renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda GL1800 GoldWing (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník IPK
Vloženo 1.10.2018
Aktualizováno 1.10.2018
Zobrazeno 1 342x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 6.7

Popis motorky


Majestátný král mezi motocykly...

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Po příjezdu domů od prodávajícího (cca 90 km) jsem byl dost znavený. Přece jenom je to opravdový kus motorky! Navíc byl na motorce nainstalovaný super doplněk - řazení pata-špička (doplněk, který absolutně nedoporučuji!). Hodně nepohodlné (umístěné nepřirozeně moc nahoře) a navíc jsem pořád nevěděl, jestli šlapat na patu nebo na špičku nebo špičkou nahoru... Ale jinak velká spokojenost.

Průměrná spotřeba - 5.67333 l/100km

Recenze

Koupí motorky jsem si splnil mnohaletý sen.
Umocnilo to ještě koupě téměř nového stroje (najeto cca 2200 km). Při první jízdě mě dost překvapil hluk při rozjíždění a slyšitelný i při jízdě - dle odborníka na GW to je ale vlastnost těchto motorů. Trochu to ruší zvuk samotného šestiválce.
Po cca 2 týdnech (najeto asi 1500 km) se s každým kilometrem s motorkou sžívám víc a víc, díky velmi dobré manévrovatelnosti mizí obavy s hmotností a velikostí.
U této motorky to ale pouze koupí nekončí. Nastává přemýšlení, co vše za doplňky za nemalé peníze nakoupit (jen to nepřehnat...).
Svezení je velmi pohodlné jak pro řidiče, tak pro spolujezdce. Jen využití rádia je dost diskutabilní. Při jízdě v malých rychlostech (po městě) se ještě poslouchat dá, ale při vyšší rychlosti musí být dost zesílené a pak to vypadá, že jedou kolotočáři.
Navigace je jak z dob, kdy navigace vznikaly (škoda, že Honda nevydala nějaký upgrade na něco modernějšího). Škoda, že chybí, dnes již běžný, palubní počítač. Také k velikosti motorky by mohlo být víc menších odkládacích schránek, hlavně uzamykatelných. Horní kufr mohl být také o chlup větší pro snažší ukládání integrálních přileb. Co ale musím pochválit, je výkon světlometů. Za tmy se s ní jezdí skvěle. Klakson má také skvělý zvuk hodný tohoto velkého stroje. Přivítal bych nastavení výšky sedla řidiče (to bych ale chtěl už asi moc). Při mé výšce 186 cm mám nohy dost pokrčené a při delší jízdě si musím alespoň na chvíli (při jízdě) stoupnout do stupaček.
Co se týče motoru, ten nemá chybu, hlavně kroutící moment - o tom se ale napsalo všude dost a jen bych se opakoval.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
boneshaker
boneshaker napsal 04.10.18 v 21:59 9b.

Kolébkové řazení je super, jen to chce nastelovat a pak něj. Hlavně neomlacene boty a hodně pohodlná jízda.

Šimi57
Šimi57 napsal 01.10.18 v 21:32 10b.

Moc pěknej golďas, leštěnka. Je to tuty stroj. Ať slouží, já zůstanu u konkurence.

Více komentářů



TOPlist