seřídit páčky brzd. První jízda hned po dálnici, maximálka 110km/h.. na omezovači, i do kopce. Po optimalizaci varia to pojede nejmíň 120 rovina, spíš víc.

Motorku bych doporučil pro - Každému do města, tam je geniální. Na dojezdy 20 a více km dálnicí bych volil větší obsah. Nižší váha usnadňuje parkování do garáže (pod terénem).

Doplňky na motorce - CNC páčky s nastavením polohy. GIVI sundavací kufr (nemám kufry v oblibě, jen když musím)

Recenze

Po koupi jsem stroj prošel. Stav přiměřený najetým 17-ti tisícům. Vše původní. Bude třeba destičky i pakny, údajně první, + raději řemen (objednávám).

Vyměnil jsem brzdovku, olej byl nový, airfilter. Prohlédl ložiska ve variu - OK, ale asi bude třeba spojka, nepatrně cuká při rozjezdu. Obložení spojky zkouknu až při řemenu.

Jsem zvyklý brzdit jedním-dvěma prsty a mít je trvale na páčkách. Tak jsem hned objednal CNC, kratší, s nastavením polohy... vyplatily se, zlepší bezpečnost. Brzdy jsou méně ostré, než jsem byl zvyklý z velké moto. Trochu ostřejší bych uvítal.

Hned po koupi jsem si uvědomil, jak se se skutrem úžasně manévruje. Závlek na předním kole je tak přesně navolen, že ještě drží směr, ale do zatáček jde sám.
Úzká kola sice nejsou sexy, ale i ta mají podíl na manévrovatelnosti. V zatáčkách jsem kupodivu asi rychlejší, než na mém dosavadním motárdu.

Nicméně. Pokud hledat zápory, tak nejsem nadšený z pérování. Nevím, jestli je to pro mě nezvykle krátký zdvih, nebo zadní tlumiče nejsou nic moc. Prostě dost to tluče na městských silnicích. Tuhle jsem trefil blbě kanál a týden mě píchalo v zádech.

Výkon v městě naprosto dostačující. Původně jsem chtěl větší obsah, ale zároveň nízkou váhu...tohle je kompromis. Zrychlení předčí auta, tak OK. Jen je třeba počítat s nepatrnou prodlevou varia, podobně jako turboefekt u aut.

Spotřeba nižší, než jsem čekal, skvělá. Drží se někde kolem 2 litrů i když je to 150ka. Jízdy většinou 10km.

Důvod, proč jsem vyměnil 250ku Megelli za skutra: Skoro všechny jízdy ve městě. Otravovalo mne neustále řadit + jednobuch víc brzdí motorem, tak je dost ucukaný. Skútr je také o dost obratnější na proplétání kolonou. Přijde mi to celkově bezpečnější.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jirkapcx
jirkapcx napsal 27.09.20 v 13:17 10b.

Dobrá volba, mnoho bezpečných kilometrů !!!

Myschan
Myschan napsal 14.09.20 v 14:13 10b.

Skútr je pro město naprosto geniální volba. Posílám 10

Více komentářů



TOPlist