renocar_unor



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 R (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Shadowfax
Vloženo 2.3.2020
Aktualizováno 22.6.2023
Zobrazeno 1 147x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po 13-ti letech jsme se rozhodl vyměnit skvělou,úžasnou a spolehlivou "Bondovku" R1200C za stroj,který jsem před 3-mi lety náhodou vyzkoušel na BMW dnech.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Automotospeed (Češnovice)

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - Od začátku jsem měl dojem, že ji vlastním již dlouho a měl absolutní pocit, že mi sedne jak ulitá.

Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce s vyřešeným životním postojem jinak hrozí, že se na ní zabije a ani nemrkne protože do 200 km/h zrychluje jak raketa.

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, zadní brašna Wunderlich Elephant. Boční brašny Kriega. Puppies na hefty.

Recenze

Zkušenosti po cca 3 letech používání jsou veskrze pozitivní. Mám nalítáno cca 32000. Motorka funguje výborně a nejsou žádné vážnější problémy.
Nicméně je nutné dodržovat servisní intervaly. Takže každý rok výměna oleje. Dále pravidelně kontrolovat funkčnost brzd a vyměňovat kapalinu cca po 15-20 000 kilometrech. Já jsem zaznamenal měknutí brzd v horách v Itálii někdy při nájezdu asi 28 000 kilometrů. (Samozřejmě jsem neprovedl doporučovanou výměnu při nájezdu 25000. Jak je napsáno v servisní knížce.) Takže jsem nechal po návratu kapalinu vyměnit a je to velmi znát na funkčnosti.
Po asi najetí cca 15 000 km je třeba nechat nastavit vůle ventilů. Opět se to projeví daleko živější reakci na plyn a celkově klidnějším chodem motoru.
Po asi 2 letech jsem zaznamenal drobné změny na funkcí Quickshifteru nyní funguje maličko tvrději to znamená že je třeba použít trochu větší sílu při přeřazování. Nicméně stále funguje spolehlivě. Na rozdíl od mého kamaráda který si koupil prakticky novou (2017) Multistrádu a tam pro jistotu quickshifter nefunguje vůbec.

Pozor na kupované příslušenství. Kolega na BMW R1250R namontoval neznačkový zadní blatník. Jehož součástí je delší šroub který se musí použít místo originálního. Pokud se při dotažení nepoužije lepidlo tak dochází k postupnému vytáčení tohoto šroubu a jemu se stalo to že při jízdě vypadl. Došlo k destrukci kardanu a vnitřního unašeče na zadním kole. Oprava musela být provedena v autorizovaném servisu BMW a cena opravy byla cca 110 000 Kč.
Tak pozor kupujte jen od Wunderlichu a jiných značkových výrobců.
Porovnával jsem s novým modelem R1250R kromě jemnější funkce řazení a mírně živějším nebo spíše jemnějším funkci motoru při nižších otáčkách jsem nezaznamenal žádný podstatný rozdíl ve výkonu. Cenový rozdíl je ovšem veliký takže si myslím že mnohem lepší zhlediska poměru cena/výkon je koupit tento model než model R1250R. Samozřejmě záleží na stavu motorky. 1250 a jsou novější modely a tudíž budu mít nižší nájezdy a jsou celkově mladší.
Původně jsem o výměně za R1250R uvažoval,ale zatím si nechám tuhle kterou už mám vyladěnou a ověřenou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Shadowfax
Shadowfax napsal 04.03.20 v 06:41

Ahoj po leteche No to GS je vynikající stroj zvláště ty nový modely a taky ho proto mají skoro všichni. Jezdil jsem i na něm, ale necitil jsme se na něm tak jako na R-ku. Asi je to třeba projet dýl a třeba i v terénu. Třeba časem bude taky

Freeman
Freeman napsal 03.03.20 v 21:38 10b.

Gratuluji ke "změně"
Taky jsem měl možnost jej na pár dnů otestovat a vše je jak říkáš. Nicméně mé srdce mě nakonec dotáhlo ke GSu. Ale Rko je úžasná a hravá mašina, která umí za to vzít a mít u toho neskutečnej škled ve tváři :D
Tak ať slouží

Více komentářů



TOPlist