renocar_duben



PROFIL MOTORKY

TMEC Betka (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Meart
Vloženo 8.8.2019
Aktualizováno 8.8.2019
Zobrazeno 1 979x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 4

Popis motorky


Čínský žabák s 4 dobým 50ccm motorem. Přes jisté nemoci je to neskutečný dříč.

Výška jezdce: 165 cm

První dojmy - Na 50ccm ma hezký zvuk. 4takt potřebuje jen benzín , kvalitní olej, občas vyměnit žárovku a seřídit ventily. Nelíbí se mi dílenské zpracování, stupačky jsou nesmyslně uspořádané (celé jaksi posunuté doleva). Spousta lacině řešených věcí. Vibrace, rezonace, pomalý rozjezd. Nadruhou stranu jakmile se rozjede jede celkem slušně.

Motorku bych doporučil pro - Motorka či moped je vhodný pro srdcaře, který se nebojí si tu a tam semtam něco poštelovat. Pro držitele sk B co nechtějí skutr.

Doplňky na motorce - Kufr, odmontované zadní stupačky, všechny závlačky, lépe zaizolovaná elektrika, úprava šroubů v blatnících.

Recenze

Betku jsem si pořídil ojetou. Stala 10 000kč s nájezdem 2474km. Dostal jsem k ní nějakou kosmetiku, kufr a různé drobnosti. Zákala mě malá spotřeba (papírová) chromy a litá kola. Celkově se mi při sundání brýlí i docela líbí. Málo kdo ji zná, a k mému překvapení budí i celkem pozornost. Spousta lidí se ptá co je to zač, na benzinkach, u obchodnich center atd, prostě všude kde je živo. Už mám naučený jisty monolog, ktery vždy ochotně přednesu, poté většinou nastává diskuze na téma betka, jawa a Čína. Betku mám cca měsíc a půl. Momentální nájezd je cca 4200km.
Vyskytlo se pár problémů. První hned při jízdě po koupi domů. Betka přestala jet a tekl z ní benzín. Vyřešeno hned druhý den - zaseklý plovák v karbecu. Měnil jsem 2x olej 10w40 castrol power1, jen pro dobrý pocit. Vyměněna svíčka, avšak po 20km vrácena puvodni, pač to s ní jede lépe než s předepsanou. Tím se dostáváme k problému na který jsem se ještě nedostal. Prijde mi, že se někdo hrabal v karbecu a rozšteloval ho. Nicméně starty ok, za studena i za tepla. Svíčka pořád černá. Spotřebu jsem hlídal asi měsíc a byla nejlepší 2.1 nejhorší 3.04l na sto. Je odstraněna restrikce a zvětšená tryska z 0.8 na 1. (původním majitelem) Betka dostává zabrat, plyn má 2 polohy On a Off. Denně jezdím 6km do práce a to samé zpět. Nejdelší trasa byla asi 100km Brno - Želetavka a zpět tedy 200km plus nějaké ježdění okolo komína čili asi 250km za den. Taková dálka pro betku nebyl problém. Jela pěkně a pořád na plný plyn. Teď k dosaženým rychlostem: rovinka 70 az 80 tacho, z kopce na krev asi 1,5cm za 80 (82kmh dle gps). Tachometr ukazuje asi o 10kmh více než skutečně jede.
Při rychlosti nad 45kmh nebezpečně kmitá přední vidlice. Vůle nejsou, připisuji to celkové nižší kvalitě. Brzdy jsou dostatečné, zadní jde do smyku, přední se za mokra blokne. Nevím teda co jiní mají za problémy že píší že to nebrzdí. Když se eliminují všechny drnčící věci, je jízda pak i celkem v pohodě. Řídítka mi přijdou nízko, a sedátko jaksi z kopce. Elektrika je jedna velká šílenost. Celkově moc pohodlné vozítko to není, ale službu udělá a to velice ochotně. Betku mám na každodenní ježdění. Mimo Brno lze dosáhnout průměru okolo 50km za hodinu, což je velmi slušné.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pajapaja
pajapaja napsal 04.06.21 v 12:04 6b.

Meart
Meart napsal 06.08.20 v 09:31

Momentální najezd se blizi k 8000km. Vymeneno asi 15 hlavnich zarovek(zavada v regulátoru), regulator, 3x olej, matka ke kyvce a od zadnich tlumicu byly rezave - vymeneno. Jinak nic. Jezdi na vsechny dostupne druhy benzinu i na cisty e85, smes 1:33 do babety a na vyplachnute kanystry od nafty. Zmerena maximalka 4rs v omezovaci 90kmh gps. Jezdim na plno, spotreba kolem 2.5l at jedete na cokoliv. Za me porad v pohode prditko. Na to jezdeni do 100km od baraku...

CRF1000
CRF1000 napsal 13.08.19 v 00:08 1b.

měl jsem jí asi 2 roky k ježdění na ryby a jsem rád že jsem se jí zbavil za slušnou cenu, chrom po dešti reznul, šroubky se nedají dotáhnout protože se lámou, plasty odpadávají, když mi spadl řetěz totálně zničil kryt který je z činského nočníkového plechu...zadní světlo svítilo kdy chtělo a musel jsem předělat kabely, ND v motoscoot drahé jako na Hondu, musel jsem vyměnit palivový kohout který tekl, karburátor jsem nahradil značkou dellorto aby se dal vůbec seřídit...jen ten 4-taktní motor, okopírovaný z Hondy Monkey za něco stál...nic horšího jsem neměl...moje Babeta 207 startuje po zimě na drcnutí a nikdy mi neklekla

Meart
Meart napsal 12.08.19 v 22:11

Ja si nemuzu pomoct, ale vsechny veci co tu spousta lidi zminuje, tak ja na te betyne nepozoruju. Brzdy brzdi, srouby jsou dotazene a nepovoluji se, pevnostni sice nejsou ale vylozene z blata taky ne. Jen leju benzin, mazu retez, obcas se mrknu na svicku,obcas dofouknu duse. Plasty drzi. Semtam betku osplouchnu. Ted je otazkou co si predstavit pod pojmem klekla klika? Klika se da sehnat, stejne tak loziska a vlastne vsechno za par korun. Ve srovnani napr s babetou je betka ve vsech ohledech daleko lepsi. Mam prave i babu 210 tak to muzu porovnat. Mimo to se bavime o mopedu a jeste ke vsemu za smesny peniz, za ktery se pomale nekoupi ani slusne kolo ?

hobr
hobr napsal 12.08.19 v 21:00 5b.

Kamarád (ročník 1949) si koupil Kentoya novou - stejný motor. Najel něco přes 7tisíc a klekla klika. Neberu věci okolo, jako šrouby z bláta, brzdy pískají, nebrzdí, plasty opadávají a jiné ... Také jsem si to chtěl pořídit, ale naštěstí to nevyšlo .

Více komentářů



TOPlist