renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bezi29
Vloženo 2.12.2018
Aktualizováno 29.5.2021
Zobrazeno 2 531x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Po čtyřech letech návrat do jedné stopy.

Více fotografii

Výška jezdce: 196 cm

První dojmy - Byly asi takové jako u každého kdo si domů doveze novou motorku. Respekt a huba od ucha k uchu, ikdyž první jízda neskutečná křeč, ale tušil jsem, že jsem se ve výběru nezklamal a zbytek už se časem dopiluje.

Doplňky na motorce - závaží do řidítek, matka krku řízení, matice na vidlích, olejové víčko, padáky vše od rd moto, pancéřové hadice, držák zadního kufru a kufr SHAD, držáky bočních kufrů SHAD, proužky na kolech, tankpad, rolny na kyvce, zásuvka na autozapalovač a USB, KN vzduchový filtr

Recenze

24662km - koupě motocyklu

Yamaha FZ1 Fazer byl můj sen od té doby co jsem dostal rozum a začal se zajímat o motorky ( ovšem v červené barvě :D ) jenomže jako první motorka nebyl na pořadu dne skrz finance ( na svoji první motorku Honda CBR 600F vzpomínám do teď ) , pak přislo na řadu VTR-SP1 protože jako mladej a blbej jsem si myslel, se cítil ... no zkraťme to nastaly dva pády během 3600sekund a já měl za sebou první plácnutí s motorkou i první crash po 4letech na motorkách a asi 25 000km. Následovaly asi další 2000km na VTRku a po třech letech šla z domu. Uběhly 4 roky od mého nedobrovolného opuštění sedla a kdy jsem se pořádně neprojel na motorce a začaly se mi honit v hlavě myšlenky o motorce, sliny už mě taky nebavilo utírat, když člověk kolem sebe sleduje jak všeci jezdí, na sociálních sítích sdílí fotografie atd. . Takže jsem začal uvažovat o motorce a vzhledem k tomu že jsem za poslední léta najel víc km na půjčených motorkách od minibiku až po choper. Zahrával jsem si s myšlenkou univerzální motorky jak silnice tak výlet do přírody tudíž cestovního endura ( KTM 990Adventure, BMW GS ) jenže ceny o dost vyšší než bych aktuálně měl a navíc ještě kupovat novou enduráckou výbavu... ZAMÍTNUTO

A v tom okamžiku hlavou proběhlo proběhlo "ty vole ještě nejsi tak starej na cenduro" a co " ten tvůj sen " ... ihned jsem se začal intenzivně zajímat o FZ1 Fazer. V tu chvíli začlo hledání té pravé ( rok minimálně 2008, polokapota, dobrej originál stav ) no a ten stav byl právě kámen úrazu takže po dvou měsících jsem na začátku července 2018 hledání vzdal a říkál si uvidíme po sezóně. Po dvou týdnech jsem hledal v historii internetového prohlížeče a omyl klinul na odkaz motorkari-sekce-bazar-yamaha-fz1 fazer... a tak si říkám podívám se jestli není něco nového mezi temi všemi inzeráty, které jsem znal nazpaměť. Byla sobota dopoledne a vidím novej inzerát uveřejněnej v pátek večer Yamaha FZ1 Fazer rok výroby 2008, původ ČR a navíc jen 40km od baráku. Volám svému mechanikovi a kamarádovi, ať už má v neděli cokoliv, že dvě hodiny z neděle mi musí ještě ohledně výběru motorky obětovat, prohlídka už byla stejně domluvená :D. No a dopadlo to tak, že v neděli večer už jsem se jel projet :).

Bohužel skrz pracovní povinnosti jsem stihl najet ke konci léta a začátku podzimu jen 4000km. Takže alespoň mé postřehy:

Motor:
původem z R1 , lineární průběh od spodu ke kterému nemám výhrady, až jen možná, že na vršku tomu nějakej ten kopanec chybí ( ikdyž proč to píšu, když na tom jezdím stejně jak šul*n pomalu a rovně )
Brzdy:
čtyřpístky fungují skvěle možná i díky pancéřovaným hadicím ( to by chtělo zjistit na okruhu, ale víc uvažuju o motoškole než opět navštívit drom )
Podvozek:
předchozí majitel ho měl celkem na tvrdo nastavený, ikdyž mi byl trochu přenastaven stále se mi to zdá tvrdší než bych chtěl ( přes zimu bude nastaven do továrního nastavení pak se uvidí )
Posez/ovládání:
posez se mi zdá naprosto ideální k myšlence motor ze supersportu do naháče s polokapotou ať už na blbnutí, svižnější jízdu i cestování. Sedlo by možná mohlo být drobátko měkkčí. Ovládací prvky bez výhrad a k ovládání jen mám pocit, že motorka se v zatáčkách trochu zavírá, ale to je možná gumama které jsou už KO
Kapotáž:
na delší cesty, respektive v rychlostech nad 130km/h bych uvítal vzhledem k mé výšce 196cm vyšší plexi štít, budíky jednoduché a pěkně čitelné, prostor pod sedlem hrozná bída!!! :(
Spotřeba:
6-7,5 litru na 100km

28385km - sezona 2018

28984km - přezuto na pirelli angel gt
zároveň povolen i krk řízení kterej byl dost přetaženej a najednou úplně jiná motorka, supr ovladatelnost

36237km - sezona 2019

41357km - přezuto na pirelli angle st

42037km - sezona 2020

42050km Prodána

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Normik
Normik napsal 06.12.18 v 11:24 10b.

Pěkný strojek

tomasluko
tomasluko napsal 02.12.18 v 18:05 10b.

Čau,
za mě nejlepší volba a to delší plexi nedoporučuji. Mám jen 192, ale ve vyšších rychlostech to chytalo nepříjemné turbolence a tak šlo pryč. Vibrace žádné nepociťuji, zkus řetěz.

FZ1-tona
FZ1-tona napsal 02.12.18 v 17:13 9b.

No také jsem ho vlastnil,musím uznat ,že na něj vzpomínám rád.Dodnes jezdí,problémy žádné,myslím,že si užiješ dost zábavy.Dodat laďák a je ok.Umí jezdit svižně!

Brukev
Brukev napsal 02.12.18 v 17:08 10b.

Skvela volba . To zavirani delaji gumy ( resil jsem to taky ). Hlavne si zjisti, jestli nemas FR verzi... ta totiz jede uplne stejne dole a nad 9tis je konec... klasicka verze totiz jede prave nahore... a hodne ja takhle naletel .. i pres to jsem FZ1 miloval

Více komentářů



TOPlist