Je to skvělý veterán na naučení
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
ČZ 125/477: 488 byla za lepší cenu
První dojmy - Sakra ta je rychlejší než jsem čekal!
Motorku bych doporučil pro - Je vhodné pro milovníky dvoutaktů a veteránů
Doplňky na motorce - Nemám žádné doplňky mám rád originální vzhled
Recenze
Zkušenosti jsou víceméně kladné, je to už celkem stará motorka a hodně lidí jí podceňuje i já jsem byl takový ale změnilo se to už po prvním projetí. Zpočátku mi tělalo problém startování jelikož jsem nebyl zvyklý strtovat startpákou ale roztlačením jak je tomu u závodních veteránských motorek které jezdím, ale po nějaké době jsem si našel takový rytmus nebo rituál říkejte si tomu jak chcete. Je to vlastně jednoduché třikrát našlápnout na prázno bez klíčku se zaplím benzínem pak přeplavit a pak už jen šlápnout na ostro z klíčkem. Po delší době ježdění jsem si všiml že stále hůře brzdí a že musím hodně štelovat brzdy a tak jsem se začal zajímat čím to je podle všeho je to zpusobené mím razantním bržděním přikterém se bubny hůře chladí a na povrch brzdové pakny vzniká jakási sklovina která hůře brzdí a tak jsem vždy vzal pilník a zhodil ji z pakny a hned to brzdilo o dost lépe každopádně je to taková trochu záporná věc ale nevím jestli je to i u ostatních motocyklů tohohle typu. Jinak motoricky je perfektní vydrží celou sezónu prakticky bez závad nikdy mě nenechal někde na cestě vždy jsem dojel jen ke konci sezóny mě vždy začínají zlobit kladívka ale to je známka opotřebení. To je odemě asi k tomuto motocyklu vše.
pekná
Mno, ještě by to chtělo zrychtnout nějaké samolepky.
Jinak tyhle motky nebylo vůbec jednoduché sehnat. Tenkrát jsem po ní pásl marně...
Ad brzdy.
Střelím od pasu - polské obložení. Anebo šmejd z Osinku, občas jim ujela ruka při míchání směsi na spékání. Ale ne tak často, jako Pšonkům.
Bez milosti do popelnice.
Koupit nové, anebo sehnat obložení na pásové brzdy a nanýtovat na osekané pakny. Nýt nesmí trčet, musí být zapuštěný do dvou třetin tloušťky obložení. Jinak vydře do bubnu pásek (hliník na hliník - nebrat).
Anebo na to hodit bobek a napasovat tam přední kolo s kotoučem. Stačí ten malý.