renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Radek156
Vloženo 18.5.2019
Aktualizováno 5.8.2019
Zobrazeno 1 170x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasická motorka s osvědčeným motorem, bez moderních fičur.

Více fotografii

Motorka koupena od Pivrsmoto (Chrudim IV) - Prodejce vybrán i podle kladných recenzích zde na Motorkářích - doporučuji.

První dojmy - Přesně co jsem očekával, na stejně omotorované EN500 jsem toho kdysi něco najezdil.

Motorku bych doporučil pro - Klasika pro konzervativní klasiky.

Doplňky na motorce - Nosič kufrů Givi

Recenze

Vybráno dávno, dávno, předávno. Měl jsem spoustu let motocyklového vakua si urovnat myšlenky, která z mých minulých jednostopých lásek mi toho dala nejvíc. Když nepočítám starší slabší stroje, kterých účinkování v mém životě beru víceméně za epizody, bylo to nějak takhle. Na MZ 251 ETZ jsem toho nadrandil opravdu hodně a byl to na svou dobu nejvděčnější stroj. Jak pravil jeden místní klasik:" jezdil bych sní i na hajzl, kdyby to šlo", ale už jsem trochu jinde. EN500 koupená naslepo (v době předinternetové...) se mi stala věrnou společnicí a získala si i mou nynější manželku, která jí díky barvě říkala familiérně "žabička", což se ujalo a dodnes na to vpomínáme.
Co se týče výkonu - 90 kmh na dvojku, nebo 50kmh na pětku hezky na pohodu "na brblačku". Z důvodu obav o finanční náročnost výměny řemenového sekundáru a taky touhy poznat nepoznané hranice silnějších strojů jsem pořídil silnější stroj stejné značky ZR7. Paráda. Super jízda. Akorát... je trochu těžká, špatně se mi s ní parkuje, protože z ní nemůžu se svými 172 cm dostat pořádně na zem, spotřeba je taky vyšší, řetězová sada chce taky svoje, svíčky 4x... Ale taky spousta hezkých vzpomínek. Ne, krok zpět bude tentokrát ten lepší a když jsem po letech osedlal stejnou motorizaci vím, i po těch prvních km, že je to to, co naplňuje moji představu o šťastném návratu do motorkářského života. Výkonu dost, leckomu to bude možná málo, ale mě to stačí (abych se na okresní silnici měřil s plechovkama co maji okolo 2 tuny brnění ve 150 km/h, na to fakt magor nejsem). Podvozek hodnotim velmi kladně, v sériovém nastavení OK. Brzdy ucházející - sice nic ostrého, alespoň nepřekvapí při neopatrném hrábnutí... Batůžky už vozit nehodlám, úložný prostor akorát pro lékárničku, malé nářadíčko a žárovky. U sedla zámeček např na zamknutí helmy... Spotřeba z předchozích zkušeností 4,5 až 5,5l, servis jsem dříve neřešil poněvadž jsem si stačil sám a kromě běžné údržby nebylo ani co řešit, tudíž poruchy téměř žádné. Jo a taky to, co snese náš rodinný rozpočet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hunyady
Hunyady napsal 19.05.19 v 09:25 10b.

Ahoj, měl jsem úplně ale úplně stejnou modrou i stejný rok. Taky na ni rád vzpomínám. A navíc - taky jsem Radek a taky od Olomouce .
Ať máš z ER pořád radost

Více komentářů



TOPlist