renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 450 SX-F (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ĎÁBEL98
Vloženo 20.12.2017
Aktualizováno 28.12.2017
Zobrazeno 3 210x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Jednoznačně je znát, že je to NOVÁ KREV!!!

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 350 SX-F: Původně jsem chtěl 350 kvůli hladšímu průběhu výkonu, ale nakonec vyhrála 450 za pěkný peníz+krásný spodek

První dojmy - První dojmy byly skvělé, jelikož KTM disponuje krásně uhlazenou výkonouvou křivkou a i podvozek je úplně někde jinde oproti mé druhé KTM EXC520. Nádherná je i váha s kterou je opravdu krása pracovat.

Motorku bych doporučil pro - Pro motokrosaře, kteří již na něčem slabším jeli a chtějí se někam posunout. S SXF450 chybu neuděláte.

Recenze

Po prodeji YZ125 2003, s kterým jsem jezdil pouze po tratích, bylo na čase koupit nějakou mladší motorku právě na motokrosové tratě. Po zkušenostech s KTM EXC 520, jsem byl pevně rozhodnut koupit pouze KTM (případně ještě nějakou novější Husqvarnu, ty byly byly stejnak nad rámec mých finančních prostředků), takže jasná volba KTM.

Bylo zde však několik nezodpovězených otázek a hlavní byla, jestli KTM SXF350 nebo SXF450. Má náklonost byla spíše k SXF350, kdy jsem si říkal, že má fyzička na 450 nemá. To jsem však na jaře roku 2017 zcela zapomněl, protože se na inzerátu objevila vskutku krásná SXF450 2014 a bylo po rozmýšlení. Sedlo se do auta a hurá pro ní. U kupce jsme Káťu projeli a zcela nadšeni takto novou motorkou (do té chvíle takto mladá motorka existovala pouze ve snu) hned bez přemýšlení vzali.

SXF450 má opravdu neskutečný výkon ve vrchu a je jasné, že je zcela zbytečné (pro mé dovednosti) takovou motorku honit až do 11 000 otáček. Kroutící moment je nejvvětší někde kolem 9000 otáček a tak úplně dostačuje točit motorku po tuto "hranici" i když také zde platí, že krouťáku má taky až za humna. Samotným překvapením pro mne byla čtyřstupňová převodovka, která mi dělala trochu obavy, že se s ní nezžiju. Opak však byl pravdou a převodovka funguje na 120%. Vyhovují mi delší převodové stupně, díky obrovskému výkonu a proto se nemusí ani tolik řadit. Proto jsem za tuto převodovku opravdu vděčný a s 5-ti kvaltem bych osobně neměnil. Jen pro zajímavost s origo převodem tato motorka jede něco málo přes 130km/h, takže opravdu bez diskuze.

Po koupi následoval menší servis a toto se týkalo pouze: předních vidlic (gufera, prachovky, olej), ložisek pedálu zadní brzdy, výměna všech náplní a ložisek kol.
Po čase jsem chtěl vědět na čem jsem a tak jsem koukl do motoru a preventivně vyměnil pružiny ventilů, těsnění hlavy, válce a gumové uložení unašeče "spojky". Opět mé oči zářily, když viděli tu krásu a propracovanost opravdu do detailu. Nádherný přístup, ZAJIŠTĚNÍ KLIKOVKY, no prostě krása na to pohledět. Poté pak přišel ještě na řadu přepínač map a uvidíme, co dále dokoupím na tento stroj.

Na trati je radost s touto motorkou jezdit, jak jsem již zmiňoval je to nová krev a tím se akorát utvrzují nádherné vlastnosti, které SXF450 na trati vykazuje. Výkonu ve všech otáčkách až kam a přitom se motor nemusí ani tolik točit.























Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ĎÁBEL98
ĎÁBEL98 napsal 28.12.17 v 20:47

cechradovan - díky za komentář, určitě také děkuji za poznatky ohledně olejů

Targus - nevím, jak jsi znalý v olejích, ale jeden už tu na mou "chybu" upozornil tak nechápu tento zbytečný komentář, ale i tak ti děkuju

Targus
Targus napsal 27.12.17 v 23:26 8b.

Hele, motku máš pěknou, tak si jezdi a nemotej se do olejů. Nechtěj vědět, co meleš.

cechradovan
cechradovan napsal 22.12.17 v 23:09

Pěkný stroj , je vidět , že jsi nadšený , ale jedno k těm olejům , to že je olej ''zadělaný'',

neznamená , že je špatný , právě naopak - pojímá do sebe nečistoty , ktreré potom

vypustíš !

Jinak pěkné ježdění

Více komentářů



TOPlist