Nádherný neo café racer s úžasným motorem.
Velice pohodlná motorka,ze které ani po delší jízdě nebolí záda a ruce.
Dále nabízí spoustu výkonu a neuvěřitelný krouticí moment.
Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum BARTH (Pardubice)
Výška jezdce: 174 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XSR 700 XTribute: Projev dvouválce
Kawasaki Ninja 400: slabý výkon stroje
První dojmy - První dojmy byly naprosto fantastické. Jako první bezesporu překvapil vyšší posez,protože motorka působí kompaktním dojmem. Sedí se poměrně blízko řidítek a to umožňuje vzpřímenou jízdní pozici. Stupacky mají naopak umístění pro sportovnější jízdu. Ovšem klenotem je Yamaha CP3 motor,který nabízí lineární výkon v celém svém spektru. Další výbornou věcí jsou výkonové mapy,kontrola trakce a v neposlední řadě ABS. Brzdy jsou více než úctyhodné. Jedinou výtku mám k dodávaným plášťům, které neposkytují jistotu na mokru. Jinak za mě po designové a technické stránce jeden z nejlepších strojů na současné moto scéně.
Motorku bych doporučil pro - Pro vyšší postavy. Jako min. se jeví mých 174cm. Dále každému, komu se líbí neotřelý design a 3 válcový motor s tunou výkonu.
Doplňky na motorce - - Origo Yamaha protektory
- kryt sedla Yamaha pro vytvoření Café racer designu
- RD Moto padací protektory
- brzdová a spojková páčka M-Style racing
- Adaptivní LED světlo J.W. speaker v kompletaci od fy. Motodemic
- kryt radiátoru a postraní lišty
- Evotech Tail tidy - motorka má teď takový uhlazený design
- originál suede sedlo pro měkčí posez
- Bar end zrcátka Rizoma Spy-R
Recenze
Asi nejvíce se mi líbí design a jízdní vlastnosti. Dynamika motoru a jízdní mapy poskytují dostatek variability pro klidnou, ale i chuligánskou jízdu.
Motorka se skládá do zatáček téměř sama a je skvěle ovladatelná.
tak se u mne holka nakonec moc dlouho neohřála, při poslední návštěvě motosalonu jsem ji dal protiúčtem za nové BMW F750GS, které sedí mým potřebám lépe
Dnes jsem se byl projet a super den až na ten mega déšť u Nymburku, kdy jsem byl do vteřiny durch.
Absolvoval jsem trasu z domova do Krkonoš přes polskou stranu a zpět, cca 550 km na jeden zátah. Sedací partie jsem cítil, o tom žádná, ale nové sedlo přispělo jednoznačně k lepšímu komfortu.
Navíc s nainstalovaným Evotech Tail Tidy je motorka opravdu krasavec a budí tak kladné reakce.
Neskutečně zábavný stroj, který nepřestává bavit. Nyní spolu máme 3500 km a jsme fakt parťáci.
Moc pěkná
díky, je to fakt parádní mašina
od hledáčku blízko ke koupi
At jezdi
Mam ji v hledacku