renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM EXC 300 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Tom.tomanos
Vloženo 6.1.2019
Aktualizováno 23.6.2021
Zobrazeno 2 282x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


KTM EXC 300 "Rakouskej pomeranč" - ročník 2011

Více fotografii

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Velká motorovka Pružný motor Podvozek WP

Motorku bych doporučil pro - Vhodné pro někoho kdo už má něco nalítáno a v hlavě to má v pořádku.

Doplňky na motorce - chránič chladičů (crosspro.PT)
- kryt předního kotouče
- řadička + zadní brzdy CNC
- duše Waygom TR4
- hard enduro kryt kolene a motoru

Recenze

Byla to taková menší výzva jít do nejsilnějšího dvoutaktu na trhu, nepočítám pětikila. Nakonec jsem pořídil starší Faktorku za supr peníz, servisovanou, málo MTH, která chtěla jen trošku péče.

Nejdříve jsem načítal reference na "tříkilo" a každý psal, že je to "smrt", že "trhá ruce", "láme kosti" a další srandy. Moc jsem tomu nevěřil a po předchozích zkušenostech z quadů, jsem to chtěl prostě zkusit něco na co nebude stačit fyzička a člověk se s tím pořádně zapotí - o to šlo. Přeci jen na 2T jsme vyrůstali. Je na místě taky dodat, že charakter motoru je skvělý. Je až k neuvěření, co udělá výměna pružinky přívěry ze žlutý na červenou )) Je to už pořádný kladivo a myslím, že už nebudu mít potřebu hledat výkonnější stroj na krocení.

"Tříkilo" jsem vybíral hlavně pro charakter motoru - hlavně co se týká výkonu a kroutivého momentu v nižších otáčkách s naladěnou přívěrou. Dále mne zajímala i servisní údržba, která je několikanásobně levnější než už čtyřtaktů. Jednoduchý motor, žádný rozvody, ventily, olejový filtr apod. Dalším klíčovým faktorem byla vůbec univerzálnost použití, měkkčí podvozek, sedlo a delší převodovka s 6ti kvaltem.

Co mě ovšem překvapilo byl podvozek. Nádherně žehlí menší nerovnosti, takže perfektní, stačilo jen trošku doladit. Dále jsou tu "jedovaté" brzdy od italů, které se dájí skvěle dávkovat, a na které jsem si po pár mth zvyknul.

Ihned po koupi jsem se pustil do revize motoru (víme jak to dnes chodí že?). Ojnice a klikovka naprosto bez vůlí - to mě potěšilo. Válec bez známek vad a ovalita v normě, takže jen nový píst Vertex - změřeno na áčko !!!

=== 172 MTH ===
- píst Vertex (A) 91,64
- uložení zadního tlumiče All Balls (horní+spodní)
- brzdové destičky
- nové spojkové lamely a plechy
- ložiska v obou kolech All Balls
- nový potah sedla
- řetězové kolečko
- nová maska
- zadní pneu 140/80
- silné duše do obou kol
- hard enduro kryt výfuku a motoru od kluků z Outsiderracing.com

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
jahan
jahan napsal 09.01.19 v 18:16

A proc ne 250? Musis se u ni trochu vic snazit, ale o to vetsi zabava to je, ne? Jinak slava 2T samozrejme.

Kaprik20
Kaprik20 napsal 06.01.19 v 15:20 10b.

Fajnová

Více komentářů



TOPlist