renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki W 650 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr7474
Vloženo 7.10.2018
Aktualizováno 15.8.2020
Zobrazeno 4 187x
HODNOCENÍ PROFILU OD 17 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Nejkrásnější moderní klasická motorka.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromá osoba - Prodejce starší pán. Solidní jednání, dal čas na rozmyšlenou. Akorát mi slíbil, že najde hlavní stojan, ale už nebere telefon...

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Bellagio 940: Moc se mi líbí, ale cena je pořád vysoká anebo jsou k mání kusy v kombinaci hnědá/stříbrná a to je děs.
Honda CBR 600F: Takový můj úlet. Zvažoval jsem jí hlavně kvůli ceně a původu. Svezl jsem se a měl jsem velký respekt. Na mě asi moc rychlá. Prodejce si to naštěstí rozmyslel a nechal si jí.
Moto Guzzi Griso 850: Prodejce nebral mobil. A stejně jsem váhal kvůli sportovnějšímu posedu.
Harley Davidson XL 1200N Nightster: Utekla mi v HD bazaru na Šalamounce. Asi není tak pohodlná jako W650, ale větší obsah a tvar nádrže mě lákaly. Z HD asi nejhezčí dostupný stroj.

První dojmy - Naživo vypadá úžasně. Je to poctivý kus motorky. Přešel jsem se 125 skůtra a překvapilo mě, že s těmito širokými a vysokými řídítky není posez až tak odlišný. Prostě sedíte hodně pohodlně, narovnáni a s rukama široko před sebou. Váha vůbec není na rukou. Od začátku se mi hrozně líbil brumlavý, hutný zvuk. Po zkušební jízdě jsem věděl, že jí chci a váhat budu jen kvůli ceně.

Motorku bych doporučil pro - Tohle je motorka pro všechny dospělý chlapy co nepotřebují závodit, ale mají rádi poctivost, solidnost a tradiční vzhled.

Doplňky na motorce - Kufr 60l
Přední plexi Puig standartní
Přední plexi Puig vyšší
Výměna sedla za modernější, zatím na zkoušku, ale vypadá to OK













Recenze

Vždycky se mi líbily motorky klasických tvarů. Kawasaki W650 nebo W800 byly často na mém monitoru, když jsem snil o první velké mašině. Ano, asi i mě dostihla krize středního věku a chci si ve chvílích volna vyčistit hlavu.

Zatím mám najeto velmi málo. Ale přesto, že na mám řidičáku skupiny A ještě nezaschla barva, tak se při jizdě cítím skvěle. Podvozek sice v zatáčkách není nejpevnější, ale to pohodlí je jak v Rollsu. Přes díry a hrby na silnicích se přenáší krásně plavně. Sedí se mi výborně, místa je akorát, ale vejdou se asi všichni s výškou 160-200cm. Sedlo mám hladké, maličko po něm putuju, ale zase se můžu podle nálady posouvat dopředu nebo dozadu jak se mi zrovna chce. Spolujezdce jsem bral dva a oba si jízdu chválili. No, jel jsem s nimi jako s křišťálovým lustrem, nechtěl jsem jim do budoucna motorky zošklivit.
Motor. Tak to je kapitola sama pro sebe. Nebudu opakovat všeobecně známé chvály na královskou hřídel a nakopávačku. Ale jsou tam a jsou boží Motor je hrozně pohodový, ale těch 50 koní se dokáže i rozvášnit. Už jsem jel i 160 a ještě by to jelo. Bohužel zafungoval omezovač, což je moje skůtr helma s širokým plexi vepředu. A ta se mi prostě v těchto rychlostech připlácne na obličej a hlavně na nos. Ano, mohl bych si lehnout za plexi, ale to mi přijde nedůstojné Zátah je plynulý a lze jezdit od 2 tis. otáček. A zase vzpomenu na ten super zvuk ze dvou chromovaných koncovek.
Brzdy tam jsou.
Místo pod sedlem tam není.
Zrcátka mě překvapily. Příjemně. Je v nich vidět a chvějí se jen velmi málo.
U W650 funguje ten efekt, že když zaparkujete, často se objeví nějaký fanda do klasiky a přijde okouknout, zeptá se nebo pochválí. To je fajn.

Abych jen nechválil.
Motorku mám po starším pánovi. A ten mi jí prodal před velkým servisem ve 24 tis.km. Motor trochu cuká, naposledy i párkrát vystřelil do výfuků. Volnoběh je chvíli 1500, chvíli 2500 otáček. Vzduchový filtr vypadá jako původní, ještě z výroby... Čeká mě vyčištění a servis motoru.
Není to vada, ale u nás v domě jsou v garážích dost citlivá čidla nebezpečných plynů. Pravidelně spouštím výstražné cedule, když chvilku stojím a motor běží.
Čištění a mazání řetězu bude trochu obtížnější, přes ty výfuky.
Potkávací světlo je poměrně slabé, můj předchozí skůtr svítil dvojnásobně. Dálkový světlo ujde (edit: vyřešení zakoupením pořádné žárovky)
Přední guma je jak nová. Teda z dálky. Je jí 10 let a už je to na ní vidět. Musím vybrat nějaký klasický vzorek.

Chtěl bych padáky, ale nabídka je hrozně malá. A tak je to i s jinými doplňky.

EDIT 10/2018 : tak cukání bylo způsobeno špatným dotažením kabelů k baterii
Nechal jsem udělat synchronizaci karburátorů, jinak je vše OK.

EDIT 07/2020 : Vyměnil jsem přední i zadní pneu za Bridgestone BT45 a jsem opravdu velmi spokojený. Na jízdních vlastnostech a jistotě jízdy se to projevilo opravdu hodně.
Také jsem zkoušel vyšší plexi Puig.
[/b]




Bohužel při mém vzpřímeném posedu mi hodně fouká přímo na hlavu a není to příliš pohodlné. Prostě bez plexi (pokud není hnusné počasí) je to pohodlnější a taky lépe vypadá.
Další úpravou bylo doplnění centrálního stojanu. Objednal jsem ho přes ebay z UK a musel jsem k němu dokoupit ještě origo šrouby cca za 700,- Kč, protože nejdou nijak nahradit.
Přišla také první oprava, spolu se zadní gumou jsem nechal vyměnit ložisko zadního kola. Prý to bylo na poslední chvíli. Příčinou bylo možná vyšší napnutí řetězu, možná nějaká vada materiálu, kdo ví. To ložisko se hlásilo dlouho dopředu, já moula s ním jezdil skoro celou sezonu.
Jinak potvrzuju 100% spolehlivost.
Jediná, malá kaňka je, že batůžek si stěžoval, že jí už bolel zadek. Ale je to malej zadek a bylo to po skoro 300km cesty

EDIT 08/2020: zakoupeno novější sedlo. Doufám, že se zvýší pohodlí a sníží posouvání zadku spolujezdkyně

A poslední poznámka je ke zpracování. Prostě paráda. Pořídil jsem si do garáže ještě jeden větší stroj, ale překvapilo mně, že má plastovou nádrž, blatníky i světlo. Kawasaki W650 má tohle vše poctivé kovové, chrom i lak je prvotřídní.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZDENY777
ZDENY777 napsal 04.01.22 v 21:37 10b.

W650 je to nejlepší co kdy bylo vyrobeno!!! Kdyba si něco potřeboval o Wéčku cokoli vědět tak mi cinkni 777009777.

marafzs600
marafzs600 napsal 02.06.21 v 06:20 10b.

rade35
rade35 napsal 28.12.20 v 11:47 10b.

Beny73
Beny73 napsal 16.07.20 v 13:01 10b.

Krásná klasika, ta nikdy nezestárne

major
major napsal 25.04.20 v 00:52 10b.

O tomto stroji jsem také uvažoval, krásný klasik. Přeji hodně radosti a prima zážitků

Více komentářů



TOPlist