renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 950/R/Bolt (2016)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Vena1971
Vloženo 9.11.2019
Aktualizováno 9.11.2019
Zobrazeno 3 035x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to menší (ale ne malá) agilní motorka stylu bobber s výborným motorem, který sice nemá super extra výkon, ale dohání to v krouťáku.

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Moto Tass mají širokou nabídku a dobře udělané web stránky. Proto jsme při brouzdání ne webu často končil u nich :-). Při podzimní návštěvě u příbuzných ve Slatiňanech jsem využil možnost podívat se na moto in natura. Po té co jsem se rozhodl do čeho bych šel tak jsme se domluvili na zkušební jízdu. Moto byla připravená, půjčili mi i helmu. Jen mě na začátku trochu vyděsili požadavkem na zálohu - nějaké peníze jsem u sebe měl, ale chtěli složit ve výši ceny moto :-o... Nicméně jsme se dohodli a podepsal jsem jen nějaký protokol. Zkušení jízda proběhla ok a tak jsme si plácli. Složil jsem zálohu na koupi, domluvil se na základním servisu, přihlášení a evidenčce, protože jsem z daleka. No a za 2 týdny na konci listopadu jsem si pro moto přijel s vozíkem. Využil jsem i dokup nějakého příslušenství v prvním patře (helma, reflex vesta,...).

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki M 800 Intruder: Je to více chopper než bobber.

První dojmy - Jelikož jsem kupoval v listopadu tak můj první nájezd byla zkušební jízda asi 2 km. Spíše jsem hodnotil celkový dojem z posezu, reakci motoru a brzd. Padlo mi to na první dobrou - nechtěl jsem žádný parník (i když jsou krásné), motor má zátah krásně odspodu a brzdy (sice bez ABS) jsou přesné. Moje očekávání pohodového cruisingu bez velkého závodění bylo naplněno.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře, co nepotřebují výkon 100 koní+, spíše budou jezdit sólo a jsou tak okolo 170-180cm.

Doplňky na motorce - Černá obroučka světlometu - chrom tomu nesluší a furt se musí leštit...
Větrný štítek - na to, že nebyl moc velký, tak docela fungoval a na dálnici 140 (někdy 160) bez katapultu dozadu.
Vance & Hines Twin Slash - origo výfuk není špatné, tzn. není dobrý. Chtěl jsem zkusit něco lepšího a současně nestrašit lidi. V kombinaci s DB killers to bylo co jsme očekával - výborný zvuk a hlavně i zlepšení reakce na plyn a možná i zvýšení výkonu (pocitovka). Jediné negativu je střílení do výfuku při zavření plynu - pomáhá údajně ECU reflash, ale to už jsem nestihl...

Recenze

Klasický příběh druhé motorkářské mízy. V 15 řidičák na malé moto, obratem koupě pionýra ve kterém jsem se pořád vrtal a hlavně jezdil. Pak upgrade na MZ 150 a následně Suzuki DR 600. Pak rok 1998, odchod na vojnu, založení rodiny, stavba domu,... Však to hodně z vás zná.

Tak 3 roky zpátky to ve mě začalo opět motorkářsky přihořívat, brouzdal jsem po webu, četl články, cestopisy, koukal co se vůbec v novém miléniu prodává a na čem se jezdí. Nicméně čas a peníze nějak nebyly...

No ale pak jsem si to celé nějak dal dohromady, začal opatrně manipulovat manželku (mám skvělou ženu a nechtěl jsem jít moc na sílu stylem "oznamuji ti, že si kupuji moto"), aby mi do toho nehodila vidle a na podzim 2018 jsem se konečně rozhoupal.

Začal jsem jezdit od letošního dubna, dal jsem si 1/2 denní kurz bezpečné jízdy v Sosnové (doporučuji - zásadní poučka "Kam se díváš, tam jedeš."). Spíše kolem komína, na pohodu a čas od času cesta do práce a z práce (120km tam a 120km zpět). Jinak nic velkého jsem už nestihl - v polovině července mě při cestě do práce po absolvování těch 120km sestřelil v centru Prahy plechovkář. Já jen drobnější pohmožděniny, pár stehů, nějaké malé tříštivé zlomeniny na palci nohy. Motorka na tom byla hůře - trefil jsem tu plechovku levou stranou, šel šipkou vpřed (naštěstí do volného prostoru a bez přejetí další plechovkou, a motorka se odrazila od plechovky a padla tvrdě na pravou stranu. Technik z pojišťovny vyhodnotil jako totálku, takže moto do aukce a zbytek doplacen pojišťovnou na účet. Šlo to z povinného ručení toho plechovkáře a překvapivě rychle a i to celkové plnění bylo na úrovni asi 95% kupní ceny a dodatečných investic (doplňky).

Jak to pokračovalo dál se dozvíte v profilu mé aktuální moto.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist