Nenápadná, ale má charakter. Svezení na ní je návykové, i když se to na první pohled nemusí zdát.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Při prvním svezení, jsem nevěřil, jaký může mít motorka s 65kw tak neuvěřitelný zátah a jak může bavit. A TEN ZVUK! Všechno se tady točí kolem krouťáku, který je brutální už od nějakých 3.000 otáček, díky 2 válcům do V a s dvouventilovou hlavou.
Motorku bych doporučil pro - Není to motorka na závody, je to motorka na pohodové svezení, kdy si vychutnáváte zátah dvouválu a nebo se chcete povozit v zatáčkách a bavit se při jízdě. Pokud chcete zajíždět časy na okruhu, tak určitě ne, na to nemá kilowaty, ale pokud hledáte víkendové svezení, motorku s charekterem a něco co Vás nepřestane bavit (jako řadový čtyřvál), tak určitě doporučuji.
Doplňky na motorce - Výfuky Arrow, kované páčky brembo
Recenze
Všechno se tady točí kolem krouťáku, který je brutální už od nějakých 3.000 otáček, díky 2 válcům do V a dvouventilové hlavě. Ducna zrychluje až na nějakých 170 s absolutní lehkostí, kolem 200 už je to pomalejší a nad 200 už se jí nechce, ale ST není o maximálce na rovince. Posez je hodně dobrý, je pohodlnější než na klasickém supersportu, ale víc lehavý oproti třeba Fazeru. Na okruh bych se představoval lehavější, ale motorka je cestovně sportovní a tento posez v této kategorii splňuje na 1*. Naopak na zatáčky běžných komunikací je to paráda i při svižnější jízdě. Navíc je motorka uzunká a do zatáček jde sama, je přesná a podvozek, i když je sériový, je perfektní a pokud je správně nastavený tak funguje opravdu skvěle. Motorka je akorát pocitově celkem dlouhá.
Co se týče brzd - bremba - tak ty jsou výborně dávkovatelné a účinné. Když ji v srovnám s japonskýma SS té doby nebo třeba i mladšíma, tak je až neuvěřitelné, jak může motorka nezaměřená na okruh tak dobře brzdit - aha...vlastně...brembo :)
Na motorce je dvojice otevřených výfukuů Arrow a kované páčky brembo, jinak je v sérii. Ale jak jsem už psal, ten zvuk je neuvěřitelný!!! Suchá hydraulicky ovládaná spojka je podle mě trochu méně citlivá na dávkování, ale tady je potřeba si ještě pohrát s nastavením.
Jediný problém je v elektronice, sem tam nefunguje otáčkoměr a motorka samovolně vybijí baterku a nikdo nedokázal zjistit proč. Sem tam tam spadne falešný neutrál mezi 5-6, ale i tak mám s každým nastartováním úsměv na líci.