Byl to můj sen, kterej měl přijít až za dva roky cca. Ale co kdyby už nebyl v takovým stavu žádnej Strom? Chtěl jsem do r.v. 2011 kvůli vzhledu, kterej se mi u novějších už tak nelíbí.
Výška jezdce: 179 cm
První dojmy - Super posez, vzpřímený, luxusní ovládání a stabilita ve vyšších rychlostech.
Motorku bych doporučil pro - pro cestovatele, kteří chtějí nízkonákladovou motorku. Netrhá to až tak asfalt, jak litrové cestovní endura, tudíž dýle vydrží řetězovka, kotouče-destičky atd. atd.
Doplňky na motorce - Všechno tam je. Zvažuji koupi vyšších padáků.
Recenze
Cesta začalo v 5:59 ráno odjezdem jako spolujezdec na NC 750 X. Čekalo nás něco přes 350 km, celkem pěkné vyhlídky, když vidim to sedlo spolujezdce . Ovšem kamarád zvolil jinou trasu a tak to bylo žáživnější než naše rozmrdané dálnice a navíc kratší. V konečném výsledku se ukázalo, že jsem ukrojili o 70 km méně a taky o 45 min. rychleji. Na dálnici kterou jsme stejně museli absolvovat, ale nebylo jí tolik jsme valily max. 168 km/h a průměr byl někde mezi 140-150 km/h. Všude slyšim jen, jak je NCčko zdechlá mrcha hahaha Navíc další výsměch těm co na tom nikdy nejeli! Za tuhle cestu ve dvou v těch rychlostech co píšu a asi 170 kg vezla a její spotřeba činí 3,6l/100 km hahaha podruhé! za mě nej. motorka. Ventily na šroubkách jako škodovka, místo nádrže mega úložný prostor, člověk nemusí tahat vůbec kufr! Ta motorka točí při 130 km/h 3,5 tis. ot. jestli si to dobře pamatuji. Je to běžec na dlouhé trasy a za tak krásnou spotřebu je to neuvěřitelné.
Teďka cesta zpět Strom mi ihned sedl do ruky, párkrát už jsem na něm jel. Rozkoukání po městě co kde a jak a kolik a valilo se vesměs 140-150 km/h po dálnici, NC čisté holé bez kufrů a se 100 kg na hřbetu a Strom se třema kuframa a 70 kg na hřbetu po bezmála 300 km spotřeba NC 3,35 a spotřeba Stroma 4,37 což je taky luxusní se třeba kuframa . Strom točí ve 130km/h 6 tis. ot., takže se ta spotřeba oproti NC musí zkrátka projevit. Cesta tam i zpět utekla neuvěřitelně rychle v 6 ráno výjezd a ve 14H doma
Jinak Strom je vybaven, jak se zdá origo doplňky SUZUKI. Držáky kufrů, padáky, plech pod motorem, hl. stojan. Další doplňky jsou zásuvka 12V, ukazatel zařazené rychlosti a výhřívané hefty
prodáno 14.6.2019
Krasavec...hodně najetých kilometrů
jasná desítka za krasavce, ať slouží a baví
Dávám 10b, ale spíš za tu recenzi na NC , ale Strom je také pecka, tak se víc rozepiš.