Moje první italka, doteď nevím, jestli jí miluju
Motorka koupena od KLADNO (Kladno)
Výška jezdce: 186 cm
První dojmy - Rozkošná, hodná, charakterní, návykovej podvozek a brzdy! :)
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, je to hodná motorka :).
Doplňky na motorce - Plexi od Puigu, nutnost! :)
Recenze
Dlouho jsem v hlavě měl myšlenku, že se dám cestou pohodlného a pomalejšího ježdění, baví mě výletovat, poznávat a courat se po výletech na několik dní... Jenže pak jsem se svezl na tuňátku a... Je to v prdeli, ještě chvíli zůstanu u sportovnější a méně pohodlné varianty ježdění :). Nicméně jsem vybral Tuono z jedno jediného důvodu - posez. Oproti kapotované verzi člověk sedí civilně, žádné utrpení, vše tak, jak má být, jen ty nožky jsou sportovně výš, jinak bez výtek.
Motorku jsem koupil dosti draho, protože jsem nechtěl model s 50 tis. na budíkách, dlouho jsem hledal a našel jeden zapomenutý kousek od Prahy s najetýma 18 tis kilometrama, ty bláho... Koupena nová v A spirit Praha na firmu, poté dá se říct neježděna dvěma movitými majiteli, poslední majitel, od kterého jsem motorku koupil zjistil, že italská V2 není pro něj a tak mi jí po 2 měsících prodal, no tak se uvidí :).
Dojmy? Bombasitckej rám, supér podvozek, co dovolí jet opravdu sportovně a hlavně, je komfortní. Jak můžou tyto věci jít dohromady? Smekám... Brzdy, TOP, zatím to nejlepší, co jsem moch řídit... Motorově je to zvláštní, jiný než japonský V2, ale má to charakter a koule :).
Proveden velký servis, výměna všech kapalin, svíček, udělané sinchro, v DMOTO Brno provedena diagnostika, nahozena B mapa, vše OK! Do motoru nikdo nehrabal, stav opravdu luxusní !
Od předminulé majitele pár škrábanečků od bočních brašen na podsedláku a RP výfukách, ale jinak motorka panenská, krásná, netknutá a hlavně, nedomrdaná!!! Moch bych se na tu mrchu dívat pořád, rozhodně hezčí motorka jako první V4, kterou jsem měl v hledáčku taky :).
Problémy ? Je to italka, žije si to vlastním životem, občas anomálie se startem, čekám kdy odejde dobíjení, ale jinak supér, olej nepapká :).
Najeto mám zatím 3 tis km, spokojenost :).
23.8.2020 : jezdím si, hlídám jí a sebe a ejhle, už nedává 14 V na volnoběh, ale jen 11,9, hmm... Itálie, co na to říct? Tak stator ven, nechat převinout a pro sichr rovnou kupuju i nový MOSFET regulátor... Čůůůza Italská, ale stejně ji žeru :D
Taky se ptám proč to dělám Ale Ital se umí prodat a to srdíčko to chce
Gratuluju k vyberu. U Tuona je to tak, ze 90 ze 100 ho nenavidi a tech 10 bezmezne milujou. Ja jsem nastesti v ty druhy skupine. V2 z 2008 jsem kupoval novy a najezdil na nem 56tisic. Super motorka na cestovani pres horska sedla. Z technickych problemu jsem resil jen vymenu spinace vyklopeneho stojanku. Zbytek veci byl dusledek toho, ze jsem ji nejak ublizil. Takze dobijeni bych se asi nebal. Kazdopadne at slouzi.
Dík právě chci měnit a jsem rád za všechny poznatky
Hříbek: asi bude dost rozdíl mezi FZ a FZS, ale suma sumárum, starší FZS dobrá motorka, ale ve stínu tohoto Tuona byl těžkej, neohrabanej, uplavanej a takovej tuctovej... Motoricky jel pěkně, nestíhal mu rám, brzdy, nic a na cestování, bohužél existují taky mnohem lepší motorky, takže ti ani nevím, jaký verdikt dát... Jsou to odlišný motorky, každá má něco a o tom je, člověk by to měl vyzkoušet v životě, všecko!
Krasavica jak ji hodnotis v porovnani s Fazerem? ??