renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 1100 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Falco55555
Vloženo 7.6.2019
Aktualizováno 11.5.2021
Zobrazeno 4 697x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Je to cestovní italský naháč. Nádherná motorka, která neomrzí designově, skvělý posed a neskutečný charakter!

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - Stokrát a znovu! Tady je svět ještě v pořádku. Kluci z První kozí vše vysvětlí, vše vyřeší! Za mě 100%. I díky nim už asi od Guzzi neodejdu!

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - První dojem? No vlastně dost zásadní. Přesedlal jsem z 850, což je prakticky stejná motorka, jen neměla ABS. Ale na téhle dospělé krásce mi přišlo vše o level výš. Brzdy, ovládání... Ale hlavně zátah od nízkých otáček. Jelikož jsem věděl do čeho jdu, tak taky padla do ruky jak ulitá.

Motorku bych doporučil pro - Vlastně skoro každému, kdo nechce do terénu nebo lítat na koleno ve 200km/h. Se štítem je to cestovní koráb, bez štítu stylovej naháč na okresky a do průsmyků. Jde s ní jet klídek, ale dá se s ní i topit. Určená je ale především pro pacienty ... Btw. víte co je to BMW???... no přece Guzzi s povislýma kozama ne? :D :D

Doplňky na motorce - Agostini mezisvod, zadní sportovní pružina, tužší náplň v předních vidlích, padací rámy, padák na kardanu, cnc páčky, cnc zrcátka, zadní blatník, zásuvka, držák telefonu RAM, origo kufry, vyhřívané hefty ... no a hlavně!!! Rychlopruhy
Agostini lauf + nová mapa.




















Recenze

Brevu 1100 jsem měl vlastně jasně danou. Kluci z První kozí řekli vem si 11tku a navíc ji i pro mě našli (po velmi pečlivém majiteli) a já jim věřím . Chtěl jsem po roce zase o kus výš, abych v té naší partě nebyl jediný podlitrář, tak jsem šel do velké Brevy.

Osobně mi přijde velká Breva mnohem lepší než "malá" osmpade. Brzdy s ABS velmi slušné. ABS do toho nekecá, jen zadní brzda je tak maximálně na semafory, aby nesjela z kopce když stojím. Ovladatelnost mi subjektivně přijde lepší než na malé 850.

No, ale jelikož je tato děvečka již trochu přiblížena mým představám, tak má tužší olej v předních vidlích, sportovní pružinu vzadu, cnc páčky a zrcátka v řídítkách. S tímto mi přijde, že o dost lépe drží (možná je to i pneu, ale kdo ví). Stupačku s tím jet není problém, jde krásně do náklonu. Na cestování ideální, pohodlné sedlo, skvělý motor.
Jen musím přiznat, že když srovnám ovladatelnost V85 TT s Brevou, je to přibližně stejné jako jet ve starém Favoritu bez posilovače a v novém Superbu. Na druhé straně mi u V85 chybí ten charakter, nebo co to je. Prostě když se motorka neklepe, při zmáčknutí spojky nezní jako rozsypané železářství a neřve vám 11tka pod zadnicí, nějak mě to neoslovuje (Btw. pokud Guzzi udělá na podvozku TTčka naháče budu první kdo to objedná ).

Každopádně jde o moji třetí Brevu za tři roky. Jednoznačně nejlepší. I když jsem rád, za postupnou cestu, tohle je jinde. Plnokrevník, když si to člověk zaslouží i si s tím zablne. Nejlépe na pěkných okreskách, že by úplně milovala malé vracáky to ne, ale topit umí. Kde určitě není její místo, jsou dálnice. Prostě ten vítr Vám utrhne hlavu v pantu.

Jelikož jsem se na Guzzi naučil řadit, tak s ní nemám problém ani ve městě, navíc po instalaci zrcátek do řídítek můžu jezdit i s kuframa, páč je to vzadu užší než ve předu.

No prostě je to plnohodnotá motorka, pro cestování a klidné ježdění. Ale když si člověk chce zatahat, dovolí mu hodně. Někdy je třeba si to trošku zasloužit a být opatrný, ale za ten projev, i zvukový, to prostě stojí.

Přes všechny neduhy co Breva má je to prostě v současnosti kromě Grisa jediný stroj, který mě vnitřně oslovil a uspokojuje. V červenci si dám Švýcarsko a Itálii a pak doplním dojmy.

Je to pro mě motorka, která je stylová, dobře jede a je neskutečně spolehlivá. Najdete stroj s lepšími vlastnostmi, najdete stroj lehčí, ale kombinaci vzhledu, kvality a tak specifického projevu jsem nikde jinde neobjevil...

No a na závěr pár těch dat. Spotřeba podle mě je to někde kolem 5,5-6 litrů. Zadek i se sportovní pružinou stavitelný. Výkonem je kolem 85 koní a krouťák 85 Nm (to fakt na normální ježdění stačí). Krouťák je tam hned, táhne od spodu a nahoře ještě přidá maximální výkon.
Jízda ve městě se dá, sice je to při projíždění kolon trochu víc o spojce, ale co? Nejsem přece cimprlich Samozřejmě malá 750 je ve městě hbitější, ale i s 11tkou se člověk proplete v klidu.
Manipulace na místě dobrá. Nízké těžiště, dobře rozložená váha, takže to jde. Při potřebě otáčet se je nutné vědět, že má malý rejd a je těžká, takže třeba popojet o metr a půl do kopce znamená nastartovat.
Problém s roztřepanými zrcátky jsem vyřešil cnc zrcátky o velikosti fazole. Ale popravdě, origo zrcátka jsou v pohodě, nicméně když taháš za sebe se stejně nekoukáš .
No a zvuk.. pocitově super. Stačí sériový výfuk.

(Btw. na zimu se chystá Agostini lauf a předělání brzd, to že něco stačí neznamená, že to nemůže být lepší)

Prostě pořád platí Pokud se Vám Guzzi líbí musí se líbit i Breva. Pokud ne ... tak víte co?

- - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - -- - - - - - - - -
Aktualizace 10/2020

Tak jsem si užil další rok na Brévě. Letos jsem byl nějaký hodně slabý a najel jen 3500km. Nicméně již s novým laufem od Agostini a novou mapu.

Moje nápady na úpravy se změnily. Vrátil jsem vše do původního stavu, krom laufu a páček. Prostě se čím dál víc směřuju k tomu, že když Ital udělá motorku, neměl bych mu do toho kecat (podobně by nám Ital neměl říkat, jak vařit pivo ).

Letos tedy dvakrát Rakousko, nějaký ten výlet po naší vlasti. Motorka je naprosto TOP. Je to pro mě hodně moc srdeční záležitost. Pneu jsem dal Diablo Rosso III a za mě pecka. Pro tuhle motorku a výkon naprosto adekvátní. Se správným tlakem jede jak na kolejích!

Vlastně se dá říct, že je to ideální motorka, naháč, cesťák... hlavně poctivá Guzzi. Bez poruch, nikde tě nenechá, servis skvělej a není drahej.

Nicméně člověk míní a život mění. A protože doktor (kamarád) se rozhodl jít taky do Guzzi a po třech měsících mu malá 750 začala být malá (ne snad, že bychom mu to všichni neříkali ) tak mě "donutil" mu tuhle krasavici nechat.

No a já budu příští léto přidávat recenzi na Griso 1200 8V SE.
Čili jsem se dostal k mému vytouženému cíli a snu. Brevu budu mít ale pořád pod dohledem a o pár baráků dál. A kdyby ji doktor jednou snad prodával, tak místo v garáži má a mít bude.

Breva 1100 se tak nějak stala mým osudem a první motorkou, kterou jsem nezahodil Takže Bella ciao!!!

























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Švagr
Švagr napsal 23.04.21 v 22:20 10b.

Už je na mě moc pozdě, abych přečetl celou recenzi, ale zvadlý BMW pobavilo a ty páčky s logem jsou pecka.

Falco55555
Falco55555 napsal 01.12.20 v 21:41

Děkuji. Bohužel už nemám... ?
Teď jsem zase o kousek dal

LadinekII
LadinekII napsal 01.12.20 v 16:30

Díky, taky máš krasavici.

Falco55555
Falco55555 napsal 11.11.20 v 09:15

Děkuji!

Už nastal čas, takže teď bude dělat společnost kamarádovi, já budu od jara sedlat Griso 8V SE. tak jsem zvědav jaký skok to bude

elvis78
elvis78 napsal 11.11.20 v 08:18 10b.

krásná motorka

Více komentářů



TOPlist