renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1400 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PetrJ81
Vloženo 12.3.2018
Aktualizováno 16.6.2021
Zobrazeno 4 061x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Opravdu dobrá motorka, masívní zrychlení a stabilita, jen hodně zkresluje skutečnou a pocitovou rychlost

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Lukáš Burda DIRTBIKES (Opava-Předm

Výška jezdce: 182 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa: Už byla dlouho na trhu a trochu se mi okoukala, asi i starší koncepce než zzr

První dojmy - Při první jízdě od prodejce jsem byl překvapen, jak hladce to jede za plynem lehoučce se vodí do zatáček a má dobré brzdy. Ve městě jsem však byl trochu v šoku z toho jak motor topí. Zvuk z origo výfuku taky nic moc.

Motorku bych doporučil pro - Moto ocení hlavně ti, co jezdí svižněji, ale nechtějí ustoupit z pohodlí. GTR to není ale nic nebolí ani po delší jízdě. Rozhodně člověk musí mít trochu síly, aby ho ta váha nepoložila při manipulaci, nic moc pro babu. Drahá žena to ani nezvedne z bočáku :-)

Recenze

Vždy se mi líbily rychlé stroje, ale supersporty začali dělat čím dám menší. Hledal jsem proto něco, co by bylo dost sportovní, ale i zároveň pohodlné. Proto jsem se dohrabal k motorce tohoto typu.
Po prvním usednutí na motorku jde trochu cítit její vyšší hmotnost, ale jakmile jsem se rozjel, pocit těžkopádnosti byl fuč. Motor táhne už od nízkých otáček, takže je v podstatě jedno co je tam za kvalt. Škoda jen, že je kratší jednička, ale už si zvykám. K brzdám nemám výtek, ty jsou perfektní i když je tam to ABS tak to mi zacukalo jen na štěrku. Co se týče podvozku, ten je taky fajn, do zatáček se to sklápí úplně samo, motorka je k mému překvapení velmi stabilní i při najetí v hlubokém náklonu na ty asfaltové hady na cestě, prostě jako by nic. Asi to je tou váhou. Čekal jsem, že to bude mít tlumič řízení, ale není ho vůbec třeba, vůbec mi to neškube s vařechama, to je taky fajn.
Zajíždění bylo dost otravné, když jsem musel hlídat otáčky prvních 800 km do 4 tisíc a pak to samé do 8 tis/min. Byla to zkouška mé tvrdé vůle .
Teď mám najeto 2600 km a přišla další rána. Nové gumy Bridgestone BT021 jsou v háji. Co je šok, že i přední. Nechápu. Zkusím tam dát BT023 z doporučení ostatních uživatelů. Ty 021 stejně kolem 15°C byly nepoužitelné. Bylo to jak na ledě.
Moc nechápu, proč je na motorce L/H power mód, když stejně to každý rube na plný. Kontrola trakce 3 stupně - to taky nechápu, protože když prší tak to tam dám, když ne tak mám stejně nejmenší zásah. Navíc ani na 1. stupeň moto nejde na záda plynem, když je tam zapnuto byť jen první stupeň KTRC. Musí se to stejně vypnout, při blbnutí.
Drahá žena si pochvaluje sedadlo a to, že nemá zlomené nohy na stupačkách. Na delší výlety jí to však stejně rve hlavu při vyšší rychlosti. Koupil jsem si tam pár doplňků a letos ji půjdu trochu víc projet.
S origo plexi mi dost fučelo do hlavy, ta se rozkmitala v divné frekvenci a nic jsem neviděl, tak jsem si koupil plexi s bublinou + 5cm a rázem je po problému.
Ještě se vrátím k designu. Motorka má opticky docela malou nádrž (část je pod sedlem), ale co je brutálně obrovské je maska, to je dominanta a to se mi moc líbí, to mě dostalo.

Tak po roce provozu mám 6000 km, moto furt šlape výborně, druhá garančka za mnou (vše OK). Nakonec jsem si na ni koupil Pirelli Angel GT a myslím, že je to výborná volba. Zprvu obava, že je to turistická guma, ale teď jsem nadmíru spokojen. Skvěle čitelná a drží i při hrubším zacházení. Mám na ni 2600 km a ubyl tak 1 mm. Mohla by vydržet 6 - 7 tis. Jo a pěkně se sjíždí po celé šířce a drží i na hraně.
Ještě jsem si všiml, že se mi žmolkují rožky na gumových stupačkách, takže to nevychytali, tak jako to nulové místo pod sedlem.
Spojková páčka se už rozchodila a není to už tak namáhavé jak od novoty. Teď už jen jezdit.

Po dvou letech a najetých 13 000 km musím říct, že tento stroj se mi vůbec neomrzí. Stále bez závad, šlape výborně. Pod sedlem co je krabička na vercajk se ukývalo víčko a utrhl se ten plastový pant (spraveno do-do). To mohli v Kawě vyřešit trochu bytelněji (dával jsem si tam cigára a doklady). Ta Pirelli angel GT guma opravdu vydržela 7,5 tisíce km, teď tam mám Bridgestone BT023 vychvalovanou všude na zahraničních fórech a musím říct že za téměř poloviční cenu sady proti Pirelli je pocit téměř stejný, možná tak o 3-5% méně jistoty v zadku.
Moc mě potěšilo srovnání akcelerace proti R1 r.v.2019, kde jsem ji dost smáznul, no a pak přišly zatáčky a tam smáznula ona mě. Musel jsem o něco dříve brzdit, kvůli hmotnosti. Jinak hlásiče náklonu na stupačkách už mám trochu obroušené a musím říct že i když dřou o cestu tak moto je furt stabilní a krásně ovladatelná. Uvidím jaká bude letošní sezóna 2020.

Čtvrtá sezóna v plném proudu, najeto 20 000 km, jezdím už jen na sportovních gumách a lehce mi leze spotřeba nahoru, ale to přisuzuji jízdnímu stylu. Závady se zatím neobjevili žádné. Teď jsem jen měnil přední destičky, zase nissin ST. Dokonce jsem vytvořil svůj nový rychlostní rekord 307 km/h GPS.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mari
mari napsal 19.11.20 v 13:19 10b.

Tak na tom bych se někdy projel, parádní dělo...

Více komentářů



TOPlist