Kawasaki Versys 1000 (2018)

Vlastník jkpepino
Vloženo 22.4.2018
Aktualizováno 22.4.2018

Motorka Kawasaki Versys 1000 zakoupena u dvmoto Malenovice v barvě Kawasaki zelená jak rosnička

První dojmy - Motorku jsme se nám zalíbila na BVV motosalon 2018 a domluvili jsme si zkušební jízdu až bude hezky v Brně modřicích , počasí vyšlo až 3.4.2018 a i z baťůžkem jsme se na dvě hoďky projeli cca 90 km a první pocity byly užasné zátah , lehkost z jakou padala motorka do zatáček zkrátka super , bohužel nám v Brně oznámili , že když jsme z okolí zlína nemohou nám moto prodat oni , ale musí to být právě dvmoto zlín

Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodná pro všechny co chtějí trošku výkonu na víc a chcou cestovat

Doplňky na motorce - Doplňky boční kufry origo , top case větší 56l. zásuvka, vyšší plexi Kawasaki , vyhřívané gripy ,zahrádka top case , blastry

Motorka byla vyzvednuta v pátek 20.4.2018 v DVMOTO a po nezbytných administrativních úkonech jsme dojeli domů a samozřejmě první vjetí do garáže znamenalo mírně lehké odření bočního kufru ( zježily se i vlasy na hlavě a není jich ani moc ) v sobotu projížďka podle všech doporučení výrobce při zajíždění nového motoru tak jak to má být do 4000ot. najeto cca 200km spotřeba v lehkém pohodovém tempu 5,3 l. v nedělí pak další projíždka najeto 150km perfektní svezení zatáčky padají samy moto padlo do ruky to co jsme čekali se i naplnilo

Chrast
Chrast napsal 06.11.18 v 15:52 10b.

Krásná motorka. Na živo ještě hezčí než na fotkách.

jkpepino
jkpepino napsal 02.06.18 v 22:09

1.6.2018 Najeto 3700 km a první cestovní test proběhl 25.-27.5.2018 kdy jsme se účastnili srazu v Lesné u Hory Svaté Kateřiny Mostecko vzdálenost jedné cesty 450 km a trochu z opožděným výjezdem proti plánu a ne po dálnici D1 ale směr Mohelnice , Litomyšl , Hradec Králové a předním jsme zůstali v zácpě u Byště a netušili jsme že v tu chvíli nás opouští jeden z motorkářů , který si svou jízdou a nezvládnutím stroje už nikdy nezajezdí i přesto že jsme kolonu předjeli přes plné a v kalupu musím pochválit policistu který zastavil dopravu a nikoho nepustil , že byl tak hodný a nedal nám pokutu ba ještě bonus k tomu , že jako jediní jsme mohli velmi opatrně projet zbytek cesty ještě z jednou zácpou při uzávěře silnice a dalšími asi třemi kde už nebyly zácpy jsme to i z obědem projeli za 7 hodin a projevily se mini nedostatky a sice větší plexi je opravdu super , ale v tom horku 29st. to bylo peklo muselo jít dolu ale zas hlava lítala jak kule po kulečníku a hukot v helmě , a lehce jsem po cestě musel upravit říditka povolením šroubů a lehký přitažením k sobě a je po problému /moc natažené ruce / a další mini problémek je sedlo nějak jinak se na něm sedí a zadek se s tím nemohl vyrovnat ikdyž se zdá velmi pohodlné tak až tak zas né bude se to muset řešit buď gelové nebo přešit jinak motor klapal jak hodinky a v zápách se přehříval to moc nevychytali v Kawě , ale dá se s tím žít holt se musí vypnout motor při popojížšní byl neustále u 100 stupňů a mimo obec to zas padá pod 70st , ale prý je to normální tak nevím palubní počítač ukazoval průměrnou spotřebu kolem 5,2/100 km nulováno po každém natankování trošku plaší že je malý dojezd už při 280 km to nutí hledat pumpu , pokaždé když jsem tankoval tak tam nevešlo víc jak 15l takže v klidu zvykám si na zvuk a jezdí se na ní dobře jede jak splašený kůň trošku se mi zdá víc sjetá zadní guma , ale je fakt že nevím kolik mm měla nová , ale ted jsem ji měřil a má 4mm nejmenší vzorek , netuším kolik se na ní dá ještě najet , alespon 5000km by měla dát když chceme jet balkán dokola vyjížďka byla do Německa na Zámek Augustusburg motocyklové muzeum paráda a cestou zpět jsme jeli po dešti mokrá silnice gumy držely dostatečně dobře a my jsme byli čistí nezaflákaní od zadního kola a můj vlastnoruční kus úpravy se výborně osvědčil i uchycení motonavigace opět vlastní bastl se perfektně osvědčil p. Po příjezdu se chtěl ještě jeden z party projet bez baťůžku tak jsme jeli na vyhlídku cca 8 km r1200Gs nastavil na maxi route a fičákem na H. S.Kateřiny klasika 10 zatáčka v le vracečka neodhadl a 120m modrý dým od zadní gumy nechápu ABS protisměr a lesíkem na štěstí nikdo nejel a v lesíku listí takže motorka se ani neodrřela no ještě dnes se mi staví chlupy na rukou no večer se to zapilo a alou domů , ale my ještě zastávku v Bělé pod Bezdězem za známými na chvilku a poklidným tempem domů spotřeba padla dokonce i po 5 litrů na 100 km ale fakt v klidu uvidím co po dovolené .

jkpepino napsal 02.05.18 v 18:00

Ok

Geodet
Geodet napsal 29.04.18 v 21:44 10b.

Dobrá mašina. Dobrej ročník narození. Akorát paní na 2. fotce nějak ztuhli rysy.

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 29.04.18 v 13:51 10b.