renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V85 TT (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Drpa
Vloženo 17.8.2020
Aktualizováno 12.6.2022
Zobrazeno 4 419x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po Vulcanu jsem hledal cesťák. Vybral sem si Tracer 900 GT, byl v plné výbavě za setejnou cenu jako V85 TT v základu, která se mi líbila víc.
Šel jsem cestou rozumu a vybral si Tracy. Po roce přesedlal na V85 TT a nelituji.

Motorka koupena od pri-motocentrum (Kamenný Most) - Bezproblémová domluva, pan Baroš vše vysvětlil a vytmavil. Příjemná spolupráce.

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Je to traktor jak blázen. Nastartování a chcípnutí takové mašiny je radost. Měl sem obavy z vibrací jak sem viděl třepající se zrcátka na volnoběh, ale po rozjezdu bylo všechno ok. Krásně se ovládá, ale jinak než Yamaha Tracy 900.

Motorku bych doporučil pro - Já bych řekl, že tento bajk je vhodný pro všechny pohodáře, kochače a lidi co nepotřebují lítat.

Doplňky na motorce - Nabíječka na telefon Interphone - odděláno kvůli vibracím, padací rám na motoru od MG. K&N AL-4506. Givi Tankbag xs307.

Recenze

Zatím zajíždím, mám najeto kolem 600 km, ale první věc co mě srala po ujětí několika metrů bylo plexi. Mám Travel verzi, tedy všemi vychvalované turing pexi mi způsobovalo otřes struny co mi drží uši na hlavě... hned šlo dolů.

Dále blikající zapnutý tempomat, velice připomíná blinkrový ukazatel a ruší. Takže po zrušení tempomatu jej i vypínám aby mě to nesvádělo k neustálému mrkání po přístrojovce, že sem zas zapoměl vypnout blinkr.

Jinak je to nádherný stroj, čistý, docela velký se solidním zvukem.
Spotřebu mám zatím kolem 4-4.5 litru, nic neteče ani nekvičí.

Jak sem psal tak sem se obával silných vibrací, který moc nemusím. Ale vibrace z V85tky me nevadí. Měl sem problém s Tracy, kdy mi pri urcitych otackach umrtvovala prsty na ruce, jako když si ji přesedíte nohu... Tady po 6ti hodinové jízdě nic..

Mno uvidím jak si motor sedne, první kilometry byly zvykací. Ano, musí se víc řadit a správně nacítit kdy se otáčky to motoru líbí, kdy to táhne... no a kdy ne.
Dobře tahne odspoda, při rozjezdu mě snad chcípla jenom jednou, jinak se vždycky z mýho cuknutí vzpamatovala.

Byl sem informován, že první servis stojí kolem 6k Kč. Což se potvrdilo jako pravdivá informace. A pro mě signál že si koupím krabicu olejových filtrů, pratelný vzduchový filtr a měkry kterýma si budu ventily ladit sám.

Doobjednal sem si padáky, montovačka je docela sada pokud nemáte ohýbací prodlužováky na malou gola sadu. Nalonec sedí parádně. Pokračuju v zajiždění...

Když jedu na této motorce tak mi připadá že strašně letím, ale na tachecu mám 80 km/h. To v porovnání s Tracy kde sem jel třeba 150 ten samý úsek a nepřišlo mi, že jedu pilu... přesně tohle je i jeden z dúvodu proč mi bajk dělá radost.

UPDATE 15.09.2020 2000km
Když to vezmu od lesa... na Kawasaki Vulcan S sem se učil jezdit, je to velice hodný ale i zábavný stroj. Jenže po jedné sezóně sem chtěl jestovat dál, což šlo, ale Vulcan potřeboval trochu potunit. Niceméně po dvou sezonách sem se rozhodl jít do cesťáka - Tracer 900 GT od Yamahy. Po dalším potunění na moje potřeby se z něj stal super stroj, ale až moc dobrej. Bohužel se z něj vytratila pro mě dúležitá "kochací" vlastnost a zábavnost. Musel sem prostě prasit, abych z toho vymáčkl rohlík na xichtě. Bylo mě líto benálu a pneu se jen tak projet kolem baráku. Cesta musela být prostě delší do neznámých končin. A tak sem nakonec praskl do V85TT, která po zkušební jízdě kombinuje vlastnosti obou motorek čili zachovaly se mi kochací vlastnosti Vulcana a zároveň pohodlí cesťáka. K tomu je krásná, má kardan, zvládně polňačku/neasfaltku, nádrž až na 500km a má "traktor" charakter :)

Zatím jsem neměl žádný problém. Už sem párkrát zmokl, vezl kamarádku větší než já, projel solidní polňačku jak z kopce tak do kopce a musim říct, že mě to bavilo a motorka neprotestovala a vše zvládla na jedničku.
(nutno dodat, že do té doby jsem ve dvou jel parkrát, terén jednou a déšť docela často).

Věřím, že bajky jako Tenerka, Tiger, KTM Adventure, nebo GS F jsou lepší ve spoustě disciplínách oproti V85TT, mě ale dostala těmi vlastnostmi co jsem hledal. Až teď sem pochopil co to je charakter motorky a radost z něj. Prostě jet 100x ten samý úsek (treba z prace do prace) a i přes to ,že to je omletá trasa, stále mít radost z jízdy kterou motorka poskytne.
Ano takový pocit je čistě to individuální, ale už chápu, proč si někdo kupuje dávno překonaný H-D, nebo jiné kostitřasy. Doteď sem tomu neměl pochopení :)

19.10.2020 2500km Miluju ten bajk čím dál víc.
Původně sem chtěl jet na Radhošť, ale déšť mě nepustil dál na východ než k Vyškovu. Nepromok sem nechal doma dmnt... tak sem jel na jih a dělal sem si vejlet ke slovákům přes rozhlednu Na Podluží. Což je vinařská oblast a docela tu zapršelo, takže mezi vinicemi bylo solidně bláta, které sem na prasáka projížděl a míjel MND těžební věžičky :)



Stratil sem se tam, cesta nebyla plánovaná a trpěl sem při vědomí, že nejspíš jezdím tam kde nemám. Jsem Offroad panic, takže sem juchal jak Jaryn. Všechno sem projel tak nějak v klídku, trochu se mi scvakla prcka při pomalý jízdě z blativýho kopce, ale to je čistě můj neum a nedostatečný obutí na takový blato. Po tom co sem se vymotal a objevil se v Dolních Bojanovicích byla motorka solidně zablácena. Myslím, že to bylo moje offroad maximum a víc snad nikdy potřebovat nebudu :D.
Spároval sem si MIA s telefonem a docela pěkné statistiky to ukazuje, jako třeba časová osa, nadmořská výška a nebo zásahy trakce a prokluz. Škoda že to nejde exportovat do nějakýho rozumnýho formátu.
Hodil sem čučku na Česko-Slovensko hranici Lanžhot / Brodské a rozvodněnou řeku Moravu... Bylo 8°C a zjistil sem, že i na maximální výkon už nestačí ani 3.stupen vyhřívání heftů, je to na hraně. Ale nemám v plánu jezdit často v takovým chladu a ještě lehce namočen/promočen. Spotřebu mám kolem 5ti litrů.

UPDATE 11.11.2020 Namotaný 3k km
Nadšení je stále velký, přistihl sem se jak se raduju a mačkám nádrž kolenama. :) Mám za sebou několik kratších jízd a furt se mi neomrzí startování a chcípání přes čudl. Jelikož jsou teploty kolem 5-10°C mám radost, že se na mé Travel verzi nevyskytuje žádné vrzání, jak popisují majitelé loňských ročníků či bloger Fáborský.
Na plexi sem pořídil MRA UNI deflektor. Trochu to pomohlo, sice hluk stále je, ale nemám vytřepanou hlavu z turbulencí. Na jaře plexi zas schovám jak bude nad 15. Do Vánoc mám pifku pořídit hlavní stojan a pokud love dovolí tak na jaře Zard výfuč.
Ještě si udělám dva tři vejlety kolem komína a uložím ji ke spánku.
Co jsem ještě nezmínil sou mlhovky, který hojně využívám v noci jako přísvit a když jedem ve dvou tak sem hlavní osvětlovač. A jako šerospelejš to velice oceňuji, hlavně v lese kde vidím díky nim víc do stran a zároveň neoslňují protijedoucí. Původně sem si myslel že je vůbec nevyužiju...

Update 14.3.2021 - pořidil sem Givi Tankbag xs307. Bylo třeba namontovat dva kusy kovových profilů do krku řízení pro omezení dorazů řídítek aby se tank bag neurazil. Dále sportovní filtr od K&N AL-4506. Byl v akci, tak sem do toho praštil. Vím, že TTčko nevyužije jeho potenciál, ale je omyvatelný a návratovost je do dvou sezon.

Update 15.05.2021 - namotáno něco kolem 4500km. MIA je sice pěká feaura, ale aplikace k tomu je nic moc, nevyužije se potenciál naplno. Mapy HERE neumožňují point and go (ukaz na místo na mapě a naviguj) . Musíte znát jméno ulice/silnice a ručně ho napsat do navigování. To je otřesný. Při krátké zastávce nejde znovu obovit trasování , ale objeví se nový záznam.

Musel sem oddělat držák telefonu jelikož mi Guza uklepala čočku v iPownu :D, budu muset najít lepší držák s antivibrací.
Udělal sem si bezdušové ráfky za pomocí Polyuretanového tmelu 50P od Den Braven a pásek 3M - 4412N. (Návod sem požil podle "Converting a Tubed Motorcycle Rim to a Tubeless Rim" na kanále BestRest Products) Zatím drží jak ďas a ani jednou sem nemusel dofukovat.

18.07.2021 - 6250 km. Vyměnil sem si olej v převodovce, kardanu a motoru. Seřídil ventily a před cestou do Itálie jsem ještě promazal ložiska v uložení zadního tlumiče, strašně to vrzalo. A nejspíš to bude součást každého menšího servisu. Těsnění kolem ložiska není uplně těsný, takže se tam dostane voda a ta pomalu vazelínu vymyje.

29.08.2021 - Namotaný 9500 km. Bezduše stále drží. Pneumatiky (Michelin Annakee) jsou v posledním stádiu dojezdu dávám jim tak 2k km maximálně, ale nejspíš je nechám vyměnit až na jaře. Plexi sem seřízl na 1/3 a konečně pohoda.
Dále se mi stalo že mi zatekla voda do ovládání blinkrů, menu a tempomatu. Nereagovalo na stisk směrovy do leva/prava/vypínání. Menu naopak stale rolovalo. Bylo to po opravdu brutálním dešti, Niceméně se mi to stalo poprvé s Guzou, na jiných motrokách co sem normálně za deště jezdil se to neprojevovalo. Vyléčil sem to notnou sadou WDčka a vyschnutím. Uvidíme jestli se to bude opakovat.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
alterego
alterego napsal 11.12.22 v 10:28 10b.

Sir_CHerokee
Sir_CHerokee napsal 03.07.22 v 21:39

Krásný stroj, pohodový a pohodlný. Mám najeto na Travelu 7000 km. Co se týká plexi, je dobré a dá se štelovat, sklon a výška, jen s nářadím. Měřím 180 cm, vyhovuje mi tak uprostřed.

Honzus75
Honzus75 napsal 12.06.22 v 12:03 10b.

pocity podobné, nemá cenu plácat cokoliv dalšího

Keeya
Keeya napsal 03.12.21 v 12:35

Super komentáře a zkušenosti, diky

Keeya
Keeya napsal 03.12.21 v 12:35 10b.

Super komentáře a zkušenosti, diky

Více komentářů



TOPlist