Nádherná kapotážovaná klasika s úžasným čtyřválcem do V, který má nezaměnitelný zvuk a krouťák jako blázen.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 1000F: důvod neuveden
Suzuki RF 900: důvod neuveden
Suzuki GSX-R 750: důvod neuveden
První dojmy - Jelikož jsem do doby, než jsem koupil VFR byl zvyklý na relativně lehké CM400T byl to skok na váhově jinou kategorii. Váha je celkem znát, výkon je i po těch letech obrovský, zvuk úžasný, ale chvíli jsem si zvykal. Moje klasické štěstí byla první jízda na dálnici v koloně asi 15km, takže poskakování na jedničku s takhle těžkou motorkou byl super test.
Motorku bych doporučil pro - Pro motorkáře, kteří mají rádi staré kapotáže a kouzlo 4 válce do V.
Doplňky na motorce - Žádné.
Recenze
Ve své době to byl nejlepší supersport a legenda. Vybral jsem si jí kvůlli 4 válci do V a nádherné kapotáži ve skvělé kombinaci barev červená / bílá. Chtěl jsem hned první model, další už měl dělené přední světlo a jiné zadní kolo, což už se mi tolik nelíbí.
Motor se dá točit až do 11 tisíc, tam je nejzlejší. Podvozek je tuhý, jak má být, ale není nepohodlný. Ovladatelnost je při nízkých rychlostech obtížnější, ale myslím, že je to jen o zvyku. Úložný prostor je maximálně, když člověk jede sám a dá si lékárničku pod kryt sedadla, jinak žádný. Spolujezde má relativně dost místa. Spotřeba je kolem 5-6 litrů, když jsem jel piáno, dostal jsem se i na 4, což je super. Nedoporučuju mít tak blbej nápad a vjet s VFR kvůli fotkám na polní cestu, kde se nedá očit, pak je to celkem posilovna a podvozek taky moc neděkuje za podobný typ povrchu.
Tak to je klasika. Prostě mají svoje kouzlo
Pri týchto recenziách si vždy uvedomím že netreba novú a najrýchlejšiu mašinu aby urobila radosť hlavne že sa ti na nej jazdí dobre. Fotky a recenzia za 10
Pěkné fotky a moc pěkný stav
Pekně zachovalá V4 je super hodně příjemných km. 10b
Takhle zachovalých už moc není!