renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jispi
Vloženo 5.10.2018
Aktualizováno 25.3.2019
Zobrazeno 1 998x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Prostě stará škola, sedíte nízko na suchých 165 kilech, 53kw a víte přesně co V-twin šeptá pravé ruce

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: Pěknej pohodovej stroj, ale jako první motorku jsem chtěl něco za rozumnou cenu.
Yamaha XJ6: Asi ideální mašina, ale nakonec jsem chtěl víc dvouválec.

První dojmy - Super nízký posez, skvělá ovladatelnost, zátah v celém spektru otáček, brzdy ujdou, tlumiče tam jen jsou, ale ten zvuk? tomu se nic nevyrovná

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kterým v první zatáčce chytí saze a topí a topí a topí

Doplňky na motorce - IXIL, padáky, plexi, kufr GiVi, gripy Baracuda, zrcátka pod řidítka, sada Mitas Sport Foce+(120/70 + 160/60), Castrol 10W40, GitUP GIT3,

Recenze

Když nepočítám fichtla, simsona, MZtu ani YZ250 tak je SV650 moje první dospělá silniční mašina. Dlouho jsem s její koupí váhal, přeci jen to není nejmladší stroj a člověk chce jezdit a ne to furt opravovat, ale nakonec jsem se rozhoupal a začal shánět. Pro starší verzi rozhodla určitě cena a taky se mi ten její rám víc líbí, méně váží a je celkově taková oldschoolová a to mně baví.

Vybíral jsem ještě mezi ER6N a XJ6. Kawa je skvělej stroj, ale úplně se mi nehodí do krámu, protože bych se na motorce rád naučil přední, zadní, kravinky apod a asi by mně mrzelo plácnou s něčím za 100k. Yamaha je skvělá, mám na ní i bezvadné reference, bavilo by mně určitě jezdit furt plnej plyn a nemít na tachometru 300, ale cena je taky vyšší a navíc ten čtyřválec jsem nakonec asi tolik nechtěl. Mám rád když je výkon k dispozici hned na brnknutí plynu a v tom je Véčko nepřekonatelný.

Motorku jsem koupil po 4 měsících čekání, za tu cenu prostě nebyly a víc jsem dát nechtěl. Dojel jsem pro ní nakonec do Prahy, borec slušnej kluk prodával z důvodů pořízení si rodiny, což jsem moc nechápal, sám mám ročního prcka a stavím barák.



Takže když se chce, tak jde skloubit prostě všechno. Měla najeto 78.000km, vypadala pěkně, jela pěkně, tak jsem jí naložil a změnil jí zimoviště..

První dojmy z jízdy nic moc. Od 120kmh dost foukalo, mokrá místa ve stínech jsem raději brzdil a celkově jsem prostě čekal víc, takže když jsem jí po první pojížďce uklízel do garáže ke spánku, říkal jsem si, jestli jsem udělal dobře, jestli to za to stálo.

Všechno se ale změnilo s najtými kilometry. Tu a tam výjezd na Ještěď, na Kozákov, serpentíny Železný brod - Tanvald, nebo pěti kilometrový úsek Domousnice-Březno, který se nechá jezdit celé odpoledne tam a zpět. Člověk podrží ten heft o chvilku déle, dvojku nechá do omezovače apod . . . Výsledkem byl nájezd 2.000 km za září 2018 a dneska můžu s klidným srdcem říct, že už si s SVéčkem tykáme. Začal jsem vysedávat, plyn, brzda, spojka všechno citovka na dva prsty, meziplyny při podřazování . . .

Ta motorka je prostě ideální volba pro všechny, kdo chtějí na mašině pracovat, bejt tu a tam trošku rebel a užívat si pojezdu z motardového světa a kapku z MotoGP v rychlostech relativně bezpečných. Neříkám že je dobrej nápad dávat do zátačky nohu k přednímu kolu, ale když na to dojde, sedíte v ose a motorku pod sebou do myšky zlomíte jen za řidítka raz dva a hned jak dokončíte předjížděcí manévr, tak si povysednete a užijete si naplnou tu táhlou pravou na výjezdu ze vsi a pak 3iii,4iii,5ééét,6ééést...

Koupil jsem jí i se španělským IXILEM a na to prostě nejde nic říct. Všichni to víme. Ten zvuk je důležitej a tenhle je perfektní.

No co dodat závěrem, rád bych na ní něco najezdil, naučil se nějaký ty kravinky, padáky už má, tak snad to přežije bez velkých následků, nepočítám že jí ještě někdy budu prodávat jako rodinný opečovávany kombík :) Rád bych jí 2019 vzal do alp a do rumunska na transfagarashan, tam určitě ještě nebyla tak věřím, že se jí to bude líbit... a mně taky.

***Leden2019***
Po 4 týdnech ježdění a 2000km na konci září 2018 začal cinkat motor. V lednu to jelo do servisu, volal mechanik a říká, že cinkání bylo od kluzného ložiska na ojnici zadního válce. Jinými slovy, se zdá, že to někdy beželo s méně olejem než mělo a schytal to spodek. Přebroušení, ložiska, práce, válce, kroužky atd suma sumárum aby to za něco stálo tak oprava odhadem 15-20tis Kč s možností že se brzy začne sypat i zbytek... Takže s těžkým srdcem inzerát na prodej všeho






***Únor2019***
Objevil se motor z německé bouračky, slušný stav, najeto 27tis, prodejce od Plzně v pohodě kluk, slovo dalo slovo, už je to složené, dneska koupim fridex a OLEJ a zkusím jak to vrčí. Trošku mně zarazilo že nebylo kam připojit PAIR, nějaké typy P503 to holt měly a nějaké ne, no snad to pojede i bez něj...jo a běžel kolem klokan od MBW, tak jsem ho trefil a svléknul z kůže, člověk se tak nějak cejtí lépe než v montérkách :)






***Březen2019***
Tak motor zdá se po 300 ujetých kilometrech vypadá že fungovat bude. Vrhnul jsem se proto utratit najký kačeny abychom byly v dobrém technickém stavu a co si budeme povídat, abychom taky trošku vypadly. Takže seřídíme ventily, vyměníme olej v tlumičích, ty Pirelky Angely DOT2013 vyměníme za DOT2019 sadu Mitas Sport Force+, dále ty blikací oranžový tenisáky vyměnímě za pěkný čirý led (7pin relé pasuje namísto originálu), ten hnusnej držák SPZ ala blatník vyměníme za pěknej malej hliníkovej, ty tykadla bych taky mohl posunout trošku víc do stram, koupil jsem čistič brzd ve spreji a ty srance od řetězu jdou z ráfku dolů sami od sebe . . . no a kameru přesuneme na helmu.
















Nové obutí Mitas Sport Force +




Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
rogih
rogih napsal 31.01.19 v 08:26 10b.

Ať dělá jen radost!

ORi_SV
ORi_SV napsal 22.10.18 v 19:17 9b.

Moc pěkná a nezbývá, než souhlasit :) najeté kilometry akorát potvrzují, jaké jsou tyhle dvouválce držáky :)
Transfagarasan určitě doporučuju, byl jsem 2x autem a je to opravdu zážitek. Na SVčku bych cestou tam asi umřel (na dlouhé trasy to motorka sice není), ale o to víc obdivuju, když se do takových tripů někdo pustí :) hodně štěstí a doufám, že tu uvidíme dojmy

zzzmrzlinar
zzzmrzlinar napsal 09.10.18 v 18:16 9b.

jen si ji nech, ono by to v cechach bylo u tezky prodat kdyz kazda motorka co ma vic nez tricet musi bejt zakonite v prdeli a pak si koupej tocenici z Italie ktera ma 200. Tyhle maly suzuki vecka ma ukrutnou zivotnost. Jo a v Nemecku je borec co ma na Varaderu najeto 700 tisic

jispi
jispi napsal 09.10.18 v 07:25

To je v pohodě, já tu buchtu chápu, on to myslí dobře

bukowski
bukowski napsal 08.10.18 v 07:54 10b.

Co to meleš buchtiku za h...
Dobře jsi pořídil taky jsem ji měl a moc dobrá mašinka. A nenech se rozhodit od takovýhle BUCHTY.

Více komentářů



TOPlist