renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Honda FMX 650 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Brumbaal
Vloženo 17.5.2018
Aktualizováno 2.6.2022
Zobrazeno 6 298x
HODNOCENÍ PROFILU OD 21 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Dokonale navržená, lehká a ovladatelná motorka. Na starý platformě, co tě nikdy nezklame. Dala mi hodně!

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Nikdy jsem neměl nějaký cestovatelský ambice, chtěl jsem motorku kolem komína, na lítání do práce, pro zábavu. Po delší pauze. Zkusil jsem jich celkem dost .. a tady jsem hned věděl že je to ta kterou chci. Sednul jsem a musel jsem ji mít :)

Motorku bych doporučil pro - Mladej skromnej kluk, co na ní všem nakope prdel :D (doporučuju Mejto, jeď tam)

Doplňky na motorce - Je uplně vočesaná, nezbylo nic :)

Recenze

Takže ještě jednou :) Nikdy jsem neměl nějaký cestovatelský ambice, chtěl jsem motorku kolem komína, na lítání do práce, pro zábavu. Zkusil jsem jich celkem dost a nic z toho se nevyrovnalo ovladatelnosti a radosti z jízdy týhle Hondě (za ty prachy samozřejmě).. tady "Funmoto" prostě sedí.

Musim říct že něco jako předsudky o tý a tý motorce už nemam, několikrát se mi zbořil "názor" kterej jsem třeba o nějaký měl a u týhle Hondy to platí dvojnásob. Myslim si že polovina těch co nadávaj na FMX na tom ani nejela. A nebo to jen protáhli někde na rovince ..

.. zpětně to můžu potvrdit i teď s Transalpem. Když to sedne, jde všechno stranou.

o FMX
Všichni řešej výkon.. tenhle názor panuje dokud se nevyjezdíš. Tohle je postavený na podvozku kterej nevylekáš. Je pevnej, stabilní. Je to i o brzdách který fungujou a nejsou jedovatý, naučí tě řadit a práci se spojkou. Naučí tě jezdit .. s jistotou vybereš každou zatáčku. Všem bych přál tuhle motku jako tu první a pěkně 3 - 4 roky si ji nechat. Pěkně se nechat vyklepat, něž ty ruce povolej. Pěkně s ní přečkat tu dobu co se honíš za výkonem a nakonec s ní zjistíš že ti stačí "jen" tohle na to abys ve většině případů stačil.
Moji kluci se mě pořád ptaj proč jsem ji jenom prodal :)

FMXo je notoricky známá motorka. Je to ten Motard bez výkonu. Nahovno, to nejede apd..
Ale realita je taková že FMXo ti dá sebevědomí jako málo která motorka - každej si myslí že je to sračka a opovrhuje s ní... pak se projedete a ty se držíš, nebo tě rovnou brzdí. :) "kolik že to má koní?" .. tohle že je FMXo? Nezapomenu na týpka na GSXR 1000 co mě po předchozim pokecu na rovině vzal, pak vystoupil asi 3/4metru z motorky, začal zatáčet a já ho říznul, mávnul jsem a po čtyřech dalších už jsem ho neviděl :)
"jo.. .. FMXo .." a teplej vzduch z huby :D
Neni to jen o tom jak se na motorce učíš ty, ale hodně o tom jak tě nechává učit tvoje motorka. A samozřejmě stav tý motorky.
O tom jsou u mě Hondy.
Speed už je jiný kafe, je radikálnější úplně ve všem. Jede, brzdí, je tuhej. Furt se chce něco zvedat. Může se stát že už z něj budeš mít respekt. U FMX seš pánem ty.







Tahle motorka měla hodně majitelů, já byl asi pátej v řadě a kluci přede mnou ji měli tak po těch dvou sezónách. Nic zničený, jen něco přikoupili a prodali. Za tu chvilku se na ni sotva rozjezdíš a zjistíš že na těch rovinkách a na dálnici to moc teda nejede, párkrát zagumuješ, dáš tam tu 160tku ať to "líp" vypadá a jede to 180 a pošleš to dál. Takže takhle se ke mě dostala už plně vyladěná a za rozumnej peníz. Hned tam šly nový gumy a přestavěl jsem páčky na sebe.
160tka šla pryč.

K těm páčkám.. Někdy fakt nechápu s jakym nastavením ovládacích prvků jsou lidi schopný jezdit.. Někdy je to předurčený k pádu jenom tim jak je to nastavený. Nalaďte si ji na sebe.
Jestli ji někdo budete kupovat, berte ji rovnou se všim ať to má koule, prděl bych na "originální stavy", budete si řikat že tomu pořád něco chybí. Laďáky, dynojet, všechno. Ten motor potřebuje plíce.

FMXo budete milovat.

Koupi FMXa Doporučuju. Pokud se vám líbí, nešlápnete vedle.
Je spolehlivá a nepotřebuje nic než lásku a benzín.
Po prvnim pocukání až se s ní trochu sžiješ ti dá jistotu stopy. Je s tim prostě prdel, nohy si strčíš až za hlavu když na to přijde, v zatáčce .. a ještě se budeš dloubat v nose. Pozice je jen na tobě, buď se nacpeš na nádrž nebo si odpočneš na "hrbu".. Nebyl s ní nikdy žádnej problém.. jen provozní věci a základní servis kterej teda nepodceňuju. Olej měnim když se mi nelíbí, ne podle počtu kilometrů, je to vzducháč. Byl jsem s ní v Mejtě a po celym dnu lítání tam prostě šla nová brzdovka a olej, tečka.
Co jsem měl od Hondy to jsem jenom hejčkal a ladil. Byla ro jen radost a jen jsem si hrál. U některých značek jste rádi že ji udržíte pojízdnou a na hraní nezbejvaj finance.

V trojici DR-Z, XT, FMX je přesně mezi nima. Neni důvod ji schazovat. Oproti DR-Z je dospělá a zase ovladatelnější a lehčí než XT. S DR-Zkem je největší sranda ale je mrňavý, XTčko má nabídnout i cestování. Tady je oboje.

Spotřeba - (kolem 6ti).. jen tak co pozoruju na nájezdech a klesá s tim jak se postupně rozjíždíš. Tahání za heft se postupně rozjezdí v plynulej svižnej prolet, začneš používat podvozek a nájezd se zvyšuje.

Je na ní Dynojet stage 2, komplet homologovaný vejfuky LeoVince X3 a laděný svody (3 vložky, jezdim 2), vyrušenej sekundární přívod vzduchu, KN filtr, Kovanej píst, Iridiová svíčka, pancéřový hadice, a dal jsem neopreny, USB zásuvku a držák na mobil. Obutí momentálně Dunlop Qualifier 2 na předku a Bridgestone Battlax BT-003 na zadku. Jede fakt dobře, 45ps tam bude. Olej Yacco MVX 1000 10w50
2016 jsem dal nový desky, na konci sezóny 2017 novou řetězovku, Letos nová Baterka, lanko spojky, výměna oleje a přechod z Motul 5100 kterej jsem jezdil od začátku. Chystám se na komplet obutí Battlax BT 016 - jsou výborný a nejsou drahý. A přidal jsem puky na kolíbku ale pssst :)






Plusy mínusy? Co jí mam vyčítat, věděl jsem do čeho jdu, jsem odkojenej jednoválcema. Je postavená tak jak je. Kdybych chtěl cestovat jdu jinam. Ale mam vyčítat velkýmu V-Stromu že se nechová jako motard? Kdo chce blbnout a vyjezdit se, tady to má. Pořád je to zlobení který okolí toleruje :) Má fakt krásnej zvuk. Myslim že okolí tu motku miluje stejně jako já, soudě podle pozdravů a mávání :) co víc si přát. Taková MT09 s otevřenym bzučákem mezi barákama je už slušná prasečina. Za mě jedinej mínus dojezd pokud chci jet dál a to tak 150km podle zátahu (i 100km když tahám jako vůl) - bez rezervy, ta je asi 4l. Ale jak řikám pokud chci jet dál, jinak mi návštěva oblíbený pumpy vůbec nevadí ;)

Kde se motorka cejtí nejlíp? Jednoznačně na silnici, ve městě, za městem, řezat zatáčky. Do terénu jsem s ní nejezdil.

Dá se na tom cestovat?? Dá, dojezd party se ti musí přizpůsobit, v mym případě nic bagáž ale dá se. Na poslední vyjížďce jsem si dal nejnutnějsí věci do loďáku a přikurtoval jsem to na místo spolujezdce a v pohodě. Vzadu na karabině jsem sušil plavky :D Sedlo kupodivu dobrý, jde se hodně hejbat, to třeba na starym Pegasu s "křeslem" mě pálila uplně celá prdel. Hodně bude záležet na váze, mam cca 75kg (suchá :D). Přirovnal bych to ke kolu, votlačíš a dobrý. Jsou tu i borci co s tim jeli Rumunsko, já bych to dal ale radši na V-Stromu teda. :)
Tak.

Každej ti bude řikat jaká je to sračka s 30let starym motorem. Jezdí to, nesype se to a máš z toho radost. Co víc si přát. Za chvíli budeš každýmu na prdeli ;)

Co jsem v průběhu podělal..
14.4.2018 olej Yacco MVX 1000 - koupil jsem rovnou 4l na výmenu





23.6.2018 brzdovka Yacco DOT4+ po zkušenosti s olejem, musela tam. LUXUS!





25.7.2018 30tkm a BT-016 !!! Fakt nemaj chybu.. a výměna i s přezutim 4400,-






Čau a budu se těšit!

Nejsem namachrovanej, to dělá ta motorka :D je skvělá! ;)
(snad to má hlavu a patu, časem něco upravim a přidám fotky)

Tak "Čmelák" má od Července 2018 novýho majitele. Ukecal mě :) Já mezitim kouknu po něčem novym. Bude to ale těžký, FMXo se zarylo hodně hluboko.

---
Tady jak se vám chce..
něco o mě : vesnickej kluk, nastartoval to v 8-9 Stadion S 11 kterej dodnes mam. V tom věku prostě přijedete mezi partu velkejch borců a musíte se ukázat co všechno umíte :D šlo všechno samozřejmě :D Lítalo to s náma. Odjel jsem s nim pozdějc i pár veteránskejch závodů. Následovaly Fichtly, od 12 na Tatranu 125 - to byla machrovina se startérem a cigáro - dal jsem všeho všudy krabku Harleyek z machroviny :D motokára z tatrana!! to byla paráda! Od 13ti na jawě 250 353 to bylo dělo jak svině, jezdily se sprinty.. pak 350 to už bylo na nás těžký. Dvěpade vedla. Ve 14ti jsem přitáh napůl s kámošem Warhana (Warťase) a v 9vítce Renault 5 1,4téxo :) škoda že už neni, ten by dneska byl :) napsali jsme si s kámošem omluvenku abysme pak proletěli kolem Sokoláku místo tělocviku v Renckoj :D :D (umim si dneska představit že už to nebyla uplně prdel)
Pak začal kámoš tahat motorky z Anglie a tak jsem jezdil na všem co přivez (jezdíme od mala spolu a pučujem si stroje, kdykoliv přijde pučim mu tu svou), do toho kolem mě v rodině bylo furt něco. Asi nevzpomenu na všechno ale Aprilia Pegaso, Yamaha 660 Tenere, 750 Supertenere, Suzuki DR350, DR 800 Big, BMW R1100R, Yamaha Virago 535, Honda VT1100, Jawy, ČeZety, MZety, fichtly, simsony, babety :D (čízu 175 jsem záviděl)
mimochodem asi ve 20ti jsem poprvý projel MZtu 250 tu starou, no a znáte to ty kecy co je lepší - Jawa 350 "ale fakt poštelovaná" nebo MZta 250 :D ty krávo to mi málem uteklo!!
Zážitků je neskutečně moc a dneska bych svý kluky za to přerazil :)
Prostě diagnóza :D .. samozřejmě že už dneska tak neblbnu ale furt to tam je ;)

Jen pro info mam 75kg a 180cm

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Brumbaal
Brumbaal napsal 15.06.23 v 08:35

Teda po těch pár letech to po sobě číst je docela prdel ale jo, bylo to tam

rithrial
rithrial napsal 01.06.22 v 14:42 10b.

Naprosto skvělá recenze, sám bych to líp nenapsal prostě je to poctivý kus železa a po necelých 15.000km mě to pořád baví

BoBo1
BoBo1 napsal 05.02.22 v 14:34 10b.

Moc pěkná recenze

puod
puod napsal 17.12.20 v 08:48 10b.

Perfektní recenze, uplně si mi to motorku prodal

Salli
Salli napsal 07.01.19 v 23:01 10b.

Tak tady je ta moje bývalka

Více komentářů



TOPlist