V jednoduchosti je síla a asi nejlepší poměr výkon - cena co momentálně na trhu je v poměru se značkovým japonským motocyklem Suzuki.
Motorka koupena od FIRMA:Global Moto (Hradec Králové) - Globálně samozřejmě spokojenost :-)
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBX 500: Pěkná, levná, ale slabý motor a velikostně menší na mých 185cm.
Honda CRF1000L Africa Twin: Poměrně velká motorka a určitě bych nevyužil to k čemu je primárně určená.
BMW F 850 GS: Cena motocyklu a cena následného servisu.
Yamaha Tracer 900: Pěkná, ale chtěl jsem rovný posez, což tu je stále dost sportovní.
Kawasaki Versys 650: Tady mě nezaujal především vzhled a taktéž malá velikost motocyklu.
Suzuki DL 1000 V-Strom: Přišla mi už větší a nemotorná, ale pokud Suzuki bude pro další roky dělat nějaký upgrade nebo zcela přepracovaný nový model, bude to vážný kandidát.
První dojmy - Zatím zajíždím a mám jen necelých 500km. Jinak krásný zvuk i zátah. Asi bych si uměl představit pohodlnější sedadlo. Velká nádrž a dojezd. Pěkně táhne už od volnoběžných otáček, takže už se těším až bude zajeto a budu moci využít celé síly a výkonu motoru. Vzhled komentovat nechci, ale tato červená metalíza ladí s černým zbytkem. Jinak za sebe musím říci, že fyzicky vypadá lépe, než na obrázcích.
Motorku bych doporučil pro - Určitě pro začátečníka, byť první dojem je, že motocykl je poměrně velký. Pro toho, kdo se chce dobře svézt za rozumnou pořizovací cenu s krásnou spotřebou. Toho, kdo nehledá různé barvou hrající displeje, ale jednoduché nastavení a klasický otáčkoměr. Prostě vše důležité z hlediska bezpečnosti i funkční výbavy bez zbytečných vymožeností a pozlátek, které leckdo ani prakticky nevyužije.
Doplňky na motorce - 1/ Padací rám SW Motech
2/ Hlavní stojan SW Motech
3/ Plotna GIVI hliníkový special rack Suzuki DL 650/1000 V-Strom
4/ Zadní kufr GIVI 47ltr. černý s čirými odrazkami a černým víkem
5/ TankPad Suzuki- ochrana nádrže vrchní
6/ Univerzální držák Kappa pro telefony do vel. 178x90mm
7/ Slidery na padací rámy Givi
8/ Vyhřívané gripy KOSO
9/ Rozšíření bočního stojanu SW Motech
10/ Kryt spínače bočního stojanu SW Motech
11/ Přídavné plexi univerzální - čiré GIVI
12/ Opěrka pro kufr GIVI
13/ Objímka na víčko nádrže GIVI
14/ Tankvak 4 litry, upnutí na víčko nádrže GIVI
15/ Kryt chladiče GIVI
16/ Držák navigace GIVI
17/ Nosič EVO Suzuki DL 650 (17-) SW-motech
18/ Zámky nosičů EVO SW-motech
19/ Adaptér pro Givi Trekker na EVO nosič SW SW-motech
20/ Tubus na nářadí SW-motech
21/ Sada kufrů GIVI TRK35B
22/ TankPad Suzuki- ochrana nádrže boční
Průměrná spotřeba - 5.08643 l/100km
Recenze
3.6.2020
Sice s těžkým srdcem, ale prodáno, abych se mohl věnovat nové Suzuki V Strom 1050 XT.
30.5.2020
Celkově najeto necelých 6000km před prodejem novému natěšenému majiteli.
31.12.2019
V sezóně 2019 najeto necelých 4000km.
5.8.2019
Víceméně jsem již okomentoval s tím, že jakmile najezdím více, tak budu postupně doplňovat.
27.8.2019
Včera jsem byl na první garanční prohlídce po 1000km, dle servisního plánu s výměnou oleje a filtru, čištění a mazání řetězu, dolití chladící kapaliny, což vyšlo na 3381,-CZK
Vše bez problémů, jen bylo ještě nutno doplnit chladící kapalinu, což samo o sobě problém není, ale ten přístup k hrdlu je výrobcem hodně špatně řešený - otázka je, zda to nemá ještě jiný důvod a není to schválně.
Jinak jsem byl poučen, že není třeba kupovat olej na dolití mezi výměnami, že u tohoto motoru se jim toto ještě nestalo, tak uvidíme
29.10.2019
No, vypadá to na konec letošního ježdění...
11.04.2020
Za rok 2019, tedy srpen až říjen najeto 3900km a pokud bych měl charakterizovat dojmy do třech slov, tak asi takto:
- výborný motor
- jednoduchost
- příjemná pořizovací cena
Jinak během zimy dovybaveno dle mých představ viz. popis
Pěkná . At' ti dělá radost.
Ty doplňky trochu závidím, k velké Jawě není skoro nic...
Ahoj, dobrý dotaz, ale vzal jsem jen to co reálně využiji
Celkem cca 31 000,-
Jj koupí motorky jako takové to nekončí, ale teprve začíná...
Ahoj, můžeš prozradit na kolik tě vyšly všechny ty doplňky? Nemá teď motorka dvojnásobnou cenu? Jinak máš krásný stroj, mám v merku úplně stejný.
Alan60 napsal 14.08.19 v 10:27 10b.
Ahoj, no vybíral jsem dlouho, protože jsem čekal, až bude synovi alespoň 12, aby mohl jezdit také.
S tímto modelem jsem původně někdy v 2017 výběr začínal a přes jiné značky a modely jsem se k němu opět vrátil.
Vzhledově to sice není asi každého sen, ale jak jsem psal v recenzi, tak v jednoduchosti je síla a ještě jednou zmíním ten motor, který je fakt hodně, hodně povedený.
Momentálně jezdím za nějakých 3,8L/100km.
Mám zatím 1000km, takže jdu na výměnu a pak ještě zajíždění do nějakých 1600km, ale už na vyšší otáčky.Musím říci, že motor jede skvěle i tak a ten zvuk na origo výfuk také super.
Sedlo skutečně nic moc - po nějakých 150km už mne bolí zadek a chce to přestávky - holt auto to není.Kufr mám jen vzadu i když sama manželka mi řekla, ať koupím i boční a že budeme cestovat.
Jenže nikdy na velké mašině nejezdila, takže jsem ji svezl jen pomalu na 2-3 ku a bojí se, takže ji to přešlo.Ale věřím, že ji zlomím